חיפוש

למה עדיף לבחור בחברת תרגום מקצועית ולא פרילנסר

כמו בתחומים רבים אחרים, גם במקרה של שירותי תרגום אפשר למצוא חברות שנותנות שירות מקצועי בתחום, או פרילנסרים שמספקים שירות דומה.

השאלה היא – מהם היתרונות של חברת תרגום מקצועית על פני פרילנסר והתשובה מתחלקת לכמה פרמטרים, שחלקם כנראה יפתיעו אתכם.

 

היתרונות הבולטים של חברת תרגום שלא הכרתם

באופן כללי, לחברה גדולה יש תמיד יותר כוח יותר והיצע מאדם בודד, אבל יש לה עוד כמה יתרונות שכדאי להכיר:

  1. איכות – בניגוד לפרילנסר, שעובד לבד ועורך (במקרה הטוב) בקרת איכות על עצמו, חברת תרגום מחזיקה מתרגמים וגם אנשים שתפקידם הוא לערוך בקרת איכות על התכנים המתורגמים, כך שהלקוחות מקבלים את התוצר המוגמר באיכות גבוהה ומוקפדת.
  2. מגוון כלים טכנולוגיים – חברה בעלת משאבים יכולה להרשות לעצמה להחזיק מגוון כלים טכנולוגיים שמסייעים בעבודת תרגום מקצועית בעוד שאדם בודד, לרוב אינו מחזיק בתקציב המאפשר לו להחזיק ולתפעל כלים טכנולוגיים יקרים.
  3. הספק וזמינות – אין שאלה בכלל בעניין – ככל שיותר אנשים מטפלים בלקוח אחד, כך יש יותר סיכוי שהתוצר הסופי יהיה מוכן במהירות רבה יותר. בנוסף, ככל שיש יותר בעלי תפקידים שמטפלים באותו נושא, כך יותר קל לקבל מענה מהיר לשאלות, תלונות, הזמנות ותיקונים.
  4. אמינות – חברת תרגום מקצועית, כמו למשל "אלפא תרגומים ותמלולים" היא אמנם גוף גדול וחזק בהשוואה לפרילנסרים, אבל גם יש לה הרבה יותר מה להפסיד. לכן, בחברה גדולה, במרבית המקרים, תמצאו שהשירות שאתם מקבלים הוא מוקפד הרבה יותר, יש אנשי מקצוע שמטפלים בנפרד בכל נושא – מתוך מומחיות, המתאפשרת רק בסביבת עבודה, כמו חברה גדולה והמרוויחים הגדולים מכל העניין הם תמיד הלקוחות.
  5. מחיר – גם אם על פניו נראה שפרילנסרים מציעים את אותו השירות במחירים נמוכים יותר, בדיקה מדוקדקת תבהיר לכם את המצב לאשורו – במרבית המקרים, רמת השירות הגבוהה שאתם מקבלים, הזמן שאתם חוסכים, השירות המקצועי לעילא שמקבלים כשעובדים עם חברה מקצועית, מספקים לכם תמורה גבוהה מאוד לכספכם, כך שהמחיר הנמוך שמציעים פרילנסרים כבר אינו רלוונטי.
  6. מגוון שירותים – רק חברה, המחזיקה עובדים שונים, המתמחים בתחומי התמחות שונים יכולה להעניק לכם מעטפת שירותים מלאה, שלא תאלץ אתכם לעבוד מול מספר אנשי מקצוע שונים, לשלם לכל אחד מהם בנפרד ולחפש את האיש המתאים לכל פרויקט. מגוון אנשי מקצוע שעובדים בחברה מספקים תרגומים לתכנים הנמצאים בתחום ההתמחות שלהם, בשפות שונות ועוד. כשהכל תחת קורת גג אחת, אתם חוסכים לעצמכם כאבי ראש, מרוויחים סל שירותים שרק חברה יכולה לתת, חוסכים המון זמן ובסופו של דבר חוסכים גם כסף. משתלם, כבר אמרנו?

 

בשורה התחתונה

פרילנסרים מוכשרים ואמינים קיימים בישראל בשפע בשלל תחומים, אבל אין מה לעשות – חברה מקצועית לשירותי תרגום יכולה להעניק ללקוחותיה יותר ממה שפרילנסר יכול לתת.

הלקוחות מרוויחים תמורה גבוהה לכספם, רמה גבוהה של מקצועיות ואמינות, מגוון שירותים תחת קורת גג אחת, שירות יעיל ומהיר ועוד.

המסקנה שלנו – חברת תרגום היא הכתובת המתאימה למי שמעוניין בשירותי תרגום מקצועיים, איכותיים ומשתלמים.

גבר מקליד

אולי יעניין אותך גם

פיירול ראשית
עסקים
אילו חברות מבצעות פיירול?

חברות רבות במשק מוצאות היום שלל דרכים להתייעל, לעבוד בצורה חכמה יותר, מדויקת יותר ונוחה יותר. כחלק ממגמה זאת חברות רבות נעזרות בשירותים שונים שמספקות

קרא עוד »