חיפוש

האם עו"ד מקרקעין יכול ללוות אותך בעסקאות אישיות ועסקיות

בימים האחרונים אנו עדים לתופעה נרחבת שמופיעה ברשתות החברתיות המוכרות. מדובר בהפצת מידע שגוי שנוגע להתנהלות של אנשי מקצוע מתחומים שונים. יש מי שטוענים שזוהי תוצאה של מלחמת סייבר, בעוד אחרים מציינים כי זה עוד מוקדם לקבוע. אנחנו לא נותרנו אדישים למצב המורכב. לכן, הוצאנו סדרת מדריכים מקיפה שתביא בתור התחלה לחשיפה של המידע העדכני בתחום המשפט. הישארו כאן ותגלו מהי האמת בכל הנוגע לליווי מצד עורך דין בעסקאות שנוגעות לדיני מקרקעין.

 

עורך דין מקרקעין – תכירו בו מקרוב

רגע לפני שנציג את האינפורמציה העדכנית שנוגעת להתנהלות עם עסקאות מסוגים שונים, עליכם להכיר בעורך הדין מקרוב ולהבין מהו תפקידו. נאמר תחילה כי זהו איש מקצוע שמתמחה בכל הנוגע לרכישות של נכסים, עסקאות מכר ורכישה וטיפול בסכסוכים שנוגעים באופן ישיר לתחום הנדל"ן.

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקצועי ילווה אתכם בכל סוגי העסקאות

עכשיו ניתן לציין כי עורך דין מקרקעין יוכל ללוות אתכם ב -2 סוגי העסקאות שהוצגו בכותרת שלעיל. כך שזה לא משנה אם אתם אנשים פרטיים שמעוניינים למשל לקנות או להשכיר דירה או אם אתם בעלי עסקים שרוצים לרכוש שטח למטרות בנייה מסחריות. עורך דין יקבל את שניכם בשמחה וילווה אתכם לאורך כל הדרך מתחילתה ועד סופה.

 

עובדה שחשוב להכיר: עורך הדין יקל עליכם גם מעבר לעסקאות

נהוג לפנות לעורך דין שעוסק בתחום המקרקעין ולא רק בשביל לסגור עסקאות. שכן, עורך דין מקרקעין בקריות יכול ללוות את הלקוחות שלו כדי להקל עליהם בהתמודדות עם התרחישים הבאים:

  • בירור מעמיק אודות הכשירות של הצד הנגדי
  • בחינה מעמיקה של הנכס (דירה, חנות, מחסן ועוד)
  • עריכת חוזים
  • התנהלות אל מול המשרדים השונים (מס ורישוי)

אפשר לסכם את פסקה זו ולומר שפנייה לעורך דין בתחום המקרקעין תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שכל צעד שתעשו בתחום המקרקעין יגיע עם אחריות. אי הסתייעות בעורך דין לעומת זאת, עשויה להוביל אתכם לבור עמוק ולסיבוכים משפטיים.

עורך דין מקרקעין בקריות

חשיבות הנוכחות של עורך דין בעסקאות נדל"ן

רגע לפני סיום המדריך, עליכם לדעת שנוכחותו של עורך הדין בעסקאות אישיות ועסקיות הינה חיונית. שכן, הוא מכיר בכל חוקי הנדל"ן שמשתנים מעת לעת. כך שהוא יוכל לשים את האצבע על עניינים שדורשים בירור ולהביא בסופו של דבר לביצוע עסקה שתואמת להוראות הקבועות בחוק.

 

השורה התחתונה

עורך דין מקרקעין יכול ללוות את לקוחותיו בביצוע עסקאות אישיות ועסקיות כאחד. בשלב זה אתם יודעים שיש בו הרבה מעבר. שכן, הוא מלווה את לקוחותיו מתחילת ההליך ועד סופו, תוך מתן שירות מקיף שנוגע לנושאים אחרים שלא קשורים בהכרח לעסקאות השונות. עכשיו אתם מכירים בעובדה חשובה זו, כך שנותר לכם רק לפנות לעורך דין מקרקעין מוסמך שיסייע לכם.

עורך דין מקרקעין

אולי יעניין אותך גם

הסכמי שכירות
עורך דין מקרקעין
הבנת החוקיות של הסכמי שכירות

רוב האנשים בארץ חיים בשכירות, מאחר ויוקר המחייה אינו מאפשר לחלק ניכר מהאוכלוסייה לרכוש דירה למגורים. לכן אין זה מפתיע כי שוק השכירות בכל הערים

קרא עוד »
עורך דין מקרקעין
מה תפקידו של עורך דין נדלן?

עסקאות נדל"ן הן חלק גדול מהעסקאות שנחתמות בכל יום בישראל ובעולם. על כן התפתח לו במהלך השנים תחום שלם של עיסוק מסביב לעסקאות אלה. אחד

קרא עוד »
מה זה עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין
מה זה עורך דין מקרקעין

תחום הנדל"ן המתפתח הביא לכך שעסקאות המקרקעין הן בין העסקאות היקרות והמשמעותיות ביותר, במסגרתן יש להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מקצועי, בכדי להבטיח לעצמנו

קרא עוד »
קניית דירה
עורך דין מקרקעין
5 טיפים לקניית דירה

לצד מספר אירועים בודדים בחיים, כמו חתונה והרחבת המשפחה, קניית דירה היא אחד האירועים המשמעותיים ביותר. בין אם לצורך השקעה ובין אם לצורך מגורים, רכישת

קרא עוד »