חיפוש

מי אחראי לפצות את הנפגעים במקרה של רשלנות רפואית בלידה?

לידה הינה אירוע רפואי מורכב שעשוי להשתנות מרגע לרגע ללא שום התראה מראש. השינויים הללו עשויים להביא לא פעם לרשלנות מצד הצוות הרפואי שנוכח במקום. לאחרונה אנו עדים למקרים רבים של רשלנות רפואית בלידה והדבר הביא אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי ולציין בו את המידע הנחוץ לתובעים בכל הנוגע לפיצויים המגיעים להם.

 

האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע החשוב והמדויק ביותר בתחום, היינו צריכים לפנות אל גורמי המקצוע. האנשים שמכירים את התחום על כל בוריו, כדי שהם יציגו בפנינו את כל הפרטים אודות הפיצויים שמגיעים לכם, התובעים במקרה של רשלנות רפואית. פנינו אל הגורמים הבאים:

  • רופאים וצוותים רפואיים שנוכחים בחדרי לידה
  • נשים שעברו רשלנות רפואית ותבעו את בית החולים
  • משפטנים שעוסקים בתחום הרשלנות הרפואית

 

רגע לפני שנעסוק באחראי – דעו שהפיצויים מגיעים אליכם לאחר פנייה אל עורך דין

אם אתם סבורים שעברתם רשלנות רפואית בלידה, עליכם קודם כל לגשת אל עורך דין שבקיא בתחום הרשלנות הרפואית. עורך הדין הנבחר יבקש מכם למסור לו את הפרטים בנוגע ללידה. במידה והוא יראה שאכן יש עילה לרשלנות רפואית, הוא יתאם אתכם פגישה מסודרת ולאחריה, יצא לאסוף מסמכים שיוכיחו בסופו של דבר שאכן אירעה רשלנות רפואית במהלך הלידה. כעת, כשידוע לכם מהו ההליך שצפוי לכם, אפשר להמשיך אל העניין שלשמו התכנסנו במדריך הנוכחי – האחראי לפיצויים.

 

אז מי אחראי לפצות את הנפגעים במקרה של רשלנות רפואית במהלך הלידה?

מי שאחראי לפצות אתכם הוא בית החולים שבו אירעה הלידה. ישנם מצבים שבהם בית החולים מנוהל דרך קופת חולים. כך שבמצבים כאלו, הקופה היא זו שתצטרך לפצות אתכם. בכל אופן, במידה ואכן תמצאו זכאים לקבלת הפיצויים, אתם תקבלו אותם ישירות אל חשבון הבנק דרך אחד מהגורמים הללו. חשוב לציין כי לא אמור להיות קשר ביניכם לבין האחראי על הפיצויים. שכן, עורך הדין הוא זה שיבצע את כל העבודה. הוא הצינור שדרכו מועבר המידע בנוגע לחשבון הבנק שלכם וכו'.

 

אל תהססו ותפנו אל עורך דין שילווה אתכם בהליך

אם אתם סבורים שעברתם הליך של רשלנות רפואית במהלך הלידה, חשוב מאוד שתפנו אל עורך דין ותציגו בפניו את המידע. הוא זה שיפנה אל האחראי לפצות אתכם וישיג דרכו את כל המסמכים ותוצאות הבדיקות שיסייעו לו להוכיח בסופו של דבר שאכן אירעה רשלנות.

 

כמה מילים לסיום

כדי שתוכלו לקבל בסופו של דבר את הפיצויים שמגיעים לכם מהאחראי על הרשלנות שעברתם, אתם צריכים לבחור בעורך דין מקצועי, כזה שיש לו ניסיון רב בתחום. בחירה שכזו תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ושנעשים כל המאמצים להביא לכם את הפיצויים הגבוהים ביותר מהאחראי המדובר.

רשלנות רפואית בלידה

אולי יעניין אותך גם

תביעות רשלנות רפואית
עורך דין רשלנות רפואית
3 כללים לתביעות רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית הינן נפוצות במיוחד בישראל וכדי להצליח בהן יש לפעול באופן נכון ומדויק. תביעה שאינה מוגשת כראוי ואינה מושתת על היסודות המשפטיים והעובדתיים

קרא עוד »