חיפוש

עורך דין הטרדה מינית בעבודה

כמעט כל אישה שתישאל תשיב בחיוב על השאלה האם היא הוטרדה מינית.

הטרדות מיניות הן חלק מחייהן של נשים רבות וזה יכול לקרות בכל מקום. מה עושים בנידון?

והאם יש טעם לתבוע אדם שהטריד אותך מינית בעבודה?

כל הפרטים במאמר שלפנייך.

 

האם הטרדות מיניות מעניינות רק נשים?

העובדות בשטח מראות בצורה חד משמעית, וניתן לראות זאת גם במקורות כמו כתבה מאת עורך דין דורון ויינרייך, שנשים הן הנפגעות העיקריות. גברים מסוימים מטרידים נשים לא רק ברחוב או במקומות ציבוריים שונים, אלא גם במקומות העבודה. הקושי הגדול בהטרדה מינית בעבודה קשור לכמה עובדות שונות. ראשית, האישה עלולה לאבד את מקום העבודה או את הקידום הצפוי אם היא תתלונן על המטריד, ושנית, עלול להיות שהמערכת שבה עובדת האישה תגן על המטריד ותנסה לחפות עליו. מכאן ברור מדוע עולה השאלה האם כדאי להגיש תביעה או לא? האם יש סיכוי שאותו אדם שהטריד את האישה במקום עבודה באמת ישלם על כך? והאם הענישה מספיק מרתיעה? העובדות מראות שהתשובה היא לא: כלומר, הענישה, גם במקרים חמורים כמו אונס או מעשה סדום, אינה מרתיעה ולכן הפוגעים ממשיכים לפגוע בנשים רבות במקומות שונים.

 

למה לא כדאי לוותר על תביעת הטרדה מינית בעבודה?

במידה וגם את, כמו הרבה מאוד נשים אחרות, נפגעת במקום העבודה שלך, כדאי שתעשי משהו בנידון. זה נכון שלא תמיד קל להוכיח את הפגיעה וזה בהחלט נכון שכל התהליך הזה גם ידרוש ממך להיות חשופה מאוד, אך בסופו של דבר, כך תוכלו לעצור את אותו אדם שמטריד אותך. יתרה מכך, ניתן לראות שהרבה פעמים גברים שמטרידים לא מטרידים רק אישה אחת, אלא הרבה יותר נשים. לכן, אם תהיה זו שתעשה את הצעד הראשון, בהחלט יכול להיות שעוד נשים תצטרפנה ולא תצטרכי להתמודד עם העניין הזה לבד. בנוסף, בצורה כזאת תוכלי לעצור את אותו אדם מטריד מפגיעה בנשים נוספות ולכן בהחלט לא כדאי לוותר.

 

בחרי לך עורך דין מתאים

אין ספק שעל השאלה האם תצאי מנצחת בתביעה או לא יכול להשפיע בצורה משמעותית הנתון הבא: מי יהיה עורך הדין שלך? אם תעשי חיפוש את תראי שיש הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בתחום הזה, חלקם עושים זאת מתוך אידיאולוגיה וחלקם מסיבות אחרות. מה שבטוח זה שרק אם תשכילי לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה, תוכלי להיות בטוחה שבאמת יש מי שדואג לך. איש מקצוע שכבר ייצג הרבה מאוד נשים שהתלוננו על הטרדה במקומות עבודות שונים יוכל לעזור גם לך, אז למה להתפשר בנושא הזה? עם עורך דין טוב בהחלט יכול להיות שהתביעה תסתיים כמו שאת מצפה וזו בהחלט יכולה להיות נחמדה אחרי הפגיעה שספגת.

 

איש חוק מצליח

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »