חיפוש

כיצד נקבע גובה שכר הטרחה של העורך דין הפלילי

בימים האחרונים אנו שומעים על אזרחים ששילמו מחירים לא הגיוניים עבור נותני שירות שונים. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק איך נקבע גובה התשלום שניתן לכל מיני בעלי מקצוע. במדריכים הקודמים בדקנו את עלות השירות של אינסטלטור, צבעי וחשמלאי. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק איך נקבע גובה שכר הטרחה של עורך דין פלילי. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע הרלוונטי בנושא. 

 

עורך דין פלילי – בואו נכיר אותו לרגע מקרוב

במדריכים הקודמים שכתבנו, לא היה צורך להציג את בעלי המקצוע השונים. שכן, מדובר היה בבעלי מקצוע שכל אחד ואחת מאתנו מכירים מקרוב. הפעם, בחרנו להציג עורך דין שעוסק בתחום ייחודי שלא כולנו מכירים מקרוב. לכן, החלטנו לפתוח את המדריך בפסקת הכירות קצרה שתאפשר לכם לדעת מה עושה עורך דין פלילי. מדובר בעצם במי שמייצג ומלווה אנשים שעברו עבירות פליליות שונות, למשל:

  • ביצעו מעשה אלימות כלפי אדם אחר
  • נהגו ברכב תחת השפעת אלכוהול
  • סחרו בסמים אסורים ועוד

מי שמוצאים את עצמם מגיעים אל עורך דין שכזה, צריכים לדעת איך נקבע גובה שכר הטרחה, כדי שהם יוכלו להיות בטוחים כי הם משלמים מחיר הגיוני שתואם לשוק.

משרד עורך דין פלילי

גובה שכר הטרחה לעורך דין פלילי משתנה מעורך דין אחר לאחר

כהרגלנו, יצאנו גם הפעם לבדוק איך נקבע גובה שכר הטרחה של עורך דין מסוג זה. שוחחנו עם כמה עורכי דין שעובדים בתוך משרד עורך דין פלילי מוכר וביקשנו לשפוך אור על העניין. לאחר 3 שיחות בלבד, הבנו שמדובר בעניין שמצריך היכרות עם פרמטרים חשובים.

 

תכירו הפרמטרים שקובעים את גובה שכר הטרחה

יש פרמטרים מסוימים שקובעים את גובה שכר הטרחה של עורך הדין, הנה כמה מהבולטים ביותר שבהם:

  • הניסיון של עורך הדין בתחום
  • המורכבות של התיק המדובר
  • משך הטיפול בתיק

כך שאם אתם רוצים לדעת מה גובה שכר הטרחה שיוצע לכם על ידי עורך דין מתחום זה, עליכם תחילה לשוחח עמו ולהציג בפניו את התשובות לפרמטרים אלה.

משרד עורך דין פלילי

בחירה בעורך דין פלילי מקצוע שמציע תמחור הוגן –  איך תעשו זאת?

חשוב מאוד שלא לפנות אל עורך דין פלילי שאינכם מכירים כלל. ההמלצה היא לערוך בירור ברחבי הרשת. לקרוא כתבות, מדריכים וחוות דעת שנכתבו אודות עורך דין מסוים ששמתם עליו עין. רק לאחר שתעשו זאת, תיצרו עמו קשר ותבררו פרטים לגבי התמחור. ברגע שתדעו שמדובר בעורך דין מומלץ ומוכר, תוכלו להיות בטוחים בכך שהוא מציע לכם מחיר הגון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך נקבע גובה שכר הטרחה של עורך דין פלילי. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנשאר לכם רק ליצור קשר עם עורך דין מומלץ בתחום ולהתחיל בהליך.

משרד עורך דין פלילי

אולי יעניין אותך גם