חיפוש

בדקנו ומצאנו – עו"ד איתי שאנס הוא מהמומלצים ביותר בתחום הנדל"ן

מי שהסתייעו בעבר בעורך דין לענייני נדל"ן, יוכל לומר גם מתוך שינה שבחירה בעורך דין מומלץ בתחום זה הינה הכרחית. כותבי מדריך זה שוחחו עם לקוחות קודמים של עורכי דין שונים שעוסקים בנדל"ן, במטרה להבין מיהו עורך הדין הטוב ביותר. אם קראתם את הכותרת שלעיל, וודאי גיליתם את שמו של עורך הדין שהגיע למקום הראשון. עכשיו נותר לכם רק להישאר כאן ולגלות מהן הסיבות שהובילו לבחירה בו.  

 

מסייע בכל הנוגע להיבט התכנוני

עורכי דין שעוסקים בתחום הנדל"ן מחויבים לבדוק באופן מעמיק את ההיבטים התכנוניים, כדי להבטיח שלקוחותיהם ירכשו נכס שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • יש היתר בנייה
  • אין צו שמופיע כנגדו (למשל, צו הריסה)
  • אין בו חריגות

הבדיקות הללו נחשבות לחיונית, משום שהן מאפשרות לעורך הדין לקבל את התמונה המלאה בנוגע לעסקה שהלקוח צפוי לבצע, ולמנוע בעיות עתידיות שעשויות להתגלות לאחר הרכישה. עורך הדין איתי שאנס, מבצע את הליך זה באופן קפדני ומקנה ללקוחותיו שקט נפשי.

מסייע בכל הנוגע להיבט התכנוני

 

מייעץ מטפל בענייני מיסוי

זה לא סוד, העיסוק בתחום הנדל"ן מצריך היכרות עם חיובי מס שונים שהקונים והמוכרים חייבים בהם. מי שייפנו למשרדו של עו"ד איתי שאנס יוכלו להיות רגועים בהקשר זה. שכן, הוא מספק את הייעוץ המקצועי ביותר שמאפשר לצמצם את חבות המס ככל הניתן (יש מקרים שבהם מתגלה למשל שהלקוח זכאי לקבלת הקלות או פטור מתשלום מס). ראוי להדגיש שהדבר בא לידי ביטוי במידה וקיימים הנתונים המתאימים שמאפשרים להביא לחיסכון משמעותי ולקצר את ההליכים הבירוקרטיים.

 

מייצג את לקוחותיו בבית המשפט בעת הצורך

יש מצבים שמצריכים ייצוג משפטי מצד עורך דין מוסמך, לדוגמא:

  • פינוי של שוכרים מדירה
  • סכסוכים בין שכנים
  • מחלוקות שאירעו מול מועצות מקומיות או עיריות
  • הפרה של חוזה שכירות
  • פירקו שותפויות בתחום המקרקעין

 

אתם יכולים להיות בטוחים בכך שעורך הדין איתי שאנס יתייצב בבית המשפט במקרים כאלו ואחרים. נדגיש שעורך הדין מלווה את לקוחותיו מתחילת ההליך המשפטי ועד סופו. בעת ההליך הוא משמיע את האינטרסים והנסיבות של הלקוח, מתוך מטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר בבית המשפט.

 

רוצים לבדוק אותנו? אתם מוזמנים

מדריך זה הוא חלק מסדרת מדריכים שבודקת את טיבם של עורכי דין. בכל מדריך אנו משאירים מקום לבירור. לכן, נציע לכם גם הפעם לגלוש ברחבי הרשת ולחפש מידע מהימן אודות עורך הדין שהומלץ במדריך זה. תוכלו להיכנס לפורומים משפטיים, קבוצות פייסבוק או כל פלטפורמה אחרת, כדי לבדוק את המידע שהוצג לעיל.

 

השורה התחתונה

כעת אתם מכירים את עורך דין שאנס מקרוב, כך שנותר לכם רק לפנות לקבלת ליווי מקצועי מצדו. נאחל בהזדמנות זו בהצלחה בהמשך הדרך ואל תשכחו לספר מאיפה הגעתם אליו.

השורה התחתונה

אולי יעניין אותך גם

הסכמי שכירות
עורך דין מקרקעין
הבנת החוקיות של הסכמי שכירות

רוב האנשים בארץ חיים בשכירות, מאחר ויוקר המחייה אינו מאפשר לחלק ניכר מהאוכלוסייה לרכוש דירה למגורים. לכן אין זה מפתיע כי שוק השכירות בכל הערים

קרא עוד »
עורך דין מקרקעין
מה תפקידו של עורך דין נדלן?

עסקאות נדל"ן הן חלק גדול מהעסקאות שנחתמות בכל יום בישראל ובעולם. על כן התפתח לו במהלך השנים תחום שלם של עיסוק מסביב לעסקאות אלה. אחד

קרא עוד »
מה זה עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין
מה זה עורך דין מקרקעין

תחום הנדל"ן המתפתח הביא לכך שעסקאות המקרקעין הן בין העסקאות היקרות והמשמעותיות ביותר, במסגרתן יש להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מקצועי, בכדי להבטיח לעצמנו

קרא עוד »
קניית דירה
עורך דין מקרקעין
5 טיפים לקניית דירה

לצד מספר אירועים בודדים בחיים, כמו חתונה והרחבת המשפחה, קניית דירה היא אחד האירועים המשמעותיים ביותר. בין אם לצורך השקעה ובין אם לצורך מגורים, רכישת

קרא עוד »