חיפוש

מפרקים את החבילה? כדאי שתכירו: גישור

הדרך המהירה והטובה ביותר לפרק את החבילה בהליך של גירושין הוא פנייה לעורך דין מגשר. מדוע? להלן כל הפרטים.

גישור – הדרך הטובה ביותר לפרק את החבילה

פירוק חבילה זוגית מהווה את אחד הרגעים הקשים ביותר אם לא הקשה מכולם בעבור בני זוג, כאשר בלא מעט מן המקרים מדובר בתהליך יקר וסבוך אשר מתנהל במשך שנים רבות,כחלק מסכסוכים בין בני הזוג. יחד עם זאת, אחת הגישות המובילות כיום בתהליך של גירושין הוא התערבות של עורך דין מגשר מומחה אשר מציע גישור גירושין מקצועי – כלומר, תהליך גישור מהיר ויעיל הנועד לפרק את החבילה בהקדם האפשרי, תוך שמירה על יחסים תקינים בין בני הזוג כמו גם סיום התהליך על הצד הטוב ביותר, כל זאת באמצעות גישת גישור מתקדמת אשר נהוגה בכל רחבי העולם, וכיום גם בישראל. למעשה, ברוב בתי הדין הרבניים מחייבים השופטים את בני הזוג ללכת להליך גישור,וזאת על מנת לגשר על הפערים אשר צצו כמו גם לסיים את התהליך בהקדם האפשרי ויציאה לדרך חדשה בטוחה וטובה יותר – בעבור שני הצדדים.

זוג מחוברים עם אזיק

כיצד מתנהל הליך גישור?

ע"פ עורכת הדין ומגשרת דגנית אלישיב, מדובר בהליך מקובל מאוד בדיני משפחה וגירושין, כאשר התהליך עצמו הינו לרוב תהליך ממוקד וקצר מועד אשר נועד להעלות את כל המחלוקות בין בני הזוג תוך שמירה על האינטרסים המשותפים כמו גם האינוודיאולים. על כן, מסבירה עו"ד אלישיב כי הצעד הראשון בתהליך הגישור הוא הבנת המציאות הנוכחית של בני הזוג, שימת דגש על הצרכים של כל אחד מהם כמו גם ההתנהלות השוטפת בכל הקשור להסדרי הראייה עם הילדים בכדי להוביל להסדר שוויני עד כמה שאפשר. בשלב השני מסבירה עו"ד אלישיב כי ניתן דגש על חלוקת המשאבים הכספיים בכל הקשור לכספי מזונות בעבור הילדים המשותפים, ואילו בשלב השלישי מתבצע תהליך של חלוקת רכוש, חלוקה מורכבת ביותר אשר דורשת מיומנות רבה של עורך הדין המגשר, בעיקר כאשר ברשות בני הזוג ישנם מספר נכסים משותפים לצרכי מגורים כמו גם עסקים. מדובר כאן בקצה הקרחון של הליך הגישור, וזאת משום שמדובר בהליך פרטני אשר מתבצע בהתאמה אישית לצרכים של בני הזוג כמו גם למצבכם הכללי המשותף, אולם עם זאת ניתן לומר כי במידה ושני הצדדים מגיעים בראש פתוח לתהליך עצמו ניתן ואף רצוי לסיים אותו בהקדם, לעיתים תוך חודשיים ספורים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות תהליך גישור? פנו עוד היום לעו"ד דגנית אלישיב

עו"ד דגנית אלישיב הינה מגשרת בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום, ומאפשרת לכל זוג לקבל מעטפת משפטית מקצועית אשר נועדה להוביל את תהליך הגישור במיומנות ומקצועיות. לקבלת פרטים נוספים אודות הליך גישור, היכנסו לאתר בכתובת https://www.gishur1.co.il.

אולי יעניין אותך גם

בגידה
משפחה
התנהגות מוזרה של בן הזוג

התנהגות מוזרה של בן הזוג יכולה להעיד במקרים מסוימים על בגידה. כיצד תוכלו להגיע לחקר האמת? להלן המדריך המלא.   התנהגות מוזרה של בן הזוג

קרא עוד »