חיפוש

האם דרכון רומני הוא דרכון אירופאי?

בשנים האחרונות עולה מספר הישראלים שעושים דרכון אירופאי, מהרבה סיבות ויתרונות של הדבר. ישנן כל מיני מדינות שכלולות בתחום של דרכון אירופאי. לרומניה יחסית קל לקבל דרכון במידה ויש קשר משפחתי למדינה. אך האם דרכון רומני הוא נחשב כדרכון אירופאי? על כך ועוד מוזמנות ומוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

למה שווה לכם דרכון רומני?

הוצאת דרכון רומני עשויה להשתלם לכם מכמה סיבות טובות. ראשית, תשמחו לדעת כי דרכון רומני ואזרחות רומנית המשמעות היא אזרחות ודרכו אירופאי. כיוון שהחל משנת 2007 רומניה נחשבת כחלק מהאיחוד האירופי. לכן, במידה ויש לכם דרכון רומני תוכלו לגור בכל אחת מהמדינות שנחשבות כחלק מהאיחוד האירופי ולא רק ברומניה.

שנית, ברומניה עולם האקדמיה הוא גדול ורחב וכך יפרסו לפניכם מקצועות לימוד ואופציות שונות. תוכלו להתקבל יחד עם מלגות למוסדות טובים במידה ותחזיקו בדרכון אירופאי.

תוכלו לעבוד באירופה באופן חוקי וללא הגבלה של זמן או חשש. חשבו על כך שתוכלו לעבוד בעוד 27 מדינות שנמצאות באיחוד האירופאי בלי בעיה בכלל. בנוסף לכך, תהנו מתנאים סוציאליים שניתנים בכל מקום עבודה וגם לכם עצם היותכם עם דרכון אירופאי.

עוד יתרון, הוא העבודה שכך תוכלו להיכנס ל-150 מדינות בעולם מבלי הצורך להוציא ויזה על מנת לטייל בהן. באמצעות דרכון אירופי תוכלו להיכנס גם למדינות שהכניסה לישראלים אסורה כמו אחת מהן אינדונזיה.

הוצאת דרכון רומני

יותר בטחון

יתרון נוסף ומאד חשוב בעיקר לישראלים הוא עניין הבטחון. כאשר תסתובבו במדינות בחו"ל יחד עם דרכון אירופאי לעיתים זה יכול לתת לכם יוכל בטחון בהרגשה וכך גם בפועל. תוכלו לקבל הגנה מקונסולה אירופאית וכן, רומנית. כך שגם אם תהיו במדינה בלי קונסוליה ישראלית תוכלו להרגיש שיש לכם קונסוליה אחרת שתוכל לעזור.

 

האם זה רלוונטי?

לפני שתשמחו, חשוב שתבדקו האם אתם בכלל זכאים לאזרחות רומנית. חשוב לדעת כי על פי החוק הרומני מי שזכאים לאזרחות הם כל מי שנולדו ברומניה, הילדים של אותו אדם, הנכדים ואף הנינים שלו. חוק זה תקף הן עבור אזרחות והן עבור דרכון רומני.

הוצאת דרכון רומני

איך עושים זאת?

תוכלו להיעזר בחברה או בעורך דין שיעשו זאת עבורכם בצורה פשוטה למדי. בחלק מהחברות תצטרכו לחתום על הסכם ולהביא מסמכים רלוונטיים להוצאת הדרכון. ישנם מצבים בהם תצטרכו לקחת מתורגמן שיתרגם את המסמכים עבורכם לשפה הרומנית. המחיר יקבע בהתאם לדרך בה תעשו זאת.

 

בסיכומו של דבר

בסופו של דבר להוציא דרכון רומני הוא דבר טוב. יש לכך יתרונות רבים כאשר העיקרי בהם שדרכון רומני הוא דרכון אירופאי. באמצעותו ניתן לעבור למדינה אחרת באירופה, להיכנס למדינות שונות, לקבל ביטחון נוסף, להחליט על לימודים בחו"ל עם עוד אופציות. התהליך הוא יחסית פשוט וניתן להיעזר בחברות המתמחות בכך. בנוסף, כדאי לבדוק שאתם באמת זכאים לדרכון לפי הקריטריונים שהוסכמו.

הוצאת דרכון רומני

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »