חיפוש

כיצד ניתן לתבוע את ביטוח לאומי?

במידה ואתם צריכים לתבוע את הביטוח הלאומי, דעו – אתם לא צריכים להתמודד לבד. משרד עורכי הדין בראשות עו"ד בכר, מתמחה בתחום זה ובעל הצלחה מוכחת של כ- 95% בייצוג לקוחות אל מול הביטוח הלאומי. כיצד ניתן להתקדם בתביעה? הפרטים לפניכם.

 

קודם כל – עורך דין מהימן שייצג אתכם

משרדו של עו"ד בכר, בעל ההצלחות המוכחות בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי, מתאפיין בייצוג מקצועי, מהימן וסבלני ללקוחותיו. בטרם אתם ניגשים לתחילת התהליך, מומלץ להיפגש עם העו"ד ולבצע סקירה של התהליך, תוך כך תקבלו הסבר על השלבים השונים ומענה לכל שאלותיכם.

 

תביעה מביטוח לאומי בגין נכות כללית

האפשרות להגיש תביעה בגין קצבת נכות כללית, פתוחה החל מגיל 18 ועד שנה לאחר גיל הפרישה (היציאה לגמלאות). את מסמכי התביעה יש למלא בסיוע עו"ד מומחה בתחום, כמו כן, ניתן להיעזר בנציג שירות של הביטוח הלאומי או, במקרה של אשפוז בבית חולים, לקבל סיוע של עובד סוציאלי בבית החולים בו את/ה מאושפז/ת.

אנו ממליצים למלא את המסמכים בסיוע עו"ד שילווה אתכם לאורך התהליך, על מנת לוודא שהכול מלא כהלכה ובצורה שתשמור על האינטרסים שלכם כבר מהשלבים הראשונים.

 

באילו מסמכים מדובר?

טופס תביעה לקצבת נכות ומסמכים רפואיים שונים המעידים על המצב הרפואי ומפרטים את כלל המחלות, הטיפולים או התרופות. עובדים שכירים נדרשים גם להגיש את חמישה עשר תלושי השכר האחרונים ו/או אישור מעסיק על תקופת העסקה ושכר, לצד פירוט תשלומי דמי המחלה מהמעסיק בעבור תקופות שבהן העובד לא התייצב לעבודה, במהלך חמישה עשר החודשים האחרונים.

עובדים עצמאיים נדרשים בהצהרה במחלקת הביטוח והגבייה בסניף הביטוח הלאומי. ההצהרה תפרט את השינויים בעבודתך כתוצאה מהנכות, וכפועל יוצא את השינויים בהכנסותייך.

כמו כן, יש להצטייד בפירוט הכנסות שלא מעבודה במהלך חמישה עשר החודשים האחרונים (למשל: פנסיה, תמיכה לתלמידי ישיבות, תגמול ממשרד הביטחון ועוד).

 

שלב הועדה הרפואית

לאחר הגשת התביעה על כל מסמכיה, התובע יזומן לשיחה ובדיקה מול ועדה רפואית. ההכנה המשפטית לועדה הרפואית היא הכרחית, שכן לועדה השפעות חד משמעיות על התקדמות התביעה ועל התוצאה הסופית, גובה הקצבה ועוד. חשוב לציין, שבמקרה של מצב רפואי קשה, התביעה תזכה להיות מטופלת במסלול מהיר.

 

התקדמות בשלבים השונים

משרד עורכי הדין בראשות עו"ד בכר, יספק ללקוחותיו ייצוג משפטי לאורך כל השלבים השונים. החל משלבי איסוף החומר ואיתור הרופא המומחה, דרך ניסוח מסמכי התביעה והגשתם, ועד – כמובן – שלב הייצוג משפטי לכל אורך הדרך.

 

עורך הדין שתבחרו להעסיק על מנת לייצג אתכם, נדרש להיות מומחה בתחום, מנוסה ביותר ולצד זאת, גם בעל יחסי אנוש מעולים, כך שמלבד הגנה על האינטרסים שלכם, יוכל להשאיר אתכם רגועים ושלווים – אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולקבוע פגישה.

ביטוח לאומי

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »