חיפוש

האם ניתן לתבוע אולם אירועים על אי עמידה בהסכם?

הסתיים האירוע ונציגי האולם לא עמדו בציפיות ובתנאים שסיכמתם מבעוד מועד? מצאתם את עצמכם במצב שונה מאשר מה שסוכם ביניכם לבין נציגי האולם? אתם רשאים לתבוע את אולם האירועים שלכם על אי עמידה בתנאי ההסכם שנחתם ביניכם בדיוק כפי שאפשר לתבוע מלון שלא עמד בהסכם מול האורחים. כיצד תוכלו לעשות זאת וממה עליכם להיזהר – כל זה בעמוד הקרוב.

תביעת אולם אירועים

החלטתם שאתם מעוניינים לצאת לדרך עם תביעת אולם אירועים שבו ביצעתם את החתונה שלכם? החלטתם לתבוע את אולם האירועים כי הוא לא עמד בתנאים שחתמתם עליהם בחוזה העבודה? זוהי זכותכם המלאה על פי חוק. לצורך העניין, בני זוג צעירים החליטו לחגוג את החתונה שלהם באזור השרון.

לאחר חיפוש של אולם אירועים בשרון שעונה על דרישותיהם, הם יצרו קשר עם האולם והגיעו להסכמה ולהבנה על התנאים השונים. לאחר שנחתם החוזה והגיע מועד החתונה, בעל האולם אינו עמד באחד או יותר מסעיפי החוזה, ועל כן חלק מסוים מן האירוע נפגע (יש לציין על לא עוול בכפם של בני הזוג הצעירים).

זהו מקרה אחד מבין אלפי מקרים שונים, שבהם יש לכם את הלגיטימציה המלאה על פי החוק, לגשת לבית המשפט ולתבוע את אולם האירועים על אי עמידה בתנאי ההסכם.

כיצד תובעים אולם אירועים?

תהליך התביעה מתבצע כמו כל תביעה אזרחית אחרת: פונים אל עורך דין שמתעסק בתחום, מציגים לו את הבעיה מנקודת המבט שלכם (טיפ שעשוי לסייע לכם ולחסוך לכם המון כאבי ראש: צלמו את החוזה שנחתם ביניכם לבין בעל המקום, וכך תוכלו להציג ראיות חותכות לטענתכם) ולאחר מכן מתחילים בתהליך התביעה.

בשלב זה סביר להניח שעורך הדין שלכם ייצור קשר עם נציגי האולם, ויציג את טענתכם כנגד בעל האולם.

בשלב זה של ההתדיינות, ינסה עורך הדין שלכם להגיע להסכמות מול בעל האולם (כמובן באישור מלא שלכם). בהנחה ולא תהייה הסכמה בין עורך הדין שלכם לבין נציגי האולם, סביר להניח שתגיעו לשלב הגשת התביעה.

בשלב כזה או אחר תגיעו לבית המשפט על מנת להעיד כנד בעל האולם על תנאי החוזה שהוא הפר לטענתכם. בית המשפט יישמע את טענות שני הצדדים ויגיע להחלטה הנכונה ביותר לטעמו.

חשוב לציין ולהדגיש שלא מעט זוגות צעירים מוצאים את עצמם מוותרים ונושכים שפתיים במקרים שבהם בעל האולם הפר את תנאי החוזה של האירוע.

אל תוותרו! בני זוג צעירים נוטים לוותר על טיפול בבעיה מתוך חשש שהתהליך יעלה להם לא מעט כסף ויגזול מהם משאבים רבים שלא בהכרח יש להם. אם אתם באמת בטוחים שאתם זכאים על פי החוק ונעשה לכם עוול בניגוד לתנאי החוזה, פנו אל עורך דין שמתעסק בתחום והוא ידאג להחזיר לכם את שמגיע לכם.

אולי יעניין אותך גם

פיירול ראשית
עסקים
אילו חברות מבצעות פיירול?

חברות רבות במשק מוצאות היום שלל דרכים להתייעל, לעבוד בצורה חכמה יותר, מדויקת יותר ונוחה יותר. כחלק ממגמה זאת חברות רבות נעזרות בשירותים שונים שמספקות

קרא עוד »