חיפוש

ארבעה טיפים לגילוי בגידה

חוששת? חושב שהיא מסתירה משהו? מרגישה בלב שלך שהוא מבצע מאחורי גבך דברים עם אחרות? הרחת ממנה בושם של גבר אחר? ייתכן שהיא או הוא בוגדים. זה לא קל לגלות, ולפעמים אנחנו מעדיפים להדחיק ולא לדעת. זוגיות וחיי משפחה הם ערך חשוב, ואם נדע זה יכול לשמוט את הקרקע מתחת לרגלינו. אבל לפעמים כשהגבולות נחצים, אולי הגיע הזמן שנגלה ונדע – האם בן או בת הזוג בוגדים בנו? קבלו ארבעה טיפים לגילוי בגידה

 

נשארים בעבודה עד מאוחר

הטיפ הקלאסי ביותר של האדם העובד. לכולנו יש פגישות עד מאוחר, פעם ברבעון, פעם בחודש נשארים עד הלילה במשרד. אנשים עובדים צריכים להיות שם עבור החברה ומקום העבודה שלהם, ובתמורה הם מקבלים גם הטבות סוציאליות ומענקי שכר. עם כל הכוונה הטובה והרצון הנהדר לעבוד, לא נשארים לפגישה ארוכה יותר מפעם בחודש, אולי פעם בשבוע אם מדובר במנכ"ל בכיר.

אם הפרטנר או הפרטנרית שלכם נשארים במשרד מאוחר על בסיס יומי, ולא מספרים לכם על הנעשה ועל ההתרחשויות התעסוקתיות מבחינת מקום העבודה, ייתכן שהם בוגדים. גילוי בגידות הוא דבר קשה, ואין אנחנו תמיד מעוניינים לחשוף אותן. אבל גם לכם, הצד שנשאר בבית כל לילה לבדו בהמתנה וציפייה לבן או בת הזוג שיחזרו מהעבודה, מגיע לדעת מה קורה באמת.

 

מתחמקים מלתת לבן/בת הזוג את הטלפון

אחד מהנורות אזהרה הגדולות ביותר זה כשבן או בת הזוג לא מעוניינים לתת לכם את הטלפון, אפילו לפעולה הקטנה ביותר. בזוגיות שקיימת בה אמון, אף אחד מהצדדים אינו חושש או דורש לחטט בהודעות של הצד השני. לעיתים נגמרת לנו הסוללה ואנחנו מעוניינים להשתמש בטלפון של הפרטנרים שלנו, אבל כשהם מתחילים להזיע, להתבלבל או לא לרצות לתת לכם את הנייד שלהם עבור למשל – חיפוש מתכון בגוגל – ייתכן שהם בוגדים.

 

גילוי שקרים

תפסת אותו על חם משקר? יש לכם הוצאה בכרטיס אשראי שהיא חשודה? לרוב הצד הבוגד לא יצליח לעקוב אחרי כל השקרים שלו ולא יצליח לתאם את כל הגרסאות שהוא המציא על מנת להסתיר את המעשים שלו. ריבוי השקרים הלבנים הם תמיד קלילים וקשורים לחברים, למשפחה או לעבודה, בניסיון כיסוי על המעשים שלהם, אבל הם יכולים להוביל לאמת אחת קשה של בגידה.

יחד עם השקרים הללו מגיעים גם הוצאות פיננסיות שלא תמיד ניתן לדעת מה מקורן, השקרים הלבנים והשקרים הפיננסיים יכולים להוביל למקורה של האמת – הבגידה.

 

קרירות רגשית

כבר לא חשוב לו ארוחת הערב השבועית שלכם? כבר לא בא לה ללכת איתך כל פעם למשפחה? התרחקות רגשית היא אחת מהסימנים הגדולים ביותר לבגידה. כשיש מקור אחר לאהבה ולחום, קל מאוד לזנוח את האדם שאתה נמצא איתו בבית. אל תשכחו שיש גבול לפעולות הרגשיות שניתן לוותר עליהם מבלי שישימו לב שמשהו נהיה חשוד.

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »