חיפוש

מיתוג לעורכי דין

אם יש ענף שבו יש אנשים בשפע הוא בענף של עריכת הדין והמשפטים – כמה שמדובר במקצוע יוקרתי, כך הכמות של עורכי הדין גדלה. אם גם אתה עורך דין ומחפש דרך חדשה ומיוחדת למתג ובעצם לבדל את עצמך משאר הקולגות בשטח, הנה כמה דרכים טובות שבהן תוכל לעשות זאת.

אין ספק שהיום בעולם השיווק והמיתוג, בהם איך שאתה, או העסק שלכם, נתפשים בידי אנשים הם אחד הדברים החשובים ביותר, כל ניתן לראות שגם כאשר מדובר בעורך דין מומחה, ברמה מקצועית גבוהה וניסיון תעסוקתי רב, אין ספק שרמה שיווקית ומיתוגית נכונה ומדויקת היא זו שתניף אותו קדימה לעומת כל המתחרים שיש להם בדיוק את אותם הפרמטרים.
איך בעצם אתם יכולים לגרום לאדם להעדיף להעסיק אתכם, כעורכי הדין שלו, לעומת עורכי הדין האחרים שנמצאים בשטח? אין ספק ששיטת הפה לאוזן עוזרת ואם הייתה לי חוויה טובה עם עורך דין, כנראה שאמליץ על מכריי. אך, כאשר אתה מתכננים לפנות לקהל יעד גדול יותר, פה במשבצת הזאת בדיוק נכנס עניין המיתוג.

ספר ואיש

האם ניתן לעשות זאת על פי חוק?

התשובה היא – אכן כן. בשנת 2018 בוצעו שינויים בחוק ונכתב כי עורך דין רשאי לפרסם את עצמו בצורה שלא תבזה את מקצועו או תפקידו, בתנאי שהפרסום לא יפגע בציבור או יטעה אותו. הפרסום יצטרך להיעשות בעיתונות המודפסת, כרבע דף ולהופיע פעם אחת. שרך נוספת לפרסום היא דרך אורגנית שתעשה דרך קידום ממומן, ניוזלטר או סרטונים שונים שיפעלו באותם התנאים בדיוק – על פי  החוק.

חבילת מיתוג לעורכי דין

על מנת לבנות מותג חזק שיבדל אותך מהמתחרים שלך בשוק, כזה שיפנה בצורה מאוד ישירה לקהל היעד הרלוונטי שלך וכמובן כזה שאתו תוכל לשלוט על אופן צורת החשיבה של לקוחותיך לגבי העסק שלך, אתה צריך להתייחס לכמה דברים, ביניהם: הנראות החברתית שלך, סגנון הדיבור שלך וההופעה החיצונית שלך – ביניהם אתר שלך.

למה הכוונה?

מדובר בדבר די פשוט: אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות על מנת לנסות ולהבדיל את המותג שלכם כמו למשל – איך המתחרים שלי מיתגו את עצמם? במה אני רוצה להיות שונה מהם? מיהו קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלי? מהו הערך שאני רוצה לסווג למותג שלי? וכולי'.
חבילות מיתוג כאלה כוללות בין היתר כרטיסי ביקור, ניירות דף חתומים עם הלוגו והשם שלך, כנ"ל לגבי מעטפות, עיצוב חתימה למייל הכולל את השם שלך, העיסוק שלך, בנוסף להקמת אתר אטרקטיבי ומושך מספיק בצירוף דף עסקי-רשמי בפייסבוק.
הכל חשוב! הטקסט – שיהיה בשפה המתאימה ללקוחות ובמנטליות של האתר, העיצוב, התאמת תכנים ראויים – כך שלא תאבדו את הלקוחות שלכם לאחר כמה שניות באתר וכולי'. לנקודות חשובות בנושא קרא עוד באתר ברנדוויז.

אולי יעניין אותך גם