חיפוש

החוק בנוגע לשימוש בפטריות חימום בעסק

בעלי עסק רבים ניצבים מול חוקים והחלטות שיש לעמוד בהם בעת פתיחת ותפעול העסק. קיימים חוקים רבים בנושאים של נקיון בית העסק וסביבתו, הצבת שלטים ברחבי בית העסק, הצבת ריהוט ואחסונו ועוד. מבין החוקים נמצא גם החוק בנוגע לשימוש בפטריות חימום בעסק, ובו נתעסק במאמר הבא.

"הקיץ עבר, החום הגדול"

כמו שלכל שבת יש מוצאי שבת, כך גם לכל קיץ יש מוצאי קיץ – החורף. בעבר העונה הקרה והגשומה השאירה את האנשים בבתים. הם העדיפו להישאר מתחת לשמיכה עם בישולי מרקים שמחממים את כל הבית ולצפות בסרטים וסדרות. אולם היום החורף לא מרתיע כמעט אף אחד, ורבים האנשים שיוצאים לבלות במעיל מחמם ובמגפיים עד הברך.

למה הם עושים את זה? מהסיבה הפשוטה שגם בחורף אנשים אוהבים לצאת, לבלות ולהנות ממגוון מסעדות, בתי קפה וברים. אך מעל הכל, הם מרשים לעצמם לעשות זאת בעקבות הידיעה שפטריות חימום מחכות להם בכל פינה.

פטיש בית המשפט

 

החוק בנוגע לשימוש בפטריות חימום בעסק

החוק בנוגע לשימוש בפטריות חימום בעסק כולל בתוכו מספר סעיפים שנוגעים כולם כמובן בבטיחות. פטריית חימום בעסק לעמוד בתקני הבטיחות הישראליים, ויש לוודא שהיא תקינה לפני השימוש בה.

במידה ואתם רוכשים מוצר שאינו עומד בסעיפי החוק בנוגע לשימוש בפטריות חימום בעסק, קחו בחשבון שאתם חשופים לביקורות, החרמות וקנסות. הרשויות בישראל מקפידות לבצע אכיפה של החוקים בכלל ושל החוק בנוגע לשימוש בפטריות חימום בעסק בפרט, זאת על מנת להבטיח את הבטחון המירבי של המבלים במקום לכם.

קראו עוד באתר פזגז על כללי בטיחות בשימוש במכשירי גז.

אל תקחו סיכונים!

בעת השכרה או קנייה של ציוד לחורף ובכלל, בדקו שהחברה שמספקת לכם ציוד היא בעלת האישורים המתאימים לאספקת ציוד, וכן שהציוד שהיא מספקת עומד בכל תקני הבטיחות הישראליים ובעל כל האישורים לשימוש. כשהדבר מגיע לפטריות חימום, בדקו כפליים שהן עומדות בתקן.

החוק בנוגע לשימוש בפטריות חימום בעסק לא משאיר מקום לספק בנושא הבטיחות, ולכן כדאי בראש ובראשונה להקפיד על השכרת ציוד מחברה אמינה. כמו כן יש להציב את פטריות החימום באופן בטיחותי בבית העסק שלכם.

חברה להשכרת פטריות חימום

היות שחשוב מאוד לעמוד בתקני הבטיחות, חשוב שאת הציוד שלכם תשכירו מחברה שמספקת ציוד לא פחות ממצוין. חברת עידנ'ס היא בדיוק אחת מהחברות האלו.

חברת עידנ'ס מספקת ציוד לאירועים ובתי עסק, החל ממתנפחים, אוהלים, כסאות, שולחנות, פופים ופינות ישיבה, ועד מזגנים ניידים, פטריות חימום להשכרה, מכונות מזון ועוד.

ברכישה או השכרה דרך חברת עידנ'ס אתם יכולים להיות בטוחים שהציוד מגיע במצב ראוי, בטיחותי, מאושר לשימוש ועומד בתקני הבטיחות הדרושים. למידע נוסף היכנסו לאתר של חברת עיד'נס או התייעצו טלפונית עם נציגי השירות במספר 052-5602602.

אם בעולם הבילוי והאירועים עסקינן, אולי יעניין אותכם המאמר הבא : כמה אלכוהול מותר לשתות ולנהוג.

אולי יעניין אותך גם

פיירול ראשית
עסקים
אילו חברות מבצעות פיירול?

חברות רבות במשק מוצאות היום שלל דרכים להתייעל, לעבוד בצורה חכמה יותר, מדויקת יותר ונוחה יותר. כחלק ממגמה זאת חברות רבות נעזרות בשירותים שונים שמספקות

קרא עוד »