חיפוש

האם לפי החוק מנעולן חייב הסמכה?

אם אתם עומדים מול דלת הכניסה שלכם ורואים שיש בה תקלה, שהמנעול נהרס או שיש כל בעיה אחרת, ברור מדוע אתם תוהים מה כדאי לעשות בנידון, והאמת היא, שהאופציה הכי טובה היא לפנות למנעולן.

אל מי פונים והאם מנעולן חייב להגיע עם הסמכה לעסוק במקצוע? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

המורכבות במקצוע המנעולנות

בימינו יש מגוון רחב של טכניקות פריצה שונות ומכשירים שמאפשרים למנעולנים להגיע ולפרוץ כספות, דלות ועוד. הם לומדים את התחום, עושים קורסים מקצועיים שבהם הם לומדים כיצד לפרוץ כל סוג של מנעול ואז מתעוררת הדילמה: האם אותם מנעולנים לא יכולים לנצל את הידע שלהם לפריצה לבתים ולכספות של אנשים אחרים? זו בדיוק הסיבה שבגללה, במדינת ישראל, כדי להיות מנעולן צריך לא רק תעודת הסמכה, אלא גם אישור של המשטרה. משמעות הדברים היא שלא כל אדם בישראל יוכל להיות מנעולן ולכן, אם אתם מחפשים איש מקצוע שיוכל להגיע ולתת לכם שירות, חשוב מאוד לברר שהוא עובד עם כל התעודות הנדרשות לכך.

 

כיצד בוחרים מנעולן מוצלח?

דרוש לכם שירות של מנעולן ואתם מתלבטים במי לבחור? חשוב לכם לברר שאתם פונים לאיש מקצוע שיש לו את כל התעודות והאישורים לעבוד במקצוע? אם כך, כדאי שתדעו שכל הנתונים האלה חשובים, אך חשוב לבדוק עוד כמה פרטים. לדוגמה, האם המנעולן מחזיק את כל הציוד הכי מתקדם ומשוכלל שיש לפריצות? והאם הוא זמין עבורכם בכל עת? כולנו מודעים לכך שאנחנו עלולים להיתקע מול דלת הכניסה לבית שלנו בלי מנעול או בגלל כל בעיה אחרת בכל רגע נתון. לכן חשוב לפנות אל מנעולן שבאמת יכול להיות זמין עבורכם בכל רגע, כי זה בסדר לחכות חצי שעה עד שהוא יגיע, אך בוודאי לא תרצו לחכות עד היום שאחרי. בנוסף לכל אלה, כאשר אתם מחפשים מנעולן כדאי יהיה לבדוק האם הוא מומלץ על ידי הלקוחות האחרים שכבר התקשרו להזמין את שירותיו. חוות דעת תמיד מסייעות להבין האם אתם במקום הנכון או שעדיף לכם להמשיך את החיפוש אחר מנעולן מקצועי יותר.

 

כמה תשלמו?

לא קל לענות על השאלה הזאת כי זה תלוי בכמה גורמים שונים. ראשית, איזו משימה אתם רוצים שהמנעולן יבצע? האם הוא צריך לפרוץ את דלת הבית שלכם? את הכספת שלכם או שאולי הוא צריך להחליף לכם צילינדר? בנוסף, האם אתם מזמינים אותו בערב חג או ביום חול? ולבסוף, כמובן שגם השאלה באיזה מנעולן תבחרו תשפיע על המחיר. לכל איש מקצוע מהתחום הזה יש מחירים אחרים, כך שבהחלט כדאי להשקיע כמה דקות גם בהשוואת מחירים. כך תוכלו לבחור מנעולן מוסמך ומקצועי שעושה עבודה טובה וגובה עבורה מחיר כמה שיותר נוח.

 

צילינדר

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »