חיפוש

טיפים לרכישת דירה

לקנות דירה בפעם הראשונה בחיים זה לא עניין של מה בכך, וזאת למרות שכולנו חולמים על האפשרות הזאת. מדובר על עניין מרגש ועבור רבים מאתנו זו גם העסקה הכי גדולה שנעשה בחיים, כך שברור מדוע, אם גם אתם עומדים לקנות דירה, תרצו לעשות זאת בצורה נכונה וחכמה. מבולבלים? תוהים איך לרכוש דירה? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל הטיפים הכי חשובים שיש בנושא הזה.

 

חיפוש מסודר בהתאם להון שעומד לרשותכם

אחת מהטעויות שחוזרות על עצמן בנושא של רכישת דירה, היא הטעות של חיפוש דירות שכלל לא מתאימות ליכולות הכלכליות שלנו. לכן, עוד לפני שתתחילו לראות דירות שונות חשוב להבין על כמה עומד ההון העצמי שלכם, ובנוסף, כדאי יהיה להבין מראש כמה משכנתא הבנק יהיה מוכן לתת לכם. חשוב גם לברר שאתם עומדים בכל התנאים של קבלת המשכנתא, כי אחרת אתם פשוט עלולים להתאכזב ולגלות שהבנק מסרב לבקשתכם. אחרי שיהיו בידיכם כל הנתונים האלה תוכלו לצאת לחיפוש אחר הדירה המתאימה ביותר לציפיות ולדרישות שלכם.

 

בדקו היטב את מצב הדירה

בין אם אתם רוכשים דירה מקבלן ובין אם אתם רוכשים דירה מיד שנייה, חשוב מאוד לבדוק מה מצב הדירה. זה נכון הן מבחינה פיזית, כלומר, האם הנכס תקין ומתאים למגורים? וזה נכון גם מבחינת מעמדו המשפטי. כלומר, האם זו דירה שיש לגביה תביעות שונות? האם יש לגביה אזהרות שונות בטאבו? והאם יש זכויות בניה בדירה? בנוסף לכל אלה, חשוב מאוד לברר שהאדם שמוכר לכם את הדירה הוא באמת בעל הבית, כי כבר היו מקרים מעולם. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שהנכס שאתם עומדים לקנות הוא לא "חתול בשק" ואין בו צרות שמחכות לכם עם הרכישה, חשוב לברר הכול מראש. אם אתם מתלבטים איך ניתן יהיה לבצע את כל הבירורים הנדרשים, כי אין לכם ניסיון וידע בתחום, פנו עוד היום אל עורך דין מקרקעין בתל אביב.

 

איזה עו"ד יוכל לסייע לכם ברכישת הדירה?

כשרוצים לרכוש דירה צריך כמובן גם להכין חוזה, לחתום עליו ולוודא לכל אורך הדרך שאתם לא מסכנים את עצמכם. לכן חשוב מאוד לא רק לפנות לעו"ד לענייני מקרקעין, אלא רצוי גם לעשות את זה כמה שיותר מהר. מה שכן, חשוב להבין שלמרות שיש הרבה מאוד עורכי דין מקרקעין שעובדים באזור תל אביב, לא כולם יוכלו לתת לכם שירות מספיק טוב ומקצועי. לכן, אם יש לכם דילמה בין מספר עורכי דין שמציגים את עצמם כמומחים, רצוי לבדוק מראש מה מציע כל אחד מהם. יתרה מכך, חשוב לברר מה אומרות חוות הדעת ואיפה מחכה לכם עוה"ד המומלץ ביותר. אם תבררו מראש כל מה שצריך תגדילו את הסיכוי לצאת מרוצים מהתהליך ולרכוש דירה שבאמת תסב לכם אושר.

בית ולחיצת יד

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »