חיפוש

מה תפקידו של עו"ד בתאונת דרכים המתאפיינת בכאב וסבל?

תאונות דרכים הינן אירוע קשה ונפוץ אשר גוררים לרוב נזקים לרכוש וכן כאב וסבל פיזי ונפשי.

החווים תאונת דרכים לרוב ייאלצו להתמודד עם השלכות רבות של התאונה, אך יוכלו להיעזר באנשי מקצוע לצורך ההתמודדות.

עורך דין מומחה יוכל לסייע רבות בהתמודדות ובתהליך הפיצויים.

 

כאב וסבל כתוצאה מתאונת דרכים

תאונות דרכים עלולות לגרום לכאב וסבל הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית. מדובר באירוע קשה אשר גם אם נגרם בו נזק לרכוש בלבד, ההתמודדות אל מולו תגרור חוויית סבל לפחות ברמה הנפשית. הכאב והסבל עלולים לנבוע מתוך פגיעה פיזית כתוצאה מהתאונה, טראומה נפשית ואף הקושי הנובע מהתעסקות למול השלכות התאונה (תיקוני רכב למשל). כשמדובר בתאונה אשר כתוצאה ממנה נגרמו נזקים פיזיים, הכאב אף מוגבר ויתכן ויהיה דרוש מהנפגע לעבור הליך שיקום רפואי ממושך.

 

למה חשוב לפנות לעורך דין לאחר תאונת דרכים?

כאמור, תאונות דרכים גורמות לנזקים ברכוש ובנפש. עורך דין מומחה בתחום תאונות הדרכים יוכל לעזור וללוות את המעורבים בתאונה. סיוע מצד עורך דין יכול להקל מאוד על המעורבים בתאונה, שכן עורך הדין יוכל לטפל בכל ענייני תביעת הנזיקין והפיצויים הנדרשים. הדבר חשוב עוד יותר כאשר נגרם נזק פיזי הגורר טיפולים רפואיים ואובדן כושר עבודה. מידע נוסף על הסתייעות בעורך דין ופיצויים ניתן לראות באתר https://us-lawoffice.co.il.

 

דרישת פיצויים ותביעת נזיקין

אם עברתם תאונת דרכים, תרצו לדעת שיש מי שדואג לכם ועוזר לכם לאחר התאונה. לכן, כאמור, חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בתחום תביעת נזיקין כתוצאה מתאונת דרכים. תפקידו של עורך הדין במקרה הזה הוא לתבוע בשמכם את הפיצויים המגיעים לכם. הפיצויים הללו מחושבים לפי עלויות הנזק הנגרם לרכוש כתוצאה מהתאונה וכן עלויות הנזק הנגרם לנפש ולגוף. במידה ותאונת הדרכים הותירה בכם טראומה נפשית או שמא נפצעתם ואינכם יכולים לעבוד לזמן הקרוב, עורך הדין ידאג שתקבלו את הכסף המגיע לכם. בוודאי כשמדובר בפגיעה פיזית או נפשית, כסף לא יוכל באמת לפצות על הכאב והסבל הנדרשים מכם,  אך באמצעות הפיצוי שתקבלו תוכלו לשקם את חייכם ולקבל את הטיפול הטוב ביותר. הסתייעות בעורך דין לא רק שתקל עליכם, אלא גם תוודא שתקבלו את מלוא הפיצויים המגיעים לכם.

 

סיוע בתהליך וליווי

תאונת דרכים הינה חוויה קשה ומטלטלת, ולרוב המעורבים בה יחושו מבולבלים ולא ידעו מה השלב הבא. עורך דין לא רק שיעזור לכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, אלא גם ילווה אתכם בכל תהליך התביעה ויסייע בכל הנדרש. תוכלו להתעסק בשיקום שלכם בראש שקט, בידיעה שיש איש מקצוע אשר דואג לכך שתקבלו את כל מה שמגיע לכם. בכך, עורך דין יוכל לסייע להפחית חלק מהסבל אשר אנשים חווים כתוצאה מתאונות דרכים.

 

סמל משפטי

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »