חיפוש

מהו התפקיד של מיופיי הכוח

אתם חושבים האם הגיע הזמן להחתים מישהו שיהיה מיופה כוחכם? או שאולי ההורים ביקשו מכם לחתום על מסמך כזה ואתם תוהים במה דברים אמורים ואיך עושים זאת? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

מה זה אומר ייפוי כוח מתמשך?

כדי להבין מה צריך לעשות אותם מיופיי כוח, צריך למעשה להבין מה זה בכלל ייפוי כוח מתמשך. אנשים לעיתים מגיעים לשלב שבו הם לא ממש שולטים על עצמם, לא זוכרים, מבולבלים ועלולים להזדקק לעזרה מתמדת ובעיקר לסיוע בקבלת החלטות. לדוגמה, אם אדם נהיה סנילי, איך הוא יוכל לקבל החלטות שונות וחשובות להמשך חייו? לכן, אם מישהו רוצה להימנע ממצב שאנשים זרים מחליטים עבורו, הוא יכול מבעוד מועד למנות לעצמו מיופה כוח. למעשה, תפקידם של אותם מיופיי כוח הוא לקבל את ההחלטות הנכונות עבור האדם שעבורו הם חתמו על המסמך הזה. מדובר, כמובן, על משימה מאוד לא קלה ועל אחריות שדורשת מאותם מיופיי הכוח לא מעט. עם זאת, מדובר גם על צעד חכם שיכול לשמור על כבודו ורצונו של האדם המבוגר ולכן ברור מדוע עוד ועוד אנשים עושים זאת בשנים האחרונות.

 

איך עושים את זה?

אם אתם רוצים לחתום על מסמך כזה או שמישהו ביקש שתעשו זאת עבורו, טבעי שתרצו לדעת איך עושים זאת. חשוב להבין: מדובר על מסמך משפטי לכל דבר ועניין. לכן אתם צריכים לפנות לעורך דין ומולו לחתום על המסמך. מה שכן, אנחנו מאוד ממליצים לכם לא לעשות זאת באיחור, כי אין לדעת מתי יהיה צורך לשלוף את המסמך, להציג אותו בפני בית המשפט ולפעול בהתאם לו. זה לא משנה בני כמה ההורים שלכם או מדוע הם רוצים שתחתמו על מסמך כזה. מה שבטוח זה שככל שתעשו זאת מוקדם יותר כך הכול יתנהל בצורה נכונה יותר גם כאשר הם כבר יהיו מבוגרים ותלותיים לחלוטין, בהנחה שיום כזה יגיע.

 

בחירת עורך הדין המתאים

קיימים בישראל, כמובן, הרבה מאוד עורכי דין שיוכלו לעזור לכם בנושא. עורך הדין יוכל לנסח את המסמך והוא גם יהיה האדם שמולו תחתמו עליו. עם זאת, לא כל עורכי הדין מגיעים עם ניסיון עשיר וכיוון שמדובר על עניין כל כך רגיש וחשוב, אין כאן מקום לקחת סיכונים מיותרים. לכן, אם יש לכם אפשרות לבחור עורך דין שכולם ממליצים עליו בחום, זה כמובן עדיף מאשר לפנות אל מישהו שאתם בכלל לא יודעים אודותיו דבר. בדקו עוד היום איזה עורך דין יוכל להתאים לכם, עד כמה הוא מוכשר והאם הוא זמין לטפל במקרה שלכם כבר עכשיו. אומנם זה נכון שעדיף שלא יגיע היום שבו יהיה צורך לשלוף את מסמך ייפויי הכוח ולפעול בהתאם לו, אך עדיף שיהיה מסמך כזה מאשר להצטער על כך שלא חתמתם עליו.

עורך דין מצליח

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »