חיפוש

כך תוודא שהחימום שהתקנת בבית שלך הוא בטיחותי לשימוש

שריפה שפרצה לפני כמה ימים בבית פרטי במרכז הארץ, הובילה לשיח ער בחדשות וברשת כולה. שכן, מדובר במצב שניתן היה למנוע. אם הדבר טרם הגיע לאוזניכם, כדאי שתדעו ששריפה זו פרצה בעקבות התקנה לקויה של אמצעי חימום. המדריך הנוכחי עלה לרשת כדי להעלות את המודעות בנושא ולאפשר לכל אחד לדעת איך ניתן וודא שהחימום שהותקן בבית עומד בתנאי הבטיחות.

 

רקע אודות אמצעי החימום הנפוצים

חיפוש קצר ברחבי הרשת יגלה בפניכם עולם שלם של אמצעי חימום. שכן, יש היצע רחב של פתרונות מסוג זה שמתאימים לבתים פרטיים, בעלי עסקים ומוסדות. חשוב שתכירו תחילה בפתרונות החימום המתקדמים והנפוצים ביותר, כדי שתוכלו לדעת על לשים את האצבע. נציין בקצרה כי אלו הפתרונות שמצריכים התקנה מקצועית בלבד:

  • חימום תת רצפתי
  • הסקה ביתית
  • משאבת חום
  • חימום מים בגז

חימום

תבדקו את אמינות בעל המקצוע

אם הגעתם לכאן משום שעלה בכם חשד לגבי התקנה לקויה שבוצעה על ידי בעל המקצוע הנבחר, עליכם לערוך בירור מעמיק אודותיו. ההמלצה היא לכתוב את שמו או את שם העסק בשורת החיפוש של גוגל ולגלות את הפרטים שמופיעים בהקשר לשמו.

שכן, יש לשונית ייעודית לבעלי מקצוע ועסקים שמאפשרת לראות את חוות הדעת שנכתבו על ידי לקוחות קודמים. נשתך אתכם שחיפוש שערכנו לא מזמן על בעל מקצוע שהגיע אלינו הראה כי הוא מומחה בכל הנוגע למתן פתרונות חימום מתקדמים. כך שהבנו שאנו יכולים להיות רגועים ולסמוך עליו בעיניים עצומות.

 

תקשיבו לתחושת הבטן שלכם

לצערנו, יש מי שמציגים את עצמם כ"בעלי מקצוע", אך בפועל הם לא יודעים לבצע את עבודתם במקצועיות. אם אתם מרגישים ש"נפלתם" על אדם שכזה ושנעשתה אצלכם התקנה לקויה, אנו ממליצים לבקש חוות דעת נוספת מצד מומחה שיודע דבר או שניים על חימום תת רצפתי. שכן, זה יוכל לבדוק את העניין ולסייע לכם במקרה הצורך.

חימום תת רצפתי

התגלתה תקלה? כדאי שתפתרו אותה בהקדם האפשרי

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם טיפ חשוב. אם יישמתם את המידע שצוין לעיל וגיליתם בסופו של דבר שאכן ישנה תקלה בהתקנת החימום, עליכם לטפל בה בהקדם, גם אם מדובר בתקלה מינורית. שכן, כך תקלה ולו הכי קלה שיש, עלולה להוביל בסופו של דבר להתלקחות של חומרים ושריפה של הבית. מדובר במצב שעשוי לסכן את חיי השוהים במקום.

 

השורה התחתונה – תעבירו את זה הלאה

בשלב זה אתם יודעים איך אפשר לוודא אם התקנת החימום בביתכם נעשתה על הצד הטוב ביותר. כך שכעת, נותר לכם רק לבדוק את העניין באופן מעמיק וליצור קשר עם מומחים בתחום, במידה ויעלה חשד לסכנה. נבקש מכם להעביר את המידע הלאה, כדי להעלות את המודעות לנושא שעשוי להציל חיים.

חימום שהתקנת בבית

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »