חיפוש

מה זה עורך דין מקרקעין

תחום הנדל"ן המתפתח הביא לכך שעסקאות המקרקעין הן בין העסקאות היקרות והמשמעותיות ביותר, במסגרתן יש להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מקצועי, בכדי להבטיח לעצמנו ראש שקט ובטוח. אז באילו נושאים בדיוק מטפל עורך דין מקרקעין? מהם תחומי אחריותו? וכיצד ניתן לאתר עורך דין מקרקעין מומלץ? כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם

 

עורך דין מקרקעין – קווים לדמותו

ענף הנדל"ן והמקרקעין כולל תחתיו מגוון סוגיות משפטיות, כפי שתוכלו לראות בהרחבה באתר http://www.partouche-law.com, סוגיות הדורשות הבנה בדיני מקרקעין, חוזים, מיסוי מקרקעין ועוד. שירותים משפטיים אלו ניתנים על ידי עורך דין מקרקעין מומחה ובעל היכרות מעמיקה עם הוראות החוק הנוגעות לעסקאות מכר ורכישת נדל"ן.

 

מהם תחומי ההתמחות של עורך דין מקרקעין?

תחומי ההתמחות של עורך דין מקרקעין הם רבים ומגוונים, כאשר בין הבולטים מביניהם נמצאים:

 

מיסוי מקרקעין

מלבד מחיר הנדל"ן עצמו, עסקאות הנדל"ן כרוכות בהוצאות נלוות נכבדות וביניהן, תחום המיסוי. עורך דין מקרקעין מומחה יוכל לחשב עבורכם את שיעור המס המדויק בו תחויבו וכן לסייע לכם למצות את הזכויות וההטבות המגיעות לכם.

 

התחדשות עירונית

פרויקטים של התחדשות עירונית, במסגרת תמ"א 38/1 או תמ"א 38/1, נועדו לשפר ולחזק את יסודות המבנה וכפועל יוצא מכך, הדיירים מרוויחים גם את עליית הנכס. בכדי לשמור על האינטרסים של הדיירים מול הקבלן והיזם האחראים על הפרויקט, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מומחה.

 

רכישת דירה

עורך דין מקרקעין מומחה ילווה ויסייע לכם גם בתהליך רכישת דירה (חדשה מקבלן או יד שנייה) וידאג עבורכם הן לבירוקרטיה המשפטית הנלווית והן לבדיקות הנלוות – בדיקת שיעבודים וחובות, התאמת תכניות הבנייה למציאות הקיימת בשטח ועוד.

 

מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין?

במדינות רבות בעולם, קיימת חובה חוקית לייצוג באמצעות עורך דין מקרקעין בעסקאות נדל"ן. למעשה, ניתן להבין את חשיבות שירותיו של עורך דין מקרקעין גם ללא אילוצים אלו, שכן עסקאות הנדל"ן הן בין העסקאות היקרות ביותר שנבע במהלך חיינו ובעת ניסוח חוזים מחייבים, יש לדאוג כי האינטרסים שלנו יישמרו היטב.

 

כך תאתרו עורך דין מקרקעין מומלץ

כיום, ניתן לאתר מספר רב של עורכי דין המתעסקים בתחום הנדל"ן, אך כאשר מחפשים אורך דין מומלץ ומומחה בתחומו, המשימה הופכת למאתגרת יותר. בכדי למצוא עורך דין מקרקעין מומלץ, יש לוודא כי הוא אכן בעל התמחות בתחום המקרקעין המיועד וכי עומדות מאחוריו שנות ניסיון רבות, רקורד של טיפול מוצלח במקרים זהים וכמובן, המלצות של לקוחות אחרים.

 

לסיכום

עורך דין מקרקעין הוא עורך דין המתמחה בכל ההיבט המשפטי של עסקאות הנדל"ן השונות ובין תחומי ההתעסקות הבולטים בתחום ניתן למנות את התחומים: מיסוי מקרקעין, התחדשות עירונית ורכישת דירה. תפקידו העיקרי של עו"ד מקרקעין הוא לדאוג לשמירת האינטרסים שלכם בעסקה ובהתאם לכך, חשוב לבחור עו"ד מקרקעין מקצועי, מומלץ ומנוסה בתחום.

מה זה עורך דין מקרקעין

אולי יעניין אותך גם

הסכמי שכירות
עורך דין מקרקעין
הבנת החוקיות של הסכמי שכירות

רוב האנשים בארץ חיים בשכירות, מאחר ויוקר המחייה אינו מאפשר לחלק ניכר מהאוכלוסייה לרכוש דירה למגורים. לכן אין זה מפתיע כי שוק השכירות בכל הערים

קרא עוד »
עורך דין מקרקעין
מה תפקידו של עורך דין נדלן?

עסקאות נדל"ן הן חלק גדול מהעסקאות שנחתמות בכל יום בישראל ובעולם. על כן התפתח לו במהלך השנים תחום שלם של עיסוק מסביב לעסקאות אלה. אחד

קרא עוד »
קניית דירה
עורך דין מקרקעין
5 טיפים לקניית דירה

לצד מספר אירועים בודדים בחיים, כמו חתונה והרחבת המשפחה, קניית דירה היא אחד האירועים המשמעותיים ביותר. בין אם לצורך השקעה ובין אם לצורך מגורים, רכישת

קרא עוד »