חיפוש

4 טיפים לבחירת עורך דין פלילי

נזקקים לעורך דין פלילי? אין לכם מה לדאוג, זה קורה לאנשים רבים. כעת, מוטל עליכם להתמקד, בבחירת עורך דין מן השורה הראשונה, כזה שייצג אתכם בצורה המקצועית ביותר, שתניב לכם בסופו של דבר את התוצאות להם קיוויתם. איך בוחרים עורך דין פלילי? איך יודעים לאיזה עורך דין לפנות? מה דורש ההליך של פניה לעורך דין פלילי? התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם.

 

מי צריך עורך דין פלילי?

למשרדי עורך דין פלילי, כדוגמת משרד עורכי דין שוש חיון ושות' https://www.criminal-attorney.co.il, נדרשים לא מעט אנשים, אשר אין להם שום עבר פלילי, אף לא בצעירותם. מקרה פלילי יכול לקרות מכל צד של המתרס, לאנשים רבים, אשר מגלים את עצמם לפתע באמצע החיים, בעיצומה של פרשיית חיים פלילית, בלא שציפו להיכנס אליה.

 

איך בוחרים עורך דין פלילי?

בחירת עורך דין פלילי, בשונה מעורך דין בנושאים אחרים, צריכה להיעשות במשנה זהירות, כיון שלהרשעה פלילית, יכולה להיות משמעות ארוכת טווח, של פתיחת תיק במשטרה, רישום פלילי מקשה על מציאת מקומות עבודה, ועוד. ולכן, מומלץ לבחור רק עורך דין, אשר כבר הוכיח בהצלחה את כישוריו המשפטיים, וייצג בהצלחה גורפת את לקוחותיו, עד לסוף הטוב.

 

עורך דין פלילי עם אמון

כשמדברים על עורך דין פלילי, גם לאופיו ואישיותו, יש השפעה על כל מערכת המשפט. ומדוע? כיוון שעל עורך הדין, לתת דבר ראשון אמון בלקוח שהגיע אליו, ולראות כל העת את טובתו מול העיניים, עוד הרבה לפני ההצלחה במשפט או כספי התשלום. רק עורך דין אנושי ואכפתי, יכול להוביל את הלקוח אותו הוא מייצג, לתוצאה הכי טובה שיכולה לצאת לו מההליך הפלילי אליו הוא נקלע.

 

וותק של עורך דין פלילי

עריכת דין, היא מקצוע שמתבסס רבות על ניסיון וותק. החוקים הם בדרך כלל קבועים וממוסדים, ולא פלא שרוב השופטים הם מבוגרים יחסית… כיוון שצריך להשתפשף הרבה שנים בעולם המשפט, כדי לאחוז ראש בסעיפים המשפטיים ולהצליח לשלוט בהם ביד רמה. ולכן, טרם בחירתכם עורך דין פלילי, בררו הייטב שהוא בעל ניסיון מספק וותיק, בתחום עריכת הדין הפלילית, כדי שהוא יוכל לייצג אתכם בהצלחה.

 

עורך דין פלילי שמייצג את שני הצדדים

על עורך דין פלילי, לדעת לייצג גם את הצד התובע הפלילי, ומנגד, גם את הצד הנתבע של הפלילים, כדי לקבל מבט מאקרו, ולהצליח לתפקד בצורה מקסימלית הן כאשר הוא מייצג את הצד התובע, והן כאשר הוא מייצג את צד הנתבע. עורך דין שמייצג תמיד רק צד אחד של תובע או נתבע, לא יכול לצבור ניסיון רב ושפשוף מספק לצורך עבודתו בייצוג פליליים.

 

לסיכום

כדי לבחור עורך דין פלילי, יש להתייחס להמלצות לקוחותיו, לרמת הניסיון שלו וכן לאישיות האנושית שלו. כמו כן, מומלץ לבחור בעורך דין שיודע לייצג מנעד רחב של לקוחות.

ציוד משפטי

 

אולי יעניין אותך גם