חיפוש

בדרכיכם לבית המשפט בפורטוגל להנפיק את הדרכון? אל תשכחו לרכוש ESIM!

מספר הישראלים שמגישים בקשה להנפקת דרכון פורטוגלי עלתה באופן ניכר בשנים האחרונות. מי שעברו את ההליך בעבר יוכלו להעיד שמדובר בעניין ממושך שמצריך היכרות עם הליכים בירוקרטיים שונים. עובדה זו ידועה לנו, משום שלקחנו חלק בהליך זה.

לאחריו, החלטנו להעלות סדרת מדריכים מקיפה בנושא, במטרה להציג טיפים שכדאי להכיר וליישם במהלכו. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את כל הפרטים שיקלו עליכם בכל הנוגע לרכישת ESIM.

 

מה זה בכלל ESIM?

יכול להיות שהגעתם למדריך זה, לאחר ששמעתם על המלצות מצד חברים שרכשו ESIM בשלב מוקדם של ההליך, אך אינכם יודעים במה מדובר. אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. יש הרבה אנשים שהכירו את הכרטיס המתקדם רק לאחרונה.

נסביר שמדובר בסים וירטואלי שמאפשר לכם להחליף בין חבילות תקשורת שונות בקלות. הסים מובנה בתוך המכשיר הנייד (כדאי שתבדקו את מפרט הסלולרי שלכם, כדי שתוכלו לבדוק אם המכשיר תומך ב – ESIM) ומאפשר לכם לעבור מחבילה אחת לאחרת תוך סריקת ברקוד מהירה וללא צורך בהוצאה והחלפה של כרטיס סים.

מה זה בכלל ESIM 

כך תוכלו לרכוש ESIM בקלות ובמהירות

היתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי בעת שימוש בטכנולוגית ESIM המתקדמת נוגע לרכישה קלה ומהירה שניתן לבצע מכל מקום בעולם. עליכם פשוט להיכנס לאתר שמספק את הכרטיס המתקדם ולהזין ברובריקות המתאימות את הפרטים הבאים:

  • תאריך ההמראה ליעד
  • תאריך החזרה מהיעד
  • המדינה שממנה אתם יוצאים למסע
  • מדינת היעד

לאחר הזנת הפרטים באתר, עליכם ללחוץ על כפתור ה"חיפוש" ולבחור את החבילה המתאימה עבורכם ביותר.

 

טיפ חשוב: תערכו בירור אודות האתר הנבחר

סביר להניח שעולה בכם חשש בכל הנוגע לרכישה ראשונה של חבילת ESIM. שכן, יש היצע רחב של אתרים ברשת, אך אינכם יודעים מי מהם נחשב לאמין ומאילו אתרים כדאי להימנע. אם אתם מזדהים עם אמרה זו, עליכם לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת שיאפשר לקרוא חוות דעת שנכתבו מצד אנשים שביקרו בפורטוגל וקנו חבילה באמצעות אתר אמין. שכן, כך תוכלו לגלות את כל המידע הדרוש לכם ולבצע רכישה בטוחה וחכמה.

טיפ חשוב תערכו בירור אודות האתר הנבחר 

כך תוכלו לבחור את החבילה המתאימה לצרכים שלכם

כניסה לאתר ESIM מומלץ יגלה בפניכם עולם שלם של חבילות לפורטוגל. כך שאתם עשויים לתהות מהי החבילה המתאימה לכם ביותר. נציין שאנחנו הסתפקנו בחבילת גלישה גלישה שבועית שכללה 1 ג'יגה ליום. זו אפשרה לנו לשוחח עם מכרים מהארץ ולקיים שיחות וידאו קצרות.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את האינפורמציה החשובה בכל הנוגע לשימוש ב – ESIM לפני שמגיעים לבית המשפט בפורטוגל למטרת הנפקת דרכון. בשלב זה נאחל לכם שתזכרו להפעיל את החבילה בזמן המתאים, כדי שתוכלו להיות מחוברים לרשת מכל מקום במהלך השהות שלהם ביעד.

בדרכיכם לבית המשפט בפורטוגל להנפיק את הדרכון אל תשכחו לרכוש ESIM!

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »