חיפוש

עורך דין פשיטת רגל – האם גם לך הוא יוכל לעזור?

הסתבכת כלכלית? היית בטוח שתוכל לטפל בדברים בדרך שלך אבל המציאות מראה שזה לא כך? אם זה המצב, כדאי שתגיב. רוב האנשים, כאשר הם מתחילים לצבור חובות, מתעלמים מהמצב ומקווים שהוא פשוט יעבור. עם זאת, הגיע הזמן להבין שהאופציה של לטמון את הראש בחול לא באמת עוזרת, כי חובות הם כמו כדור שלג: הם רק גדלים עם הזמן. על החובות הללו מוסיפים את הריביות ובסופו של דבר אתה עלול למצוא את עצמך במצב שפשוט לא תדע מה לעשות ואיך לצאת מהבור שאליו נכנסת. אם זה נשמע לך מוכר כדאי לך לחפש עוד היום עורך דין פשיטת רגל, כי פשיטת רגל היא בהחלט אפשר שכדאי לך לחשוב עליה בחיוב.

לעזור פשיטת רגל

איזה עורך דין יוכל לסייע?

לבחור עורך דין פשיטת רגל זה אומר להשקיע, לחפש ולראות מהן האפשרויות השונות באזור שבו אתה גר. אתה חייב להבין שזה שיש הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בענף הזה זה טוב ויפה אך לא מכולם היית רוצה לקבל שירות. עוה״ד שלך צריך להיות, לפני הכול, אדם עם ניסיון ועם היכרות מלאה עם המערכת. רק כך הוא יוכל להציע לך את האפשרות הרלוונטית ביותר עבורך כאשר תניח על שולחנו את התיק שלך. הוא יבחן את הדברים לעומק ויתדרך אותך לגבי היתרונות והחסרונות של כל אופציה ולכן הניסיון שלו מהותי ביותר.

כמה תשלם לעוה״ד שלך?

כמובן שצריך לברר מראש כמה על איזה סכומים מדובר כאשר רוצים לפנות לעורך דין. זה נכון בין אם מדובר על עורך דין פשיטת רגל ובין אם מדובר על כל עורך דין אחר, כי מה פתאום שתשלם סכומים מופקעים? זה אומנם טוב ויפה שלכל עורך דין יש אפשרות לגבות כל מחיר שעולה על דעתו, אך בימינו הלקוחות כבר יודעים שצריך להשוות מחירים. אומנם זה נכון שאיש לא חלם לפתוח בהליך של פשיטת רגל אך יחד עם זאת, זה לא תמיד כל כך נורא כפי שזה נשמע. אם ההליך הזה ייתן לך את האפשרות לאפס את הדברים ולהתחיל מחדש, מדוע שתוותר על ההזדמנות הזאת? אתה תראה שעם עוה״ד הטוב ביותר בתחום תוכל לעשות הכול מהר יותר, מה שאומר שם תוכל לצאת לדרך כלכלית חדשה בחיים תוך זמן קצר. השילוב שבין עו״ד מוצלח ובין לקיחת אחריות על מצבך הכלכלי מעתה זה השילוב שישפר את מצבך ולכן כדאי שתפעל בכיוון.

רוצים לקבל מידע נוסף? דברו עכשיו עם עו"ד מיסקביץ'

אולי יעניין אותך גם

דיני חדלות פירעון
עורך דין חדלות פירעון
מה הם חדלות פירעון?

יכול להיות שנתקלתם במונח חדלות פירעון בעיתונות הכלכלית, יכול להיות ששמעתם על חבר שעובד בחברה בבעלות אדם שהכריז על עצמו כאחד שבמצב של חדלות פירעון.

קרא עוד »
סימולציה - הדולר כמשקולת
עורך דין חדלות פירעון
ההשלכות של אי תשלום בזמן

במסגרת הליכי הוצאה לפועל, בין אם התחילו במסגרת פסק דין ובין אם מתוקף כל אסמכתה אחרת, נוצר מצב בו הזוכה מחכה לתשלום החוב בידי החייב,

קרא עוד »
מילוי בקשה
עורך דין חדלות פירעון
איך מגישים בקשה לפשיטת רגל

אדם שנמצא במצב בו איננו מסוגל יותר לעמוד בחובות שלקח על עצמו מגיע להליך של פשיטת רגל.  המשמעות היא שגם בהתחשב בהכנסותיו הבאות הוא לא

קרא עוד »