חיפוש

היתרונות והחסרונות של פרסום בגוגל מול פייסבוק לעסקים קטנים

בעלי עסק קטן? מי כמוכן יודע את חשיבות הפרסום והקידום של עסקים קטנים, כאלו שבנויים על קהל יעד ספציפי וזקוקים לחשיפה מקסימלית בכדי לגדול ולהתפתח. הרשתות החברתיות הן במה מצוינת לפרסום עבור עסקים קטנים, איך הן משתוות לפרסום בגוגל? במאמר זה נבחן את היתרונות והחסרונות בפרסום בגוגל מול פייסבוק. 

 

יתרונות וחסרונות פרסום בפייסבוק

פייסבוק היא רשת חברתית ותיקה ומשמעותית בשוק. מהם היתרונות והחסרונות של פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק

איפה שחם

ידוע כי הפייסבוק היא הרשת החברתית מהגדולות שקיימות כיום באינטרנט. היא מפוצצת בגולשים, שגוללים בין פוסטים, סרטונים, חדשות ומימז, וכן- גם פרסומות. פייסבוק היא המקום החם ביותר עבור מפרסמים שכן היא פלטפורמה עצומה שיש בה אלמנים שמוכוונים לפרסום, כמו Ads Manager, שמאפשרים לחברות ועסקים להציג פרסומות למוצרים שונים שיהיו חשופים למאות אלפי עיניים כל יום.

 

קהל יעד ספציפי

יתרון נוסף של הפייסבוק הינו היכולת לתפוס קהל יעד ספציפי מאוד – היכולת לכוון לנשים או גברים בטווח גילאים מסוים, שחברים בקבוצות מסוימות ופועלים בתוך עמודים ספציפיים, כך שאת המוצר שלכם יראה רק מי שרלוונטי להתעניין בו.

 

לא כולם שם

חסרון בפרסום בפייסבוק הוא העובדה שלא כל קהל הלקוחות שלכם יהיה שם. נכון, פייסבוק היא רשת חברתית עצומה ופופולארית, אבל מה אם קהל היעד שלכם לא מסתובב ברחביה באופן יום יומי, או בכלל?

 

יתרונות וחסרונות פרסום בגוגל

פרסום בגוגל – איך הוא משתווה לפייסבוק?

 

חיפוש מונע מילות מפתח

שימוש במילות מפתח מדויקות והטמעת משפטים פופולאריים בקמפיין שלכם יגרמו לאלגוריתם של גוגל לתפוס את הפרסומות שלכם ולהפיץ אותם ליותר ויותר משתמשים.  בנוסף לכך, גוגל מאפשרת רכישת סלוט לתוכן ממומן שמופיע בתחילת תוצאות החיפוש וכך מגביר את הסיכוי לכניסות של לקוחות.

 

כולם משתמשים בגוגל

לעומת הפייסבוק, אין מצב שקהל היעד שלכם לא משתמש בגוגל. בין אם לעסקים, לצריכת תוכן, לעבודה או לכיף – גוגל ושירותיה הנרחבים משומשים על ידי הרוב המוחלט של העולם, כך שהסיכויים שיותר עיניים יצפו בפרסומת שלכם גבוהים.

 

עלות

מייר פרסום בגוגל גבוה יחסית לאחרים, ונקבע על ידי החברה הגדולה ביותר ששולטת בשוק, מה שעלול להעלות את המחירים.

 

אל מי כדאי לפנות?

דרוקסיט היא חברה ותיקה בשוק הפרסום. מדוע לבחור דווקא בה בתור עסק קטן?

פרסום בפייסבוק

ניסיון

בחירה בחברת ותיקה בעלת ניסיון כמו דרוקסיט תבטיח לכם חווית שירות מצוינת, מקצועית וחסרת דאגות.

 

חבילה מורחבת

דרוקסיט מציעה ללקוחותיה חבילת שירותים נרחבת הכוללת את כל שלבי הקמפיין מ-א׳ ועד ת׳, כולל דוחות התקדמות מפורטים שזמינים לכם בכל עת.

 

שירות לקוחות

ליווי צמוד לאורך כל הדרך, שקיפות, הקשבה לצרכי הלקוח והגעה ליעדים שהוצבו בתחילת הדרך, שיתמכו בגדילת העסק הקטן שלכם.

 

לסיכום

פרסום ברשת הוא תחום מורכב אך מובטח להביא תוצאות – בחרו בחברת שיווק דיגיטלי מנוסה ומקצועית שתוביל אתכם להצלחה.

פרסום בפייסבוק

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »