חיפוש

האם ניתן לתבוע מלון על אי עמידה בהסכם?

יצא לכם לבלות במלון אך לא באמת יצאתם מרוצים? אתם מרגישים שהמלון עצמו לא עמד בהסכם ובהתחייבות שלו כלפיכם? אם כך, טבעי שתבדקו מה ניתן לעשות בנידון. חשוב לדעת: לא תמיד כדאי לוותר, כי אפילו אם אתם ניצבתם לבד מול רשת מלונות גדולה, יש מה לעשות ואתם יכולים לתבוע את הזכויות שמגיעות לכם.

מלונות על הים

כיצד תובעים מלון?

זה לא משנה באיזה אופן המלון לא עמד בהסכם, כי מה שבטוח זה שאם יש לכם את הדברים כתובים ואם ראיתם שלא קיבלתם את מה שמגיע לכם, כדאי יהיה לפנות עוד היום לעורך דין מתאים. כאשר מדברים על תביעה של מלונות בגליל העליון או בכל מקום אחר בארץ, צריך לפנות תחילה אל עורך דין מקצועי, ממש כפי שהייתם עושים אילו רציתם לתבוע מנעולן בבת ים. מה שכן, חשוב מאוד לבדוק מראש שאתם פונים אל עורך דין מקצועי שיצא לו בעבר לטפל כבר בלא מעט תביעות שקשורות לתחום הזה. הניסיון בנושא הזה יכול להיות משמעותי ביותר ולעשות את כל ההבדל, אז למה לבחור מישהו שלא מכיר את התחום מספיק לעומק?

מנעולן מקצועי ממתין לכם כאן http://www.dor-locksmith.co.il

בחירת עורך דין לטיפול בתביעה

ראשית, עורך דין רציני יוכל להסביר לכם האם באמת יש עילה לתבוע או לא. שנית, רצוי לבדוק גם את ההמלצות שאתם מוצאים אודות אותו עורך דין. האם הוא אדם שכל הלקוחות שלו ממליצים עליו בחום? או שאולי מדובר על עורך דין שלא ניצח עבור לקוחותיו בתביעות קודמות? בנוסף, חשוב להבין מעורך הדין שלכם מה בדיוק אתם תובעים, שכן גובה הפיצוי הרבה פעמים ישפיע על השאלה האם באמת תקבלו את מה שמגיע לכם או לא. מה שבטוח זה שאתם לא צריכים לוותר, שכן אם מגיע לכם לקבל פיצוי, מומלץ שתפעלו בצינורות המקובלים כדי שבאמת תקבלו אותו בסופו של דבר.

האם התהליך יעלה לכם כסף?

כמובן שכן, כי אין שום עורך דין בישראל שיסכים לתת לכם שירות כזה בחינם. תביעה, בין אם היא של בית מלון ובין אם היא כנגד כל גוף אחר, זה לא דבר זול. יש הרבה הוצאות בדרך, מעבר לשכר הטרחה שתשלמו לעורך הדין, ולכן חשוב להיות מודעים לכך. מצד שני, אם באמת יש לכם סיכוי לקבל פיצוי כי המלון לא עמד בהסכם, בהחלט יכול להיות שבסופו של דבר זה כן ייצא לכם משתלם. שווה לבדוק את הדברים לעומק, לראות כמה התהליך יכול לעלות ובצורה כזאת להחליט גם מה אתם עושים. שימו לב גם לעובדה שלכל עורך דין יש תעריפים קצת שונים ולכן, אם אתם יכולים לבחור איש מקצוע שלא יגבה מכם סכום מופקע, זה עדיף, כי מה פתאום שתשלמו מחיר גבוה מידי?

אולי יעניין אותך גם

ציוד ביתי
עורך דין תביעות
רהיט שניזוק בזמן הובלה

כל אחד מכם שחושב לעבור דירה צריך לקחת בחשבון דבר אחד פשוט. יש לבחור בקפידה חברת הובלות, שתעמוד בחוזה הכתוב, כדוגמת אירית הובלות. חברה מצוינת

קרא עוד »