חיפוש

החשיבות שבקניית עוקבים באינסטגרם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לכלי עבודה שיווקי חשוב מאין כמוהו. בין אם אתם די.ג'י'ס או עורכי דין הפרסום העצמי שלכם ברשתות החברתיות יכול להזניק את כמות הלקוחות וההזמנות שאתם מקבלים ולתייג אתכם כבעלי מקצוע איכותיים. הדבר נכון גם אם חלומכם הוא להפוך לאושיית רשת מפורסמת. קניית עוקבים לרשתות חברתיות יביא אתכם לחשיפה משמעותית יותר ולהגדלת נפח העוקבים הקבועים. 

 

קניית עוקבים לרשתות החברתיות

קניית עוקבים לאינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות מאפשרות לכם ליצור נפח עוקבים משמעותי וליצור עניין ראשוני גדול יותר אצל קהל היעד שלכם וגם על מנת ליצור גידול עקבי בנפח העוקבים שלכם לאורך זמן. חישבו על כך כעל מסעדה ריקה לעומת מסעדה מלאה בסועדים.

שתי המסעדות מציעות אוכל נהדר, אך באופן טבעי נעדיף להזמין מקום במסעדה העמוסה מאשר בריקה. בדיוק כך פועלים גם עוקבים פוטנציאלים שעשויים להפוך ללקוחות פוטנציאלים בסופו של דבר, הם יעדיפו לעקוב אחרי קבוצה גדולה שגם ממשיכה לגדול בעקביות מתוך נטייה אנושית טבעית להתחבר לקבוצות גדולות.

קניית עוקבים באינסטגרם

מדוע לקנות עוקבים ולא להמתין לקבוצה שתגדל?

ישנם רבים וטובים שהתחילו מהמעגל החברתי והמשפחתי ולאט לאט לאורך השנים המעגל גדל וצמח והביא אותם למאות ואף אלפי עוקבים. אך אם המטרה שלכם היא להחשף לקהל מעריצים, לקוחות פוטנציאלים או צרכנים במהירות, לא תוכלו להמתין שנים עד לצמיחה טבעית.

קניית עוקבים תעניק לכם קפיצה גדולה קדימה, עוקב פוטנציאלי שנחשף למוצר, לשירות או לתוכן הבידורי שלכם ומעוניין להמשיך לעקוב יעדיף להצטרף לקבוצה בעלת כמה מאות או אף אלפי עוקבים מאשר לקבוצה המדשדשת עם כמה עשרות בודדות של עוקבים וזאת בשל הנטייה הטבעית, האנושית שלנו, להאמין שאם הקבוצה גדולה, סימן שזה משהו טוב.

קניית עוקבים באינסטגרם

הרשתות החברתיות ככלי עסקי לקידום עצמי

בעבר, על מנת לקדם את עצמנו פירסמנו מודעה בעיתון או יצרנו תשדיר ברדיו, השקענו בשלט פרסום יוקרתי וחילקנו פלאיירים בתיבות הדואר. לפרסום הקלאסי יש השפעה לא מבוטלת על קידום המכירות או יצירת מאגר לקוחות, אך כיום יש עוד שחקן בולט בזירה שלא ניתן להתעלם ממנו, הרשתות החברתיות.

הרשתות החברתיות מאפשרות גידול מהיר בחשיפה שלא היה מוכר עד היום, סרטונים, פוסטים, סטורי ותמונות שאתם מעלים יכולים להפוך ויראלים בתוך זמן קצר, במיוחד אם הם ממוקדים מאד במסר שלכם. זה לא משנה מה אתם מוכרים או איזה שירות אתם מציעים, הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות תעניק לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם ותחבר אתכם לקהל הצעיר.

 

לסיכום

בין אם אתם מעוניינים להפוך לאושיית רשת מפורסמת, להגדיל את קהל הלקוחות או להעביר מסר חשוב לציבור, רכישת עוקבים ברשתות החברתיות דוגמת אינסטגרם תביא אתכם לחשיפה גדולה יותר ולהגדלת נפח העוקבים הקבועים וייתן לכם יתרון על המתחרים.

קניית עוקבים באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »