חיפוש

פנו עוד היום אל עורך דין מחיקת חובות לקבלת ייעוץ מקצועי

אחרי לא מעט מכתבים שאתם מקבלים מהבנק בחודשים האחרונים הבנתם שאין מה לעשות ואתם חייבים להתחיל להגיב? החובות שלכם רק הולכים וגדלים? התעלמתם מלא מעט שיחות טלפון בזמן האחרון אבל עמוק בפנים אתם יודעים שאין ברירה וכי עליכם להתחיל לשלם את הסכומים הרבים שאתם חייבים לכולם? אם כך, ברור שאפשר להבין את הלחץ שבו אתם נמצאים ואת הדילמות השונות. איזה הסדר חובות יוכל להתאים לכם יותר? והאם יש דרך שבה ניתן יהיה למחוק לכם לפחות חלק מהחובות? כדאי שתדעו שהיום מחיקת חובות זה עניין שבשגרה במדינת ישראל ואם גם אתם עומדים בתנאים הנדרשים – תוכלו ליהנות מהסדרים נוחים ביותר. מה שכן, כדי לא לבזבז זמן יקר וכדי לעשות את הדברים בצורה הכי יעילה שאפשר, אנחנו מציעים לכם לפנות עוד היום אל עורך דין מחיקת חובות שיוכל לתת לכם שירות ולעזור לכם לכל אורך הדרך.

 

המוניטין של עוה"ד

 

יש לא מעט דברים שמומלץ לכם לבדוק לפני שאתם בוחרים בידי איזה עורך דין מחיקת חובות תרצו להפקיד את הטיפול במקרה שלכם ואחד מהם זו שאלת המוניטין. האם מדובר על עורך דין שכולם מכירים? האם, כאשר אתם עושים חיפוש בגוגל עם השם שלו, אתם מגלים שהוא אדם עם השפעה רבה בתחום? או שאולי מדובר על עורך דין שנמצא היום רק בשלבים הראשונים של בניית הקריירה שלו? אומנם זה נכון שהרבה פעמים אם תפנו אל עורך דין שאיש לא מכיר המחירים שהוא יגבה מכם יהיו נמוכים יותר, אך האם הוא ייתן לכם שירות מקצועי ואמין? לא תמיד זה המצב. לכן חשוב לברר את הדברים לעומק ולבחור רק עורך דין שבאמת תוכלו לסמוך עליו ושבאמת תרגישו שאיתו יש לכם עם מי לעבוד. הרבה פעמים הייעוץ של עוה"ד יוכל לחסוך לכם התעסקות רבה וגם לקצר עבורכם את התהליכים, אז למה שלא תנסו זאת?

ספר

 

שכר טרחה סביר

 

כמובן שאם יש משהו שמאפיין אדם שחייב כספים לגורמים שונים, זה שהמצב הכלכלי שלו מלחיץ. לכן ברור מדוע אדם כזה לא ירצה לבחור את עוה"ד שגובה את שכר הטרחה הגבוה ביותר שיש. אם חשבתם לרגע שאתם צריכים להסכים לשלם כל סכום שכל עורך דין גובה מכם, אנחנו כאן כדי לספר לכם שהיום ניתן לעשות גם השוואת מחירים בין כמה עורכי דין. זה אומר אומנם שיהיה עליכם להשקיע קצת זמן ולהיפגש עם כמה עורכי דין שונים, אך בסופו של דבר אתם תראו שזה ישתלם לכם. כך תוכלו להיות בטוחים שזה לא יעלה לכם יותר מידי וכי אתם לא באמת בוחרים את עוה"ד שאצלו התעריפים הרבה יותר גבוהים ביחס לאופציות אחרות שיש היום בשוק.

 

רוצים להתייעץ עם עורך דין? דברו עם עו"ד מיסקביץ'.

 

אולי יעניין אותך גם

דיני חדלות פירעון
עורך דין חדלות פירעון
מה הם חדלות פירעון?

יכול להיות שנתקלתם במונח חדלות פירעון בעיתונות הכלכלית, יכול להיות ששמעתם על חבר שעובד בחברה בבעלות אדם שהכריז על עצמו כאחד שבמצב של חדלות פירעון.

קרא עוד »
סימולציה - הדולר כמשקולת
עורך דין חדלות פירעון
ההשלכות של אי תשלום בזמן

במסגרת הליכי הוצאה לפועל, בין אם התחילו במסגרת פסק דין ובין אם מתוקף כל אסמכתה אחרת, נוצר מצב בו הזוכה מחכה לתשלום החוב בידי החייב,

קרא עוד »
מילוי בקשה
עורך דין חדלות פירעון
איך מגישים בקשה לפשיטת רגל

אדם שנמצא במצב בו איננו מסוגל יותר לעמוד בחובות שלקח על עצמו מגיע להליך של פשיטת רגל.  המשמעות היא שגם בהתחשב בהכנסותיו הבאות הוא לא

קרא עוד »