חיפוש

חשיבותו של הסכם ממון לפני נישואין

הסכם ממון יכול לחלץ אתכם מתוסבכת משפטית וכלכלית ארוכת שנים, כמו גם להבטיח את מימוש האינטרסים. כיצד? להלן הפרטים.

הסכם ממון – בעל חשיבות עליונה בטרם מתחתנים

בשעה טובה אתם עומדים להתחתן וההתרגשות כידוע, גדולה. יחד עם זאת, פרמטר מהותי וחשוב ביותר אשר עליו יש לדגש הוא חתימה על הסכם ממון, וזאת כחלק מהבטחת העתיד הכלכלי שלכם, באם תיפרדו. לצערנו, הסטטיסטיקה מדברת על כך כי אחד מתוך שלוש זוגות עתיד להיפרד, ועל כן חשוב מאוד להיערך לעתיד כמו גם למנוע מצב בו תיקלעו למאבקים מרים בבתי המשפט. ניתן לראות כי כיום גם בתי המשפט נוטים להעביר זוגות אשר נאבקים על עניינים פיננסים וכלכלים הליך גישור, אולם לאור העובדה כי הליך פרידה הוא הליך כואב ואמוציונלי, לעיתים בעבור צד אחד בלבד, חשוב מאוד להיוועץ עם עורך דין כמו גם צוות משפטי אשר יעזור לכם להימנע מהסיטואציה הלא נעימה הזו, כל זאת ע"י חתימה על הסכם ממון.

חתימה על הסכם – הסכם משפטי אשר מעוגן בחוק

למעשה, הסכם ממון הוא הסכם משפטי לכל דבר ועניין אשר נועד להסדיר את חלוקת הרכוש כמו גם הכספים של בני הזוג, בעת פרידה. למעשה, מדובר בהסכם מקיף מאוד אשר בו לא מעט סעיפים, גם באשר לצאצאים עתידים וחלוקת המזונות של בני הזוג, במידה ואכן יתרחש תהליך של פרידה. חשוב לזכור כי מדובר בהסכם אשר חייב להיות מפורט ככל האפשר, וזאת משום שבמידה וישנו סעיף אשר לא צויין, לדוגמא – חלוקת רכוש עתידי, אתם עלולים להיקלע לתסבוכת משפטית קשה ביותר אשר עלולה גם להתקיים במשך שנים רבות. אם בעבר היה מדובר בהסכם אשר היה נחתם רק בעבור אנשים עשירים או בעלי פרופיל ציבורי גבוהה, כיום מדובר בהסכם סטנדרטי אשר נחתם מדי יום בעשרות מקומות ברחבי הארץ, כל זאת בליווי כאמור של ליווי משפטי.

ליווי משפטי לצורך חתימה על הסכם ממון

את הסכם הממון יש לבצע רק באמצעות עורך דין אשר אחראי על ניסוח ההסכם כמו גם החתימה של שני בני הזוג, כאשר במידה ואחד מבני הזוג מסרב לחתום – ההסכם לא יהיה תקף. לכן, חשוב מאוד עוד בטרם מתחתנים לחשוב על התהליך וכן לקבל ייעוץ משפטי אשר יכול להעניק לכם את הדרך הטובה ביותר להבטחת העתיד המשותף, כמו גם התכוננות ליום בו ייתכן כי תאלצו להיפרד, מסיבות כאלו ואחרות. בארגון נעמת מעמידים לרשותכם צוות מקצועי אשר מיומן מאוד בנושאים מסוג אלו, וזאת כאמור להבטיח כי ההליך עצמו יתבצע בדרכי נועם ושלום. מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו לאתר בכתובת https://www.naamat.org.il השאירו פרטים ונציג מטעם נעמת ישוב אליכם בהקדם האפשרי, לצורך קבלת מידע נוסף בתחום של הסכמי ממון.

אולי יעניין אותך גם

בגידה
משפחה
התנהגות מוזרה של בן הזוג

התנהגות מוזרה של בן הזוג יכולה להעיד במקרים מסוימים על בגידה. כיצד תוכלו להגיע לחקר האמת? להלן המדריך המלא.   התנהגות מוזרה של בן הזוג

קרא עוד »