חיפוש

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים?

נפגעתם בתאונת דרכים? זה מה שעליכם לעשות

חוק הפיצויים לנפגעי תאונת דרכים (התשל"ה 1975) קובע כי כל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לקבל פיצוי בגין נזקים גופניים, הוצאות רפואיות בעקבות התאונה, אובדן ימי עבודה ועוד, גם אם היה אחראי לתאונה. בעבור רוב הנפגעים, רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור לדיני נזיקין ולכן חשוב ליצור קשר עם עורך דין תאונות דרכים אשר תפקידו הוא לגבש אסטרטגיה משפטית לצורך קבלת הפיצוי ומימוש מלוא הזכויות, בהתאם לחוק. במידה ואתם או בן המשפחה נפגע בתאונת דרכים, אלו הפרמטרים החשובים לצורך בחירה של עורך דין תאונות דרכים:

  • התמחות: תחום ההתמחות של עורך הדין חייב להיות בתחום של דיני נזיקין, ותאונת דרכים בפרט.

בעת יצירת קשר בדקו היטב כי המשרד או עורך הדין מתמחה באופן ספציפי בייצוג של נפגעי תאונות דרכים, ולא מייצג במקביל חברות הביטוח. הסיבה לכך: ניגוד עניינים אשר עשוי לעלות בין הייצוג המשפטי שלכם לבין הייצוג של חברת ביטוח, ולכן ע"פ רוב בית המשפט יקבע כי עורך הדין לא יכול לייצג אתכם בתהליך. לכן, בעת פגישת ייעוץ חשוב לשאול האם במשרד מיוצגים גם משרדי ביטוח, לצורך מניעת עוגמת נפש.

  • ניסיון: ככל שעורך הדין מנוסה יותר במקרים של תאונת דרכים וייצוג נפגעים, כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים מענה משפטי מבוסס. עורך דין מנוסה צריך להנחות אתכם במהלך התהליך וכן לבנות אסטרטגיה משפטית בהתאם לתקדימים משפטיים. על כן, חשוב לבחור בעורך דין אשר מתמחה ובעל ניסיון של מספר שנים לפחות.
  • המלצות: באמצעות המלצות של נפגעי תאונת דרכים תוכלו לבחור עורך דין מנוסה ומיומן, אולם יש לקחת בחשבון כי מדובר בהמלצות בלבד ולא באינדיקציה וודאית. כל מקרה נבחן לגופו, אולם התרשמות דרך האתר הרשמי כמו גם אתרי מדרג יכולה להקל באופן משמעותי על תהליך הבחירה. במידה ואתם מכירים חברים או בני משפחה אשר נפגעו בתאונת דרכים וקיבלו ייצוג מומלץ ליצור עמם קשר ולשאול לגבי שביעות רצונם כתוצאה מהתהליך אותו עברו בליווי של עורך הדין.
  • יחס אישי: פגישת ייעוץ עם עורך הדין היא חיונית לצורך תהליך הבחירה, וזאת בשל הרגישות הנלוות וכן האינטראקציה הבין אישית אשר היא חשובה מאוד בתהליך של הגשת תביעה ומימוש זכויות. משרד מוטי ארד מתמחה מזה שנים רבות בייצוג של נפגעי תאונת דרכים, באמינות מקצועיות ונחישות. לקבלת סיוע ותיאום פגישת ייעוץ, חייגו למספר 03-5166900.

פטיש

אולי יעניין אותך גם

חוק ומשפט
תעבורה
איך לפעול לאחר תאונת דרכים

לעבור תאונת דרכים זו כמובן חווה מאוד לא נעימה. פעמים רבות הרגעים הראשונים שאחרי התאונה מלאים בלבול והלם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא כמובן לוודא

קרא עוד »