חיפוש

5 שירותים שנותן עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה, הוא עורך דין מוסמך שאחראי לטפל על כל ענייני המשפחה, הגירושין והנישואין.

זה הוא עורך דין מוסמך שרשאי לייצג אותנו, לייעץ לנו, וללוות אותנו בעת תהליכים משפטיים כאלה או אחרים הקשורים לתחומים הנמצאים תחתיו.

עורך דין לענייני משפחה, עורך מספר שירותים שונים הנכללים תחת התחום הרחב הזה, שכדאי להכיר מקרוב ולהבין איך הוא יכול לעזור לנו.

לפניכם קצת על 5 שירותים שנותן עורך דין לענייני משפחה.

 

על מה אחראי עורך דין לענייני משפחה?

עורך דין לענייני משפחה אחראי על מגוון שירותים שונים, הקשורים לעולם המשפחה, הנישואין והגירושין. עורך דין לענייני משפחה יכול ללוות אותנו, לייעץ לנו ולייצג אותנו בכל עניין ותקרית הנוגעת אל התחום של המשפחה, ושל הנישואין.

 

איזה שירותים מעניק עורך דין לענייני משפחה?

עורך דין לענייני משפחה מעניק מגוון רחב של שירותים, הכוללים ייעוץ כללי וליווי משפטי, וכן עריכת מסמכים שונים. עורך דין לענייני משפחה לא נוגע רק לעולם הגירושין, ויש לו למעשה סמכויות והתמחויות רבות שרבים מאתנו יזדקקו להם במרוץ החיים. לפניכם קצת מהשירותים שעורך דין לענייני משפחה מעניק רבות בקריירה שלו:

 

עריכת הסכם ממון

הסכם ממון הוא הסכם המגדיר את חלוקת הנכסים והממון של הזוג, עוד לפני החתונה ולקראת חיי הנישואין. הסכם כזה, עוזר במקרים של גירושין, שכן מונע בהמשך את הצורך לבצע חלוקת רכוש בין בני הזוג באופן משמעותי וגורף. ההסכם נוגע לענייני משמורת, נכסים וממון, מזונות וכדומה, לכל מה שבני הזוג מעוניינים להסדיר בניהם מראש למעשה. הסכם הממון חייב להיות חתום על ידי עורך דין, וכאן נכנס תפקידו של עורך דין לענייני משפחה.

 

הסכמי גירושין

זהו אחד התפקידים הנפוצים של עורך דין לענייני משפחה. במקרה של גירושין יש מגוון דברים להסדיר, בנוגע לחלוקת הרכוש, המשמורת והמזונות. עורך דין לענייני משפחה מבצע גם גישורים ודואג להגיש את תביעת הגירושין, וכן לייצג את בני הזוג במידה ונכנסים להליך משפטי ממושך בין השניים.

 

טיפול בירושה ובצוואה

עורך דין לענייני משפחה, מוסמך לערוך צוואות, שכן עורך דין נחשב לרשות שיכולה להכניס את הצוואה לתוקפה בעצם. מעבר לכך, מטפל בצוואות, ירושות, ובתלונות והתנגדויות בכל הנוגע אליהם.

 

תביעות מזונות

לפעמים, בני הזוג מגישים תביעות לגבי המזונות שהוסדרו בהסכמי הגירושים שלהם, במטרה לשנות אותם, להפחית או לעלות אותם בהתאם לצורך. עורך דין לענייני משפחה, יוכל לייצג את הצד התובע, וכן לייעץ או ללוות אותו בתהליך.

 

תביעה עבור הכרה כמוכרים בציבור

רבות, זוגות נתקלים בבעיות  משפטיות בכל הנוגע להכרתם כמוכרים בציבור, סטטוס שמעניק להם מגוון של הטבות וסמכויות כמו שמגיע לכל זוג נשוי. כיום, ההכרה במוכרים בציבור לא נעשית אוטומטית לצערנו ולעיתים ישנם סיבוכים, הדורשים התדיינות משפטית ונציגות של עורך דין לענייני משפחה.

 

שיניים וכסף

אולי יעניין אותך גם