חיפוש

נדל"ן

עומד לרכוש נכס או למכור נכס? להשכיר או לשכור? מציעים לך עסקה במקרקעין? רכישת דירה מקבלן הנכס שלך הופקע? האם לרכוש או למכור נכס בדמי מפתח?

עסקאות מקרקעין מחייבות עבודה עם עו"ד מומחה לעניין, וזאת על מנת לגרום להליך להתבצע בצורה הטובה ביותר. כל הפרטים – במאמר הבא.

עסקאות נדל"ן – מה חשוב לדעת?

עסקאות נדל"ן, הן מצד המוכר והן מצב הרוכש הן עסקאות מורכבות ביותר אשר דורשות התמצאות במגוון רחב של נושאים, וזאת על מנת להבטיח כי העסקה תתנהל על הצד הטוב ביותר, גם מבחינה משפטית. למעשה, כפי שמסביר עו"ד רמי בביאן – עורך דין לענייני נדל"ן בירושלים על מנת לנהל עסקת נדל"ן של רכישה או קנייה של נכס יש צורך ממשי בליווי של עורך דין אשר מתמחה בתחום, וזאת לאור הסוגיות הרבות הדורשות בדיקה, אשר כוללות בין היתר את בדיקת מצב הזכויות בנכס, בדיקת מגבלות על העברתו ורישומו, בדיקת טיב הזכויות בנכס, סוגיות המיסוי הרלוונטיות (כגון מס רכישה, מס שבח, מע"מ, היטל השבחה וכו'), המצב התכנוני החל על הנכס ועוד. ידועים לא מעט מקרים על אזרחים שלא נעזרו בשירותיו של עורך דין אשר מומחה לתחום, וכתוצאה מכך "נעקצים" במאות אלפי שקלים.

איש מכירות

ליווי אישי לכל אורך תהליך עסקת הנדל"ן

כאמור, ליווי של עו"ד מומחה בנדל"ן יבטיח כי עסקת הנדל"ן תתבצע בצורה הטובה ביותר, תוך מיצוי מלא של הזכויות של הצדדים כמו גם שמירה על האינטרס שלכם. למעשה, עורך דין לענייני נדל"ן יספק בעבורכם מגוון רחב של שירותים אשר כוללים בין היתר ייצוג משפטי במקרה של מכירה או קנייה של נכסי מקרקעין, העברות של הנכס, השבחת הנכס, שירותי ייעוץ בנוגע לרכישה כבר משלבי המשא ומתן המוקדמים ועד לניסוח וחתימת החוזה והמסמכים המשפטיים הכרוכים בו והשלמת העסקה ברישום. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי במידה ואתם עומדים לבצע עסקת נדל"ן יש לבצע בדיקה מעמיקה לגבי עורך הדין בו אתם בוחרים, וזאת משום שעסקאות נדל"ן הן עסקאות מורכבות אשר דורשות כאמור מיומנות ומקצוענות. לכן, מומלץ לפנות למשרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום מזה שנים ארוכות, ליווה בעברו מוכרים וקונים בהצלחה מוכחת והעניק שירותי ייעוץ וליווי מקצועיים לחברות ולפרטיים, הן לנכסים פרטיים והן לנכסים עסקיים (מגרשים, נכסים מסחריים וכו').

עומדים בפני עסקת נדל"ן? משרד רמי בביאן ושות' – משרד מוביל בתחום הנדל"ן

משרד עורכי דין ונוטריון רמי בביאן ושות' נחשב למשרד מוביל ומוערך בתחום הנדל"ן, וזאת לאור ניסיון ארוך שנים בליווי וייצוג קונים ומוכרים במאות עסקאות נדל"ן בכל רחבי הארץ לרבות ביהודה ושמרון, כמו גם ייצוג של חברות קבלניות ויזמים אשר החלו בתהליך של עסקת נדל"ן, השבחה, בניית פרוייקטים למגורים ולמסחר, ליווי משפטי מלא עד לרישום היחידות בטאבו לרבות רישום הפרוייקטים כבתים משותפים. המשרד משמש כ"חברה משכנת" למספר חברות בתחום הנדל"ן. המשרד מתמחה בביצוע כלל הבדיקות התכנוניות הנדרשות, כמו גם עריכת חוזים, ליווי וטיפול בהיבטי המיסוי הכרוכים בעסקאות, ליווי מול הבנקים למשכנתאות ומול הרשויות. בנוסף, למשרד התמחות וניסיון רב בניהול הליכים משפטיים מורכבים בתחומי הנדל"ן על כל היבטיו (תביעות חוזיות, פירוק שיתוף במקרקעין, כינוס נכסים, תביעות לפיצויי הפקעה וירידת ערך ועוד). על כן, אם אתם עומדים כעת לקראת עסקת נדל"ן או אם נתקלתם בבעיה בתחום הנדל"ן הדורשת ליווי משפטי, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של המשרד בכתובת http://www.rbabian-law.co.il ולהשאיר פרטים או ליצור קשר טלפוני עם משרד עורכי הדין ונוטריון רמי בביאן ושות' בטלפון 02-5818466.

אולי יעניין אותך גם

בדיקה מקיפה
חוקים
המחיר האמיתי של הדירה

קניית דירה היא אירוע משמח לכל הדעות, פרק חדש בחייך מתחיל, אך האם שמת לב לדבר חשוב? היום יש להיזהר ולקחת בחשבון את כל ההוצאות

קרא עוד »
חדר בשיפוץ
מקרקעין
דמי היתר לרשות מקרקעי ישראל

במידה ואתם, כמו תושבים רבים אחרים במדינה, חוכרים ממנהל מקרקעי ישראל קרקע ותרצו לעשות שינוי בייעוד הקרקע או לבקש אישור מיוחד לגביה, חשוב שתכירו את

קרא עוד »
מקרקעין
התחדשות עירונית בירושלים

תנופת הבנייה והפרויקטים אשר מתרחשים בעיר ירושלים בשנים האחרונות משנים את פני עיר הבירה ללא הכר, וגם אתם יכולים להצטרף לתנופה. התחדשות עירונית בעיר ירושלים

קרא עוד »