חיפוש

 4 כללי ברזל לתביעות בגין רשלנות רפואית באבחון מחלת הסרטן

חוויתם אירוע של רשלנות רפואית? לצערנו, מקרים בהם אדם מגיע להליך רפואי כלשהו ויוצא ממנו עם נזק משמעותי, קורים בשכיחות גבוהה למדי. החוק מעניק כלי אחד משמעותי לזכות האזרח במקרים הללו – הגשת תביעת רשלנות רפואית. רשלנות רפואית לא נגרמת רק כאשר אתם מקבלים טיפול כלשהו מרופא, אלא גם בשלבים אחרים. בעיות אבחון של מחלות שונות, כמו מחלת הסרטן, יכולות להוביל לרשלנות רפואית. הנה 4 כללי ברזל לתביעות רשלנות רפואית הקשורות באבחון מחלת הסרטן.

 

  • פנייה אל עורך דין

אחד הדברים המשמעותיים והחשובים ביותר שאתם יכולים לעשות אם יש חשש מצידכם על כך שחוויתם רשלנות רפואית במהלך אבחון סרטן הוא לפנות אל עורך דין. עורך דין רשלנות רפואית היא איש המקצוע שיכול לעמוד על הזכויות השונות שלכם במהלך הליך משפטי, והוא בעל הידע הרלוונטי בתחום התמחותו.

רשלנות רפואית סרטן דם או רשלנות רפואית סרטן המעסי הגס – לא משנה איזה סרטן לא אובחן אצלכם או אובחן מאוחר מדי, מדובר בסבירות גבוהה על רשלנות רפואית. למרות זאת, ייתכן שגם מדובר בטעות בלתי נמנעת מצד הרופא. עורך דין יוכל לבחון את המקרה שלכם באופן אישי ולהסביר לכם האם אירעה התרשלות והאם ניתן לתבוע.

 

  • איסוף מסמכים רפואיים

כאשר מגישים תביעת רשלנות רפואית, צריך לעשות הפרדה בין הרגש לבין המציאות העובדתית. גם אם אתם מרגישים שנגרם לכם עוול נורא, אתם תצטרכו להוכיח את זה בסופו של דבר בבית המשפט על מנת שתוכלו לקבל את הפיצויים הכספיים הרלוונטיים. ניתן להוכיח את העוול הזה בין היתר באמצעות מסמכים רפואיים.

אם אירעה רשלנות באבחון מחלת הסרטן, תוכלו לצרף מסמכים רפואיים שונים, כמו תוצאות של בדיקות רפואיות, מסמכים המעידים על אבחנה של מחלת הסרטן בשלב מאוחר מדי או מסמכים המעידים על אבחנה של מחלה אחרת. לדבר יהיה משקל מהותי בבית המשפט.

 

  • קבלת חוות דעת ממומחה

לא ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית ללא חוות דעת מרופא מומחה. את חוות הדעת הזאת יש לקבל מרופא המומחה בתחום בו אירעה הרשלנות. למשל, אם אירעה רשלנות רפואית באבחון מחלת הסרטן, תצטרכו לקבל חוות דעת מאונקולוג. הרופא יצטרך להראות בחוות הדעת שלו, לאחר שהוא יבחן את המקרה שלכם, כיצד אותה רשלנות היא בעלת קשר לנזק שאירע לכם.

 

  • לפעול כמה שיותר מהר

החוק במדינה קובע שניתן להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית עקב מקרים שונים, כמו רשלנות באבחון מחלת הסרטן. כדי לספק הגנה גם לרופאים, החוק קובע מועדים שונים על סיטואציות שונות של רשלנות, שאחרי פקיעת אותם מועדים חלה התיישנות על אותם מקרים. לכן, מומלץ לפעול כמה שיותר מהר ולהגיש תביעה לפני שהאירוע שלכם מתיישן.

רשלנות רפואית סרטן

אולי יעניין אותך גם

תביעות רשלנות רפואית
עורך דין רשלנות רפואית
3 כללים לתביעות רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית הינן נפוצות במיוחד בישראל וכדי להצליח בהן יש לפעול באופן נכון ומדויק. תביעה שאינה מוגשת כראוי ואינה מושתת על היסודות המשפטיים והעובדתיים

קרא עוד »