חיפוש

העולם החדש: איך לייקים קנויים באינסטגרם משנים את כללי המשחק והאם זה חוקי

מי לא רוצה לקבל לייקים ולהרגיש אהוד על אף שהאינסטגרם הוא מדיה וירטואלית? הלייקים הפכו כבר מזמן לדרך חיים המשרתת קבלת חשיפה ופופולריות ברשתות החברתיות. אם כן כיצד הם משנים את כללי המשחק והאם קניית לייקים היא חוקית?

 

כיצד קניית לייקים משנה את כללי המשחק?

פתחתם פרופיל באינסטגרם אחריו עוקבים בני משפחה ומכרים שמדי פעם מגיבים לפרסומים שלכם ועושים לכם לייק, אך אתם רוצים יותר חשיפה ויותר עוקבים? שאלתם את עצמכם איך לקבל לייקים באינסטגרם ממשתמשים נוספים? אנשים רבים המרגישים כך פשוט קונים את הלייקים ונהנים מכל העולמות. החיים שלהם משתנים, הם חשופים ליותר עוקבים, אהודים ופופולריים יותר וכך מחזקים את הדימוי העצמי והמיתוג שלהם. אך לא רק אנשים פרטיים עושים זאת. עולם העסקים תפס כבר ממזמן שכללי המשחק השתנו. על מנת לקדם עסק ולחשוף אותו לקהל היעד, הם קונים לייקים לפרסומים השיווקיים אותם הם מעלים באמצעות סרטונים, שידורים חיים, תמונות, פוסטים וסטורי. לאינסטגרם יש יכולת לזהות את רמת האינטראקציה עם העוקבים ובאופן אוטומטי הפרסומים נחשפים למשתמשים להם חשבונות ברשת שגם הם הופכים לעוקבים וכך גם ללקוחות של העסק.

 

האם קניית לייקים היא חוקית?

הרשתות החברתיות הן רשתות המיועדות למשתמשים מכל העולם. בין אם אתם מעלים תכנים בפייסבוק ובין אם באינסטגרם ישנם כללים מסוימים שאם מפרים אותם הרשתות סוגרות את חשבון הפרופיל שלכם. למשל, כשמפרסמים תכנים אלימים או פורנוגרפיים וכד'. אין שום חוק המונע מהמשתמשים לקנות לייקים מכיוון שפעולה זו אינה מזיקה לפרטיות של משתמשים אחרים או קשורה לאלימות מכל סוג שהוא. לפיכך, קניית לייקים לאינסטגרם היא פעולה חוקית וידועה. כדי שהרוכשים יהיו מוגנים חשוב שיקנו לייקים איכותיים בלבד.

 

כיצד קונים לייקים איכותיים?

כשרוצים לקנות לייקים ההמלצה היא לקנות רק לייקים איכותיים. ישנם אתרים המוכרים לייקים ממשתמשים שאין להם כלל חשבונות פעילים באינסטגרם מכיוון שהם מזויפים. חשוב לגלות ערנות ולא ליפול בפח בקטע הזה. מצאו אתר המספק שקיפות מלאה ואחריות של לייקים איכותיים מעוקבים אמיתיים שיהיו חשופים לפרסומים שלכם. את הלייקים ניתן לרכוש ממשתמשים מכל העולם ולכן חשוב לקנות לייקים מישראלים כדי שהם ייראו אמינים ויזמו אתכם אינטראקציה. האלגוריתם של האינסטגרם מזהה אינטראקציה אמיתית וכך הוא חושף אתכם למשתמשים נוספים אליהם אתם רוצים להגיע. כאשר תגיעו לרמת החשיפה אליה שאפתם צרו גם אתם אינטראקציה עם העוקבים הטבעיים שלכם באמצעות לייקים חוזרים, תגובות ושיתופים כדי לשמר אותם וכדי שלא יסירו את העוקב שלהם.

לסיכום, לייקים איכותיים קונים רק מספק אמין ומקצועי באתר מאובטח ומומלץ. ככל שתקנו יותר לייקים תוכלו לחלק אותם בין הפרסומים השונים שאתם מעלים ולצבור לייקים ממשתמשים טבעיים נוספים.

 

 

אפליקציה

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »