חיפוש

ביטוח מקיף לרכב – מחירים, כיסויים ומה שביניהם

נכון שאתם לא חייבים לרכוש ביטוח מקיף לרכב, אבל אין ספק שרוב האנשים ימליצו לכם לעשות את זה, ולא בכדי. אתם מוזמנים להכיר את כל הסיבות לרכוש סוגי ביטוחים לרכבים, מחירי ביטוחים ועוד. על הדרך, נדבר גם על השוואת מחירים בין חברות ביטוח לרכב.

על פי החוק, אף אחד לא מחייב אתכם לרכוש או להחזיק בביטוח מסוג ביטוח מקיף לרכב. יחד עם זאת, בבואם היום וכשתצטרכו להפעיל את חברת הביטוח, כי לכולנו זה קורה באיזשהו שלב, אתם תשמחו שביטחתם את הרכב בסוג הביטוח הזה. נכון לשנת 2020, קיימת תחרות לא מבוטלת בכלל בין חברות הביטוח, מה שמוביל את מרביתן להוזיל מחירים באופנים משמעותיים ולהשוות מחירים.

 

טיפ קטן: תמיד כדאי לבדוק השוואת מחירי ביטוחים לרכבים

קיבלתם מחיר טוב יותר מחברת ביטוח אחרת? אנחנו ממליצים, עד כדי מפצירים בכם לשתף את נציג חברת הביטוח ובכך וכנראה לזכות להשוואת מחירים. במקרים מסוימים, אפילו ינסו "לפתות" אתכם בעזרת הוזלות נוספות וכל מיני מבצעים שלא כדאי לפספס.

אז רגע לפני שמעבירים את כרטיס האשראי אצל חברת הביטוח ורוכשים ביטוח, מהו בעצם ביטוח מקיף לרכב ועל פי מה קובעים את מחירו בחברות הביטוח בארץ? קודם כל, נסביר בקצרה מה מכסה ביטוח מקיף לרכבים:

באופן כללי ומבלי להיכנס לסעיפים שונים בפוליסות ביטוח שיכולות להשפיע על הכיסויים, ביטוח מקיף לרכב מכסה את המקרים הבאים:

 

נזקים פיזיים לרכב

כתוצאה מתאונה, כולל כיסוי ביטוחי במקרה של פגיעה בעצם זר כמו תמרור, גשר, מחסום וכדומה.

 

כיסוי במקרה של גניבה

הכולל גם ניסיונות פריצה לרכב, נזקים במהלך ופריצה וכדומה.

 

נזקים הנגרמים כתוצאה מכוח עליון

כלשהו כמו שיטפונות, ברד, ברקים וכו'.

 

כמה יעלה לי לבטח את הרכב בביטוח מקיף?

בכדי לדעת כמה יעלה לבטח את הרכב בביטוח מקיף, יהיה תמיד צורך לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים ובמקביל. למשל, גיל הנהג והיסטוריית הנהיגה שלו מהווים משקל חשוב בקביעת המחיר של ביטוחים מקיפים לרכבים. בנוסף על כך, גם סוג הרכב משפיע על מחיר ביטוח מקיף. נוהגים ברכבים כמו טנדרים 4X4, שנחשבים בעלי פוטנציאל גבוה להיגנב, או כמו שחברות הביטוח מכנות אותם: "רכבים גניבים"? אתם עתידים לשלם סכומים גבוהים יותר על הביטוח המקיף.

גם רכבים ספורטיביים יעלו יקר יותר במידה ותרצו לבטח אותם בביטוח מקיף, ככה נכון לגבי מכוניות אספנות, ענתיקה וכו'. בכל מקרה, בין אם אתם נוסעים ברכב כזה או אחר, ההמלצה הכי גורפת היא לבטח את הרכב בסוג הביטוח הזה שמקיף את כלל הנזקים האפשריים שעשויים להתרחש. בסופו של דבר, אף אחד מאיתנו לא חסין בפני כל מקרי ביש.

תהיו נהגים וצרכנים חכמים, רכשו ביטוח מקיף!

רכב מבוטח

אולי יעניין אותך גם

חוק ומשפט
תעבורה
איך לפעול לאחר תאונת דרכים

לעבור תאונת דרכים זו כמובן חווה מאוד לא נעימה. פעמים רבות הרגעים הראשונים שאחרי התאונה מלאים בלבול והלם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא כמובן לוודא

קרא עוד »