חיפוש

כיצד למצוא עורך דין מומחה למשרד הביטחון?

תביעה אל מול משרד הביטחון מחייבת התקשרות עם עורך דין אשר מומחה לתחום. כיצד נאתר? להלן הפרטים.

מעוניין לתבוע את משרד הביטחון? ובכן, אתה זקוק לעורך דין מומחה

תביעות נגד משרד הביטחון מוגשות לצערנו מדי שנה, וזאת בשל פגיעות או פציעות אשר נגמרו לכוחות הצבא, שב"ס, שוטרים, סוהרים ועוד. למעשה, התביעות הללו הפכו לנפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות, עת עלתה המודעות של משרתי משרד הביטחון כי הם זכאים למימוש מלוא זכותם – גם בהליך של תביעה, אשר נחשב למורכב במיוחד. למעשה, הליך תביעה אל מול משרד הביטחון עלול לארוך לא מעט זמן, וזאת בשל קשיים בירוקרטים כמו גם עומס אשר מוטל על בתי המשפט, ועל כן התנהלות אל מול משרד הביטחון חייבת להתבצע באמצעות עורך דין מומחה לתחום אשר ייצג את משרתי כוחות הביטחון, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את הייצוג הטוב ביותר.

עורך דין מומחה

כיצד למצוא עורך דין מומחה?

כאמור, ישנה חשיבות לאיתור של עורך דין מומחה אשר ייצג אתכם כהלכה בזמן ההליך, כאשר כיום תהליך האיתור הפך לקל יותר. למעשה, באמצעות קבלת המלצות ממשרתי כוחות הביטחון ניתן להגיע לעורכי דין מומחים, כאשר המלצה מהווה אינדיקציה מצוינת על טיב הייצוג כמו גם האם אכן התביעה הוגשה כהלכה. בנוסף, מומלץ לבצע חקר שוק באינטרנט אודות עורכי דין אשר מתמחים בתחום, כאשר כיום ישנם אתרים אשר מדרגים את עורכי הדין ע"פ מידת המקצועיות, מיומנות, וותק וכן הצלחה או כישלון בתיקים אשר התנהלו אל מול משרד הביטחון. חשוב לציין כי כל מקרה נבחן לגופו, ועל כן חשוב לבדוק כי עורך הדין עמו אתם מעוניינים להתקשר התנסה בעבר בהגשת תביעה באותו תחום שלכם, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הייצוג שלכם יתבסס גם על מקרים תקדימים.

מחפשים את עורך הדין הטוב ביותר לצורך הגשת תביעה כנגד משרד הביטחון? הכירו את עו"ד גיא בית-און

עו"ד גיא בית און הינו מתמחה בייצוג תביעות נגד משרד הביטחון, והוא בעל ניסיון של מעל ל 14 שנים בתחום. משרדו של עו"ד בית און ייצג בהצלחה יתרה את אנשי כוחות הביטחון במגוון רחב של תיקים, כל זאת תוך מתן ייצוג הולם אשר שם דגש על הצרכים האישים כמו גם על קבלת מלוא הפיצוי, כמקובל בחוק. מתוך הבנה עמוקה כי אנשי כוחות הביטחון תרמו את מיטב שנותם וזמנם למען המדינה, מייצג משרדו של עו"ד בית און את אנשי כוחות הביטחון מתוך מטרה כי הם יקבלו את הייצוג המשפטי הטוב ביותר, עד לשביעות רצונכם המלאה. לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ ראשונית, הנכם מוזמנים לפנות באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://beiton-law.co.il, להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

אולי יעניין אותך גם

עורך דין צבאי
עורך דין צבאי
מתי תזדקקו לעורך דין צבאי?

השירות הצבאי הוא חלק מרכזי וחשוב בחייו של כל ישראלי. מכיוון שהצבא הוא ארגון גדול במיוחד, הוא מפעיל מערכות ייחודיות ונפרדות, ביניהן גם מערכת משפטית

קרא עוד »
חייל
עורך דין צבאי
מי זכאי לפטור ממילואים?

כל חייל אשר שירת בצבא ההגנה לישראל, מחוייב לבצע מילואים בהתאם לחוק. כמובן שכמות המילואים משתנה בהתאם לגורמים רבים, וכן מתבצעת לאחר השחרור משירות הסדיר.

קרא עוד »
פטור ממילואים
עורך דין צבאי
פטור ממילואים

עבור חלק מהאנשים, צו מילואים משמע פגישת איחוד עם החברים ופעילויות השוברות את השגרה, אך יחד עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים מבקשים

קרא עוד »