חיפוש

מה קורה אם אני מעוניין להפסיק את הליך הגישור?

החלטת לא מזמן שאתה רוצה להתגרש? התחלת הליך של גישור עם אשתך אך בסופו של דבר אתה מרגיש שזה לא באמת עובד? התחושה הכללית שלך היא שאתה כל הזמן מתפשר ולא מקבל את מה שציפית לו? אם כך, כדאי שתדע שאתה בהחלט יכול לפרוש מהליך הגישור, לוותר עליו ולעבור להליך משפטי לכל דבר.

לבבות וצלחת

האם זה כדאי?

בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים לפנות של מגשר גירושין במטרה לנסות לקצר את התהליך הלא נעים הזה וגם לראות האם הם יצליחו לחסוך ככה כסף. עם זאת, בפועל זה לא תמיד עובד ולכן, אם גם אתה הגעת למסקנה שהגישור לא מספיק טוב מבחינתך, כדאי שתדע שאתה עדיין יכול לוותר עליו ולבחור בדרך אחרת. כל שעליך לעשות הוא פשוט לדווח על כך למגשר ולאשתך, שכן בצורה כזאת תוכל להתחיל הליך גירושין אחר. אומנם זה נכון שההמשך יהיה פניה אל עורך דין והליך משפטי שיהיה כנראה יותר ממושך, אך אם אתה מרגיש שאין ברירה אחרת, כנראה שאתה צודק.

איך תבחר את עוה"ד הנכון לך?

ברגע שאתה מוותר על הגישור טבעי שגם תרצה לקחת עורך דין שיוכל לייצג אותך ולדאוג לאינטרסים שלך בצורה הכי טובה שאפשר. אין ויכוח על כך שעוה"ד יכול להיות גם מגשר, אך בוודאי אתה תרצה ממנו שירות וייעוץ משפטי לכל דבר ועניין. לכן יש טעם לבדוק שאתה פונה אל עו"ד שבאמת אפשר לסמוך עליו, שכן עו"ד רציני ומנוסה הוא אדם שיוכל להשפיע לא מעט על התקדמות התהליך. זה לא משנה אם מה שהטריד אותך במסגרת הגישור היה הנושא של משמורת על הילדים או כל נושא אחר, כי מה שבטוח זה שעם עורך דין מתאים תמיד יהיה מי שידאג לאינטרס שלך בצורה הכי טובה שאפשר.

האם הליך משפטי יעלה יותר מגישור?

אין ספק שעוד נתון שהרבה פעמים משפיע על קבלת ההחלטות בנושא הגירושין, זו גם העלות. אומנם זה נכון שלרוב הליכים משפטיים עולים יותר, אך מצד שני, לא פעם אנחנו מגלים שאין לנו כל ברירה אחרת. מה שכן, האם זה אומר אוטומטית שאתה צריך לבחור את עוה"ד לענייני משפחה וגירושין שהתעריפים שלו הם הכי גבוהים ויקרים בארץ? התשובה היא כמובן לא. אם תעצור ותחשוב איך היית מתנהג אילו נזקקת לשירותיו של עו"ד לענייני נהיגה בשכרות, סביר להניח שתגלה שהיית משקיע גם בהשוואת מחירים. בהחלט כדאי שתעשה זאת גם כאשר אתה מחפש לך עורך דין לענייני גירושין ומשפחה, כי לא תמיד התעריף הגבוה יותר מבטיח הליך משפטי מוצלח או מהיר יותר. כדאי לעשות את כל הבירורים הללו מראש, לבחור עו"ד מתאים ולהתחיל כמה שיותר מהר את הליך הפרידה והגירושין כדי להתחיל פרק חדש בחיים ממש בקרוב.

אולי יעניין אותך גם

בגידה
משפחה
התנהגות מוזרה של בן הזוג

התנהגות מוזרה של בן הזוג יכולה להעיד במקרים מסוימים על בגידה. כיצד תוכלו להגיע לחקר האמת? להלן המדריך המלא.   התנהגות מוזרה של בן הזוג

קרא עוד »