חיפוש

באילו מקרים חובה להשתמש בעורך דין תעבורה?

זה מתחיל בקנסות, ממשיך בעבירות מהירות, דרך נהיגה בשיכרות או סמים, תאונות דרכים וכן – גם מהירות מופרזת.
מוכר לכם? מחכים להישפט בבית משפט?
כדאי לכם כבר להתחיל לברר על עורך דין תעבורתי.

קורה שאחד מהדברים שנכתבו פה למעלה קורים – אין אדם שלא מיהר בחייו, או לא נגע בטלפון בזמן נהיגה.
אלו שני המקרים הנפוצים ביותר על הכביש – ובדרך כלל אלו שיביאו לתאונות דרכים.
אדם שנקלע לבעיות אלו מומלץ לו לשכור עורך דין תעבורה אמין ובעל ידע שיידע להעניק לו את הפיתרון הטוב ביותר וילווה אותו את התהליך מתחילתו ועד סופו.
לעיתים, ישנם "בעלי מקצוע" אשר אינם מכירים את המערכת המשפטית מספיק טוב ולבסוף לא יצליחו להתמודד או לפתור את הבעיה שניצבה מולם.
אצל עורך דין אשר עיסוקו האישי הוא אך ורק בתעבורה, יידע להתנהל בכל ההיבטים ובכל הכיוונים, ויצליח לבחון את הסיטואציה באופן המעמיק והטוב ביותר – מה שבסופו של יום יוביל למטרה העיקרית, לצאת זכאי.

מה המחירים בדרך כלל ?

כשמדובר בעבירות תנועה, שכר הטרחה עבור עורך דין תעבורה ייקבע בדרך כלל לפי סוג העבירה שבוצעה, החומרה וכמה שעות בסופו של יום הוא עבד.
זה מתחיל בתיקים קטנים שקשורים לקנסות או פקיעת תוקף הרישיון והמחיר בנושאים אלו ינוע בין 1000 – 5000 שקלים, ושוב – בהתאם למקרה הספציפי.
כשמתקדמים במעלה העבירות, ניתן גם למנות את הליווי המשפטי כשמדובר בנהיגה בגילופין, ובדרך כלל נקבע על פי כמות האלכוהול אשר נמצאת בגופו של הנהג.
שכר הטרחה במקרים כאלה יהיה גבוה יותר כי מדובר בעבירה חמורה יותר – בין 6000 – 15,000 ₪.
השלב השלישי והרביעי הם נהיגה בפסילת רישיון וייצוג עבירות שקשורות למהירות מופרזת.
כשמדובר בפסילת רישיון שכר הטרחה לעורך דין תעבורה ינוע בין 10,000 – 30,000 ₪
ומהירות מופרזת נע בין 3000 – 50,000 ₪ .
כיום, העלות הגבוהה ביותר שקשורה בייצוג נושאי תאונות הדרכים – קשורות לכאלה שקרו עקב קלות ראש, הסחת דעת, פגע וברח או מוות ברשלנות. גם פה המחיר בדרך כלל ייקבע בראי היקף העבודה והעלות נעה בין 7,000 ₪ – 500,000 ₪  (כן כן).

לפי שאתם בוחרים לכם עורך דין תעבורה

שימו לב, חייבת להיות כימיה וחיבור בין הלקוח לעורך הדין. חשוב לתאם פגישה ראשונה בין השניים ולשמוע הצעות כאלה או אחרות בטיפול התיק. עורך הדין בדרך כלל יסביר מהם הצעדים שקורים בדרך ומה לדעתו תהיה התוצאה בסוף המסלול על פי היכרות קודמת עם הנושא.
חשוב להבין שעניין תאונות הדרכים הוא לא דבר ששופטים בבתי המשפט מקלים עליו ראש.
ישראל של 2020 ידעה תאונות דרכים מחרידות ולא פעם שכללו גם נהגים חדשים. זכרו שאין משהו חשוב מספיק שמחכה לכם, סעו לאט ובבטחה.

עורך דין תעבורה

אולי יעניין אותך גם

חוק ומשפט
תעבורה
איך לפעול לאחר תאונת דרכים

לעבור תאונת דרכים זו כמובן חווה מאוד לא נעימה. פעמים רבות הרגעים הראשונים שאחרי התאונה מלאים בלבול והלם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא כמובן לוודא

קרא עוד »