חיפוש

אילו חברות מבצעות פיירול?

חברות רבות במשק מוצאות היום שלל דרכים להתייעל, לעבוד בצורה חכמה יותר, מדויקת יותר ונוחה יותר. כחלק ממגמה זאת חברות רבות נעזרות בשירותים שונים שמספקות חברות חיצוניות ולמעשה נועדו להגביר את היעילות והרווחיות של החברה. אחד מאותם שירותים חדשים שכדאי להכיר הוא שירות הפיירול. אם ברצונכם לדעת מהי למעשה שיטת הפיירול אילו חברות מספקות שירות זה וכיצד ניתן למצוא חברה שתספק שירותי פיירול ברמה גבוהה הכתבה הבאה היא מקום מצוין להתחיל.

 

פיירול – מדוע זהו השירות שכל חברה במשק צריכה להכיר

העסקה של עובדים חדשים אינה משימה פשוטה כלל וכלל שכן שלבי האיתור הסינון והריאיון של המועמדים הפוטנציאלים דורשים משאבים רבים. גם לאחר שנמצא מועמד מתאים הקליטה של העובד החדש לוקחת זמן וכסף רב. למעשה, המשימות האדמיניסטרטיביות הכרוכות בהעסקת עובד לעולם לא נגמרות שכן מידי חודש יש להכין תלושי שכר, לבצע הפרשות לקרן פנסיה ולדאוג לכל אותם עניינים בירוקרטים שנוגעים בהעסקת העובד ודורשים משאבים רבים.

מסיבה זאת, אין זה פלא שחברות רבות מחפשות דרכים לצמצם את המשאבים שהן משקיעות בהעסקת עובדים ופונות לשירותים אשר יאפשרו להן למקד את המאמצים שלהן בעניינים דוחקים יותר. שירותים אלו כוללים שימוש בחברות אוטסורסינג ( (Outsourcing אשר מאפשרות לרכוש את מוצר מוגמר מותאם אישית ללא צורך להעסיק עובדים, היעזרות בשירותיהם של חברות השמה אשר מאתרות מועמדים מתאימים למשרה ועושות להן סינון ראשוני על מנת לחסוך לחברה המעסיקה זמן יקר ערך.

אך בשנים האחרונות, השירות שזוכה לפופולריות רבה במיוחד הוא שירות הפיירול אשר מאפשר למעסיקים לבחור ולנהל את העובדים כיאלו היו עובדים מהשורה מבלי להידרש להתעסק בעניינים הניהוליים הכרוכים בהעסקת עובד. למעשה, ניתן להתייחס אל השירות כמעין אוטסורסינג של המחלקה למשאבי אנוש כי במקום להעסיק מחלקת משאבי אנוש או למנות עובד שיטפל בעניינים אלו, מעבירים את הטיפול בנושאים הקשורים למשאבי אנוש לטיפול בחברה חיצונית – חברת הפיירול.

 

אילו חברות נותנות שירותי פיירול וכיצד להבטיח שתזכו לשירותי פיירול ברמה הגבוהה ביותר?

קיימות חברות אשר מתמחות בלעדית במתן שירותי פיירול. יחד עם זאת מומלץ לפנות לחברות אשר נותנות שירותי פיירול אך לא מגבילות את עצמן לעסוק בלעדית בתחום זה. חברות אלו מתמחות במתן מגוון שירותים בתחום משאבי האנוש ואף בניהול פרויקטים ותהליכים עסקיים שונים.

חברות שכאלו הינן בעלות הבנה מעמיקה בשוק התעסוקה, הן ברמה המקומית והן ברמה הגלובלית. פנייה לחברה שכזאת אשר מציעה מגוון רחב של שירותים מבטיחה שרמת המקצועיות של השירות תהיה גבוהה ביותר ואף שהשירות עצמו יתאים בצורה האופטימלית לצרכים של החברה.

כאמור, פיירול הוא שירות פורץ דרך בכך שהוא מאפשר לחברה לנהל את כוח האדם שלה תוך מיקוד מלא על הפן המקצועי. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף על שירותי פיירול היכנסו לאתר adecco.co.il ותקבלו מידע מקיף על שירותי פיירול ומגוון רחב של שירותים נוספים שיאפשרו לכם למצות את מלוא הפוטנציאל של החברה שלכם.

 

פיירול

אולי יעניין אותך גם