חיפוש

אילו דברים חשובים בבדיקת חוזה של חלל עבודה

נמאס לכם לעבוד מהבית או מבית הקפה?

שוקלים לעבור לחלל עבודה משותף? חכו רגע.

הנה כמה דברים שאתה חייבים לדעת לפני שאתם חותמים על חוזה בחלל עבודה.

 

מהם חללי עבודה משותפים

אם אתם חלק מעולם ההייטק והעסקים, ודאי שמעתם רבות על חללי עבודה משותפים. אלו הם מתחמים גדולים, מרווחים ומעוצבים אליהם מגיעים חברות או יחידים על מנת לעבוד יחד. חללי עבודה משלבים את כל הפסיליטיז שאתם צריכים יחד עם אווירה חברתית ופרודוקטיביות מוגברת. האופי הייחודי של חללי העבודה, מושך אליהם עוד ועוד אנשים בשנים האחרונות. עם זאת, רבים לא יודעים אילו פרטים צריך לבדוק בבואם לחתום על חוזה בחלל עבודה.

 

אילו שירותים תקבלו

חללי עבודה רבים מציעים במסגרת השכרתם שלל שירותים. מעבר לעמדת העבודה אותה אתם משכירים, תוכלו לקבל גם שירותי מזכירות, קייטרינג, ציוד טכנולוגי, חנייה, חדר כושר ועוד. עולם חללי העבודה מתפתח מאוד בשנים האחרונות, וכשזה מגיע לשירותים המוצעים בהם – השמיים הם הגבול. כמובן שלא בכל חלל עבודה תמצאו את כלל השירותים ובעת חתימתכם על החוזה כדאי מאוד לבדוק מה כלול במחיר השכרת העמדה שלכם.

 

גמישות החוזה

אחד מהיתרונות הגדולים בחללי עבודה משותפים הוא עיקרון הגמישות. הם מאפשרים השכרה לתקופות קצרות ובדרך כלל גם עזיבה בהתראה קצרה. עם זאת, אין לקחת את הגמישות כמובנת מאליה ויש לברר מראש על מה אתם חותמים. בדקו מה הוא פרק הזמן המינימלי להשכרת עמדה, מה אורך החוזה, האם יש נקודות יציאה ובאיזו התראה ניתן לעזוב. אם אתם עסק שכולל מספר אנשים, בדקו האם יש הנחה לקבוצות ובאיזו תדירות תוכלו להשתמש בחדר הישבות. בדיקת הדברים הללו לפני חתימת החוזה היא משמעותית ולא כדאי לפסוח עליה.

 

העמדה שלכם

בסופו של יום, לא משנה עד כמה חלל העבודה גדול, מפואר ומרשים אם לא תהיו מרוצים מעמדת העבודה האישית שלכם. זהו המקום בו תבלו הכי הרבה שעות ביום. חללי עבודה משותפים מציעים מגוון סוגים של עמדות באופן ספייס, והן אינן תמיד שוות זו לזו. תוכלו למצוא עמדות קטנות וגדולות, מרכזיות ופינתיות, מוארות וחשוכות. לכן, יש משמעות רבה להגעה פיזית לחלל העבודה טרם חתימת החוזה ובדיקת המקום במו עיניכם. אל תתביישו לבקש מקום נוח, מרווח וכזה שעונה על כל הצרכים שלכם.

 

לסיכום

חללי עבודה משותפים השתלטו לאחרונה על עולם העסקים, כאשר עוד ועוד חללי עבודה מצטרפים לשוק מדי שנה. המבחר הגדול יחד עם התחרות עשויים לגרום לנו לחתום במהרה על חוזה ולהבטיח את מקומנו. אך החיפזון הוא מן השטן וזהו צעד שלא כדאי להקל בו ראש. בדקו היטב את סעיפי החוזה כדי להיות בטוחים שתקבלו תמורה טובה עבור הכסף שלכם.

 

לחיצת יד

אולי יעניין אותך גם