חיפוש

אלו התקנות כך תדעו שהג'קוזי שלכם בטיחותי לשימוש: כל התקנות והחוקים

התקנה שגויה של ג'קוזי שאירעה בבית פרטי בדרום הארץ, גרמה לנו להבין כי יש צורך בהצגת התקנות העדכניות שנוגעות לתחום זה. המדריך הנוכחי ירכז את התקנות והחוקים שחשוב להכיר, כדי לשמור על בטיחות המשתמשים. הישארו כאן ותוכלו לבדוק שהג'קוזי שברשותכם עומד בתקנים אלה.

 

התקנות שנוגעות למילוי המים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בתקנות הג'קוזי מבלי לציין כמה מילים על תקנות המים שנחשבות לחיוניות ביותר. נציין כי ההמלצה היא להוסיף חומצת מלח למי הג'קוזי. התקן עומד על 30 – 33 אחוזים של חומצת מלח. אם אין ברשותכם את חומר זה, תוכלו לפנות לחנות לחומרי בניין (טמבוריה). שימו לב – מדובר בחומר מסוכן למגע.

לכן, מומלץ לשמור על הנגיעה בו בידיים חשופות ולאחסן אותו במקום גבוה (הרחק מידם של ילדים). שימוש בכמות מומלצת זו תאפשר לרוחצים להיכנס אל הג'קוזי מבלי לגלות שיש אבנית על הדפנות.

ג'קוזי

תקנות השימוש בעת יציאה לחופשה

אתם מתכננים לצאת לחופשה בקרוב וחשבתם לכבות את הג'קוזי? אם כך, כדאי שתחשבו שוב. ההמלצה הגורפת היא להשאיר את הג'קוזי שברשותכם כפי שהוא, כלומר – מחובר לחשמל גם במקרים שבהם הוא לא נמצא בשימוש. אם אתם רוצים לחסוך בחשמל, תוכלו להנמיך את הטמפרטורה הקיימת למינימום האפשרי. אם אינכם רוצים להשאיר ג'קוזי מחובר לחשמל, עליכם לנתק אותו, להניח בתוך הג'קוזי מיכל צף ולכוון לרמת שחרור נמוכה.

 

מומלץ להשתמש בכיסויי חורף וקיץ לשמירה על הג'קוזי

חשוב שתדעו כי עליכם להצטייד בכיסויי חורף וכיסויי קיץ שנועדו לכסות כל ג'קוזי לגינה. נסביר שכיסוי החורף שומר על הג'קוזי מפני מפגעי חורף ומאפשר לכם להתמקם בתוכו מבלי לגלות חלילה שברים או פגיעות אחרות. ההמלצה נכונה גם לכיסוי הקיץ שמאפשר להאריך את חיי הג'קוזי. הכיסוי צפוי לספוג את קרני השמש המסוכנות ולשמר את הכיסוי הטרמי יקר הערך שנמצא מתחתיו.

ג'קוזי

טיפ חשוב לשמירה על היגיינה

מטרת התקנות שקבועות בחוק היא לשמור על בטיחות בעת השימוש בג'קוזי. בחרנו להוסיף טיפ חשוב שיאפשר לשמור לא רק על בטיחות, אלא גם על ההיגיינה. בשלב זה נציין כי עליכם לנקות את הג'קוזי באמצעות מטלית לחה בלבד. הימנעו משימוש בחומרי ניקוי מסוגים שונים. שכן, אלה כוללים חומרים כימיים מסוכנים שעשויים להיטמע במים ולהגיע לגופכם. יש חומרים ייעודיים שמנקים את הג'קוזי והם מבוססים על סבון בלבד, כך שמומלץ להשתמש בהם.

 

השורה התחתונה – נקטו באמצעי זהירות בעת השימוש בג'קוזי

אלה היו התקנות והחוקים שאפשרו לכם לדעת איך להתנהל נכון עם הג'קוזי שברשותכם. כעת נותר לכם רק לשמור את המדריך הנוכחי במקום זמין, כדי שתוכלו תמיד להיזכר במידע החשוב שהופיע בו וליישם אותו לאורך זמן רב. נאחל שתשמרו על הג'קוזי שלכם ועל עצמכם, כדי שתוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים.

ג'קוזי

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »