חיפוש

מה הם הדברים שאתם צריכים לדעת לפני רכישת כיסא משרדי?

עבודה במשך שעות ארוכות על גבי כיסא עלולה לגרום לכאבי גב, צוואר ושרירים תפוסים. כדי להמנע מכך חשוב לבחור בכיסא משרדי אורגונומי אשר יפחית לחצים ויתמוך בגב שלכם בצורה מיטבית. בעטרת אונליין תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של כיסאות משרדיים לעובדים ולמנהלים, לשמור על הבריאות ולחסוך בכסף. 

 

עטרת אונליין – ריהוט משרדי איכותי ומשתלם

בחנות האונליין של עטרת תוכלו לרהט את כל המשרד במקום אחד, לחסוך בכסף וליהנות מאיכות לאורך שנים. בעטרת תוכלו למצוא כיסאות מנהלים, כיסא משרדי, עמדות עבודה, דלפקי כניסה, שולחנות מנהלים, ארונות, שידות, משטחי עבודה ועוד כדי שהעסק שלכם ישגשג ויצליח בלי להכנס להוצאות מרובות.

כיסא משרדי

מה הם הדברים שאתם צריכים לדעת לפני רכישת כיסא משרדי?

כל מי שיושב שעות ארוכות מכיר את כאבי הגב והצוואר שתוקפים אותו בסוף יום העבודה, ולעיתים, נזקים שונים נגרמים לגב לאחר שנים של עבודה קשה. באמצעות החלפת הכיסא הרגיל בכיסא אורגונומי, ניתן למנוע או לכל הפחות להפחית את כאבי הגב והצוואר ולשמור על גב בריא יותר.

בעטרת אונליין תוכלו למצוא שפע של כיסאות משרדיים ומנהלים אורגונומיים לשמירה על בריאות העובדים והמנהלים שלכם במחירים משתלמים במיוחד.

 

מהו כיסא אורגונומי?

כיסא אורגונומי הינו פרי עבודתם המשותפת של מעצבי ריהוט משרדי ומומחים לשמירה על בריאות הגב. מטרתו של הכיסא האורגונומי לשפר את חלוקת המשקל שלכם על פני הכיסא, להוות מקום נוח ונעים לשבת בו לאורך שעות ארוכות, לתמוך היטב בגב ובצוואר וגם להיראות מעוצב ויפה.

מיד כאשר תתיישבו בכיסא אורגונומי תבינו על מה מדובר, הנוחות והאלגנטיות מאפשרים שעות ארוכות של עבודה ללא כאבים וללא מאמץ.

מה ההבדל בין כיסא מנהלים לכיסא משרדי רגיל?

ההבדל בין כיסא אורגונומי מנהלים וכיסא אורגונומי משרדי רגיל קשור לעיצוב ולסטנדרטים של חומרי גלם. הכיסא המשרדי הרגיל בדרך כלל יהיה עשוי מבד עמיד וזמין בעוד שכיסא המנהלים יהיה עשוי מעור או אפילו קטיפה. בכיסא המנהלים ייתכן ותהיה גם תוספת של מסאג' חשמלי מפנק או חימום כדי שתרגישו שאתם על גג העולם. אך הדבר החשוב ביותר הוא שהכיסא יתמוך לכם בגב כשפינוקים הם רק תוספת חביבה.

 

מה עוד תוכלו לעשות כדי לשמור על בריאות הגב?

אפילו אם יש לכם את הכיסא המפנק והתומך ביותר במשרד, רצוי שגם תקומו ממנו מדי פעם. התמתחות, הליכה בחדר או במסדרון, מעט תרגילי התעמלות ושימוש בחדר המדרגות במקום במעלית יכולים לסייע לכם רבות בהמרצת מחזור הדם, בשמירה על גב בריא ומניעת שרירים תפוסים עקב ישיבה ממושכת.

 

עטרת אונליין – כל מה שאתם צריכים למשרד

בחנות האונליין של עטרת תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם למשרד במחירים משתלמים ובאיכות מדהימה.

כיסא משרדי

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »