חיפוש

מה קורה במידה וחברת האירועים פשטו רגל

עריכה של אירוע היא אולי דבר משמח, אבל כל סדר הארגון של אירוע אחד יכול להיות דבר אשר גוזל בסופו של דבר יותר מידי זמן יקר. עובדה חשובה זו מביאה לא מעט עורכי אירועים לחפש אחר ספקי שירות שיכולים עד כמה שרק אפשר לייעל את התהליך הזה של ארגון אירוע מתחילתו ועד לתומו, וכך החלו ליצור חבילות שלמות של אירועים, החלו לפעול מארגני אירועים והחלו לשווק כל מיני סוגים של שירותים שכל המטרה שלהם הוא חיסכון בזמן והייעול של האירוע באופן שיחמיא לאורחים ובעלי השמחה. 

מערכת של ניהול וארגון אירוע היא כזו שאר מאפשרת לכל בעל שמחה להיות מרוכז אך ורק בה, ולא התעסק בכל מיני דברים שגוזלים זמן כמו טלפונים לאורחים רק על מנת לוודא שהם מגיעים. זה אכן חשוב לוודא שהם מגיעים כדי לחסוך בכספי מנות יקרים, אבל דרך העשייה היא כזו שעושה את כל ההבדל ואת כולם מאושרים.

פשיטת רגל של חברת ארגון אירועים

מה קורה כאשר מגלים כי חברה שמולה נסגרה עסקה על מנת לבצע את אירוע יוקרתי היא חברה אשר פשטה את הרגל בדיוק כמו שקרה לאיזי וויד בשנת 2018? דבר זה אומר כי למעשה צריכים לחפש אחר ספק שירות אחר, מה שלא בהכרח משאיר יותר מידי זמן עבור ביצוע מה שנדרש באופן יעיל, הוצאה מחודשת של כספים עבור השירות שכבר שולם וכניסה אל מצב של חרדה שבו דבר שכבר דאגנו אליו וסגרנו אותו כמו אולם אירועים במרכז או בר אקטיבי מופיע מחדש וגורם להרבה יותר מהפרעה רגעית, אלא כזה שיכול בפועל להיות מה שיוצר הפסד כספי רק בשל העובדה כי השירות ששולם לא בוצע ועבורו צריכים למצוא אלטרנטיבה שלא בהכרח תספיק.

במקרים של פשיטת רגל של אחד מן הספקים לאירוע זה חשוב להבין כי יש למי לפנות ולא להישאר אדישים אל מה שנגרם ואל הכסף שמפסידים.

חתן וכלה

פונים לסיוע של עו"ד נזיקין

במקרים של ספקי שירות שלא קיימו את החלק שלהם בחוזה שאותו הם סגרו עם עסק אחר או עם אנשים פרטיים, יש מקום למהלכים אקטיביים מצד אלה שניזוקו שאותם ניתן לבצע אך ואר על ידי בחינת הסיטואציה על ידי עורך דין שמתמחה בדיני נזיקין.

דיני נזיקין דנים למעשה בכל המשפט האזרחי, כאשר נגרם לאדם נזק ברכוש ו/או לגוף ובגין הסוג הזה של הנזק אשר נגרם לאדם אחד הוא דורש סוג של פיצוי מהאדם שגרם לטענתו את אותו הנזק.

תחת התחום הזה של המשפט האזרחי יש את התחום של תאונות דרכים, של רשלנות רפואית, רשלנות בלשון הרע, ושלל נוסף של נושאים שאר בגינם ניתן להגיש תביעה משפטית. עו"ד נזיקין בוחן את המקרה לחודו, ורואה האם יש בסיס לתביעה מנקודת הראות המשפטית והניסיון שלו בכאלו תיקים.

 

החשיבות של מעורבות עו"ד בעניין

זה חשוב מאוד שלא להניח לנזק שנגרם על ידי אדם אחד להשפיע על אדם אחר, בייחוד כאשר הנזק הוא כזה שיש לו  השפעה ניכרת על חיי הניזוקים. גם אם נראה כי העלות ששולמה עבור חברת ארגון והפקת חתונה היא מועטה ביחס לספקים אחרים, עדיין מדובר בכסף שיצא עבור שירות שלא נתקבל, ויתר על כן, אי קבלת השירות הזה במועד יכול ליצור תגובת שרשרת שיש לה פוטנציאל להרוס אירוע שלם ולגרום להפסד כספי גדול יותר כתוצאה מזה.

בבית המשפט נבדקת האחריות של ספק שירות אישורי ההגעה, וכן בדיקה של הסעד לו זכאים הניזוקים לפי כל מה שהובא אל בית המשפט בשאלה שהיא די מורכבת.

רוצים לסגור אירוע תיק תק? https://saveadate.co.il

אולי יעניין אותך גם

דיני חדלות פירעון
עורך דין חדלות פירעון
מה הם חדלות פירעון?

יכול להיות שנתקלתם במונח חדלות פירעון בעיתונות הכלכלית, יכול להיות ששמעתם על חבר שעובד בחברה בבעלות אדם שהכריז על עצמו כאחד שבמצב של חדלות פירעון.

קרא עוד »
סימולציה - הדולר כמשקולת
עורך דין חדלות פירעון
ההשלכות של אי תשלום בזמן

במסגרת הליכי הוצאה לפועל, בין אם התחילו במסגרת פסק דין ובין אם מתוקף כל אסמכתה אחרת, נוצר מצב בו הזוכה מחכה לתשלום החוב בידי החייב,

קרא עוד »
מילוי בקשה
עורך דין חדלות פירעון
איך מגישים בקשה לפשיטת רגל

אדם שנמצא במצב בו איננו מסוגל יותר לעמוד בחובות שלקח על עצמו מגיע להליך של פשיטת רגל.  המשמעות היא שגם בהתחשב בהכנסותיו הבאות הוא לא

קרא עוד »