חיפוש

נהיגה בשכרות בכבישי ישראל זה מסוכן

נהיגה בשכרות מהווה את אחת הסיבות המרכזיות לתאונות דרכים קטלניות, בהן אנשים רבים לצערנו מאבדים את חייהם. עו"ד ערן בן עמי עם סקירה מקיפה על הנושא

נהיגה בשכרות – מכת מדינה

מזה עשור מדינת ישראל מובילה בקרב מדינות המערב באחוז של תאונות קטלניות אשר התרחשו כתוצאה משתיית אלכוהול. למעשה, מספר ההרוגים אשר קיפחו את חייהם בתאונת דרכים עולה על מספר חללי מלחמות ישראל, כאשר מדי שנה לצערנו אנו רואים כי יותר ויותר בני אדם נתפסים בזמן נהיגה בשכרות, ועלולים לסכן את הנהגים האחרים כמו גם הולכי רגל. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי המודעות הרבה של הציבור כמו גם אמצעי האכיפה וההסברה מתחילים לתת את אותיותיהם, וזאת לאור העובדה כי גורמים במשטרה מציגים נתונים מעודדים אשר מראים כי מספר הנהגים אשר "נתפסו" שיכורים ירד.

מפתח וכוס וויסקי

אכיפה מוגברת של משטרת ישראל

משטרת ישראל כמו גם בתי המשפט נוטים כיום להחמיר עם נהגים אשר נתפסו שיכורים, וזאת על מנת להרתיע את הציבור מפני ביצוע המעשה. יחד עם זאת, נושא בדיקת הינשוף אשר מתבצעת בעת חשד כי הנהג שיכור נחשבת כבדיקה שנויה במחלוקת, וזאת לאור העובדה כי בדיקות מעבדה באוניברסיטה העברית כמו גם מעבדת מיג"ל נמצא כי הינשוף עלול לזייף את התוצאה. על אף הממצאים הללו, בתי המשפט עדיין נוטים לבסס הרשעה על בסיס בדיקת הינשוף, אך עם זאת אנו עדים לכך שכיום ניתן לזכות נאשמים על בסיס נתונים שגויים של הינשוף – בתנאי כי אכן מוכח כי הבדיקה הייתה מוטעית. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי נהג אשר מסרב לבצע בדיקת ינשוף בזמן שהוא נעצר ע"י המשטרה הוא בגדר שיכור, ומדובר בראייה משמעותית ביותר אשר עלולה לשמש כראייה משמעותית כנגד נאשמים. על כן, במידה ונתפסתם ע"י המשטרה ישנה חשיבות רבה להתייעצות עם עורך דין אשר מתמחה בדיני תעבורה, וזאת על מנת לבדוק כיצד לבצע את ההליך המשפטי בצורה הטובה והאיכותית ביותר, עד לכדי זיכוי.

נתפסת שיכור בכבישי ישראל? עו"ד ערן בן עמי כאן בשבילך

כאמור, נהיגה בשכרות בכבישי ישראל מהווה את אחד הבעיות המשמעותיות והקשות ביותר בעידן הנוכחי, וזאת לאור ריבוי הנפגעים כמו גם ההורגים. על כן, זכרו כי בטרם אתם עולים על ההגה אסור בתכלית האיסור לשתות, ובמידה ונתפסתם ע"י המשטרה אתם עלולים לעמוד לדין פלילי, אשר בגינו גם עונש מאסר, בייחוד כאשר מדובר בתאונות קטלניות. על כן, היוועצות עם עו"ד ערן בן עמי היא בעלת חשיבות עליונה, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר אשר מבוסס על שנים של ניסיון בתחום כמו גם בחינת התיק המשפטי שלכם, וההיתכנות לזיכוי. למידע נוסף, היכנסו לאתר http://www.tabura.co.il.

אולי יעניין אותך גם

חוק ומשפט
תעבורה
איך לפעול לאחר תאונת דרכים

לעבור תאונת דרכים זו כמובן חווה מאוד לא נעימה. פעמים רבות הרגעים הראשונים שאחרי התאונה מלאים בלבול והלם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא כמובן לוודא

קרא עוד »