חיפוש

פתיחת תיק גירושין – האם זה מונע הליך שלום בית?

כאשר אנו לוקחים החלטה אנו צריכים לחשוב על כל ההשלכות של אותה החלטה.

אנו צריכים להיות בטוחים כי ההחלטה שלנו עולה בקנה אחד עם הרצונות שלנו וזה משהו שאסור לנו להתפשר עליו.

למשל אם אתם מחליטים להתחתן עם בן אדם מסוים אתם חייבים להבטיח כי תאהבו אותו כל החיים.

אך כפי שקורה פעמים רבות, זה לא יוצא אל הפועל ואז אין ברירה אלא לחשוב על הליך של גירושין.

ואז יש לנו החלטה נוספת שאנו צריכים לקבל והיא האם להתגרש או להגיע להסכם שלום בית.

עליכם להבין כי פתיחה של תיק גירושין לא מונעת הליך של שלום בית ואפשר עדיין להתגרש ולהגיע לשלום בית לפני סוף ההליך של הגירושין.

אם אתם חושבים שיש סיכוי לנישואין שלכם אזי חשבו על האופציה של שלום בית ואל תזלזלו בה.

 

מהו הדבר החשוב ביותר בתיק גירושין?

כאשר אנו מדברים על הליך גירושים אנו צריכים לזכור כי יש המון דברים חשובים בהליך, אך אם יש לכם ילדים הדבר הכי חשוב בהליך הגירושים זה השאלה כמה מזונות תקבלו או תשלמו. כיום גם נשים יכולות לשלם מזונות אם יש משמורת משותפת וזה משהו שכדאי לתת עליו את הדעת. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אתם צריכים לפנות אל עורך דין אשר ייצג אתכם בהליכים המשפטיים ויעזור לכם לשלם את מה שאתם צריכים על הילדים ולא שקל אחד יותר. עורך דין לענייני משפחה יכול לסייע לכם רבות ולכן כדאי לפנות אליו לפני החתימה על הסכם גירושין.

 

משמורת – עוד דבר חשוב ביותר בכל הליך גירושין

פתיחת תיק גירושין אינה רק בשביל המזונות אלא יש בה עוד הרבה דברים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת. אחד הדברים החשובים ביותר שאנו צריכים לתת עליהם את הדעת זה הנושא של המשמורת. השאלה אצל מי יהיו הילדים וכמה פעמים האב או האם יראו אותם היא קריטית בתחום הגירושים וזה משהו שאסור להתפשר עליו. גם כאן את ההחלטה אתם לא צריכים לקבל לבד אלא עליכם לפנות אל עורך דין שיעזור לכם לנסח הסכם אשר יגן על הזכויות שלכם ואשר יאפשר לכם לראות את הילדים כמו שאתם רוצים ולא כמו שהצד השני רוצה וזה דבר חשוב ביותר שאין עליו מחלוקת.

 

אחרון אבל לא חביב – חלוקת הרכוש בתיק גירושין

לבסוף ולאחר שדיברנו על משמורת והסכם מזונות אנו חייבים לציין כי גם חלוקת הרכוש היא קריטית בתחום הגירושים. עליכם להבין כי יש כל מני כללים לחלוקת הרכוש ובשביל להכירם צריך להיות משפטן המומחה בדיני משפחה ולכן גם מהיבט זה כדאי לפנות אל עורך דין אשר ישמור על הגב שלכם ויבטיח כי תקבלו את כל הרכוש המגיע לכם.

 

בית משפט

אולי יעניין אותך גם