חיפוש

עבודה בעגלות – לא מה שחשבתם

עבור ישראלים רבים, החלום לעבוד בחו"ל לא באמת מתגשם. כדי לעבור בחו"ל יש מספר מכשולים שצריך לעבור, אולם בעזרת אנשי המקצוע הנכונים אתם בהחלט יכולים להתגבר עליהם. אחת העבודות הכי פופולריות עבור ישראלים בחו"ל היא עבודה בעגלות, ואנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על העבודה הזו.

 

סגנון העבודה

עבודה בעגלות היא עבודה בשיווק ומכירת מוצרים. העגלות מכילות מוצרים שונים כמו אלקטרוניקה, צעצועים, קוסמטיקה או סתם מזכרות נחמדות ואתם אמורים לשווק את המוצרים הללו לעוברים ולשבים. ככל שתמכרו יותר מורצים כך הרווחים שלכם יהיו גבוהים יותר. העבודה הזו מתאימה לכם אם אתם יודעים להסתדר עם אנשים ומסוגלים לראות את עצמכם בתור אנשי מכירות.

העגלות עצמן שייכות לחברות גדולות יותר, ואתם מקבלים מהחברה גם משכורת בסיסית. חשוב גם לבחור מוצרים פופולריים כדי שהרווח שלכם יהיה מעבר למשכורת עצמה.

עבודה בעגלות - לא מה שחשבתם

שעות העבודה

העגלות נמצאות במקומות בילוי מרכזיים כמו קניונים וכיכרות ברחבי הערים הגדולות. שעות העבודה שלכם אמורות להיות השעות שבהן אותן מקומות עמוסים. בדרך כלל יום העבודה מתחיל סביב 8 או 9 בבוקר, כאשר אתם צריכים לקחת בחשבון את הזמן שלוקח לכם להגיע ממקום המגורים אל העגלה. יום העבודה אורך בדרך כלל 8 או 9 שעות.

 

זמן פנוי

עבודה מעבר לים היא הזדמנות נהדרת לחוות את החיים במדינה אחרת. לאור העובדה שהמשרה שלכם בעגלות מסתיימת בשעה נוחה, נשאר לכם לא מעי זמן פנוי על מנת לנצל את השהות שלכם במדינה אחרת. בזמן הזה תוכלו לבלות ולטייל, וכך תהנו לא רק מעבודה נהדרת אלא גם משעות פני איכותיות.

 

אשרת עבודה

אם עד עכשיו כדי לטוס לחו"ל כל מה שהייתם צריכים זה פשוט כרטיס טיסה, כאשר אתם טסים לעבודה המצב שונה לגמרי. כדי לשהות במדינה זרה ולעבוד בה אתם זקוקים לוויזת עבודה. הויזה הזו תאפשר לכם לעבוד באופן חוקי, לקבל משכורת במדינה הזו ואף להיות זכאים לזכויות מסוימות. בלעדיה, השהות שלכם במדינת היעד לא חוקית.

עבודה בעגלות - לא מה שחשבתם

בדיקת חוזה

הדבר האחרון שנשאר לכם לעשות לפני שאתם סוגרים את החוזה מול המעסיק שלכם הוא להעביר את החוזה לבדיקה של איש מקצוע. חוזי עבודה במדינה זרה הוא דבר מורכב, ולא בטוח שיש לכם את הכלים לבדוק אותו. תנו לאיש מקצוע לבדוק את החוזה שלכם ולוודא שתנאי העסקה שאתם מקבלים הם תנאי העסקה הנהוגים במדינה שאליה אתם נוסעים.

 

לסיכום

עבודה בעגלות היא אפשרות נהדרת עבורכם להכיר מדינה אחרת. העבודה עצמה כוללת מכירה של מוצרים, ומתאימה למי שמחזיקים ביחסי אנוש טובים ומסוגלים לשווק מוצרים. שעות העבודה מתחילות בבוקר ונגמרות בשעות אחר הצהריים המוקדמות, מה שמשאיר לכם זמן לחיי חברה ובילויים. לפני שאתם סוגרים חוזה עבודה זכרו להעביר אותו לבדיקה של איש מקצוע.

עבודה בעגלות - לא מה שחשבתם

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »