חיפוש

פטור ממס הכנסה: 2 דרכים להנפיק את הפטור

בתקופה האחרונה אנו מקבלים מספר רב של פניות מצד גולשים שמבקשים לדעת מהו הפטור ממס הכנסה? מי יכול לקבל אותו ואיך אפשר להנפיק את הפטור במקרה של זכאות? שאלות אלו גרמו לנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק ביותר. המדריך הנוכחי הוא חלק מסדרת מדריכים בנושא שהציגו בפניכם את מרבית התשובות. כך שנותר לנו רק לבדוק מהן הדרכים להנפיק את הפטור. רוצים לדעת מהן? הישארו אתנו ותגלו.

 

תכירו קודם כל את המומחים שסייעו לנו להגיע אל 2 הדרכים הללו

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 הדרכים שיאפשרו לכם להנפיק את הפטור במידה ותמצאו זכאים, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים. בניגוד למדריכים הקודמים שלנו שנכתבו על ידינו בלבד, הפעם יצאנו לפגוש את מי שמכירים את התחום מקרוב.

כלומר, אנשים שהגישו את הבקשה והנפיקו את הפטור ממש לאחרונה. זו ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת מהן על המידע שמסרו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

פטור ממס הכנסה: דרך מספר 1 להנפיק את הפטור – באמצעות אתר ייעודי

הדרך ה – 1 להנפיק פטור ממס הכנסה היא באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים שיאפשרו לכם לעשות זאת בקלות וללא כל מאמץ. מי מכם שמעדיפים להימנע מהתעסקות עם אינטרנט, ישמחו לשמוע שמדובר בהליך פשוט למדי שמצריך מכם מילוי פרטים קליל וקצר. אם אתם בוחרים בדרך זו, עליכם לערוך חיפוש בגוגל שיוביל אתכם אל אחד האתרים המדוברים.

 

פטור ממס הכנסה: דרך מספר 2 להנפיק את הפטור – באמצעות סיוע מטעם בעל מקצוע

יש לא מעט בעלי מקצוע שעוסקים בתחום וישמחו לעזור לכם בקבלת הפטור המדובר. אם אתם רוצים להנפיק את הפטור בקלות וללא התעסקות כלל בעניין, עליכם פשוט לפנות אל בעל המקצוע הנבחר ולהציג בפניו את כל הטפסים שלכם, למשל:

  • תעודת עיור אם יש לכם
  • תעודת נכות ומספר אחוזי נכות
  • צילום תעודת זהות ועוד

חשוב מאוד לציין כי מרבית הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך המליצו לבחור בבעל מקצוע מוכר, אמין ומומלץ.

 

איך תגיעו אל בעל מקצוע מוכר, אמין ומומלץ?

נדמה שיש עניין רב סביב הבחירה הנכונה בבעל מקצוע. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להציג בפניכם בפסקה נפרדת את החשיבות שבמציאת בעל מקצוע שמכיר את התחום והומלץ לכם על ידי אנשים שהסתייעו בו בעבר. תוכלו לערוך חיפוש אחר בעל מקצוע שכזה באמצעות קריאת ביקורות בלשונית הביקורות של גוגל או באמצעות בירור פרטים מעמיקים בפורומים וקבוצות פייסבוק.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 2 הדרכים להנפיק את הפטור ממס הכנסה. כעת, כשיש בידכם את כל הפרטים, נותר לכם רק ליישם ולהנפיק את הפטור המדובר.

פטור ממס הכנסה

אולי יעניין אותך גם

החזרי מס
עורך דין מיסים
על החזר מס השבח כבר שמעתם?

לא כולם מכירים את זכויותיהם בגיל השלישי וכאן החלטנו לרכז עבורכם את ההיבטים המשפטיים על בנושאים המוכרים. אחד מהם הוא החזר מס שבח שהוא רלוונטי

קרא עוד »
פטיש זהב
עורך דין מיסים
מאיר בקרמן – עורך דין מיסים

בעלי עסק ונתקלים בבעיות ודילמות הקשורות לעולם המיסים? אין סיבה שתרגישו אבודים! עורך דין מאיר בקרמן כאן בשביל לסייע לכם בכל מה שקשור לעולם המיסים,

קרא עוד »
מחשב נייד וכסף
עורך דין מיסים
טופס 1099

מאמר זה יציג בקצרה את טופס 1099, טופס הדיווח לרשות המיסים האמריקאית, עבור העברת תשלום לישות אמריקאית.   מהו טופס MISC 1099 ומי נדרש להכיר

קרא עוד »