חיפוש

האם צריך ייצוג עו"ד תעבורה ומה חשיבותו?

נעצרתם על ידי שוטר בגין נהיגה בשכרות או עברת תנועה? ובכן, אתם זקוקים לייצוג של עורך דין. מדוע? להלן כל הפרטים שכל נהג חייב להכיר.

עברות תעבורה – ייצוג ע"י עורך דין

כמעט כל נהג בחייו מבצע עברת תנועה, חלקן עברות קלות יחסית וחלקן עברות אשר עלולות להוביל במקרים קיצונים גם לאובדן חיים או פגיעות משמעותית. למעשה, כבישי ישראל ידועים מזה שנים רבות כמערב פרוע בו כל נהג עושה על רוחו,ומשום כך החליטה ממשלת ישראל כמו גם גורמי אכיפת החוק כדוגמת משטרת ישראל ובתי המשפט לנקוט ביד קשה כנגד נהגים אשר ביצעו עברות תעבורה. יתרה מכך, לאור העובדה כי חלה עלייה תלולה במספר תאונות הדרכים הקשות נהגים רבים מוצאים את עצמם בתסבוכת משפטית מורכבת ביותר, לעיתים כאשר מרחפת מעל ראשם סכנת מאסר בפועל או שלילת רישיון למשך שנים רבות. משום כך, ישנה חשיבות עליונה להתקשרות עם עורך דין אשר מתמחה בדיני תעבורה,וזאת על מנת שתוכלו לפעול באפיקים משפטיים בכדי לגרום לביטול של האישום כנגדכם או הפחתה של מידת העונש, תלוי בחומרת העברה.

צוות עריכת דין

מה חשיבתו של עורך הדין בייצוג תיקים בתחום התעבורה?

ע"פ עו"ד תעבורה חיים אליה אשר מתמחה בתחום התעבורה מזה שנים רבות, לעורך הדין חשיבות עליונה בייצוג נהגים, וזאת בשל העובדה כי רוב הנהגים אינם מודעים לעובדה כי ישנם מקרים בהם ניתן לבטל את כתב האישום בעקבות בדיקה פגומה או התנהלות קלוקלת של השוטרים, ולעיתים אף להפחית במידת העונש אותה המדינה מבקשת לפסוק כנגד הנהג. למעשה, באמצעות בחינה מדוקדקת של חומר הראיות וכן קבלת חוות דעת נוספת ניתן להגיע לסיום ההליכים בהקדם, לעיתים אפילו מבלי לגשת למשפט. חשוב לזכור כי הליכים בבית המשפט לענייני תעבורה עלולים להתרחש במשך שנים רבות וזאת לאור העומס המוטל על בתי המשפט, ולכן ישנם מקרים בהם ניתן להגיע להסדר מחוץ לכותלי המשפט או לביטול או הורדה של סעיפי אישום, כל זאת כאמור באמצעות עורך הדין אותו בחרתם שייצג אתכם. באמצעות עורך הדין חיים אליה תוכלו להיות בטוחים כי אתם בידיים הטובות ביותר, וזאת לאור שורת ההצלחות בזיכוי נהגים במגוון רחב של עברות תעבורה, מהקלות עד החמורות ביותר.

זקוקים לייצוג של עורך דין? יש לנו את הכתובת בשבילכם

אם אתם נאשמים בעברת תעבורה אנו מזמינים אתכם לפנות עוד היום באמצעות האתר הרשמי של עו"ד חיים אליה אשר ייצג אתכם באופן הטוב ביותר, כל זאת לאור ניסיון של שנים רבות בתחום התעבורה וכן הצלחה אדירה בזיכוי נהגים בעקבות עברות תנועה,כל זאת במסגרת החוק. זכרו – מדובר בעברות אשר מחייבות ייצוג עורך דין, ולכן בחרו הטוב ביותר – עו"ד חיים אליה. בנוסף חשוב לבדוק אם עורך הדין שלכם מבצע קידום אתרים לעורכי דין, כי אם כן ככל הנראה שהמשרד מצליח מעל המצופה.

אולי יעניין אותך גם

חוק ומשפט
תעבורה
איך לפעול לאחר תאונת דרכים

לעבור תאונת דרכים זו כמובן חווה מאוד לא נעימה. פעמים רבות הרגעים הראשונים שאחרי התאונה מלאים בלבול והלם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא כמובן לוודא

קרא עוד »