חיפוש

איך להשקיע בנדל"ן בארהב ללא סיכונים מיותרים?

השקעות נדל"ן בארה"ב הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר מבוקשות בקרב ישראלים רבים, אך מצד שני עולות המון חששות לגבי השקעה בנכס במיקום שאינו מוכר וידוע ופחד ליפול על נכס שאינו יניב רווחים.

אז האם ישנה אפשרות להשקיע בנדל"ן בארה"ב ללא סיכונים מיותרים?

כל המידע לפניכם.

 

מיקום

אחת הטעויות הכי קריטיות של ישראלים זה חוסר ידע לגבי מיקומים בארה"ב. בין אם מדובר באזורים, שכונות ובין אם רחובות וכ'ו. מיקום לא מוצלח שנבחר ישפיע לא רק על מחיר הנכס אלא גם קושי בהשכרתו או מכירתו בהמשך. נכס אשר יכול להיראות מבוקש בהתחלה בגלל מחירו הנמוך עלול להיות בעייתי מבחינת מיקום, שכונה פחות טובה, ביקוש נמוך ועוד.

חשוב מאוד טרם הקנייה לבדוק מה עלות הנכסים ברחוב הספציפי ולא רק בתוך השכונה, וגם לבדוק האם יש ביקוש גבוה לשכירות ברחוב הנ"ל. אם מדובר באזור חלש, אם במצב סוציו אקונומי של האוכלוסייה שגרה שם ואם מבחינת ביקוש – יקשו מאוד ועלולים לפגוע ברווחים.

 

אמינות פרטי הנכס

הרבה פעמים החשש של ישראלים בלרכוש נדל"ן שאינו בארץ הוא בעיית האמינות. איך אפשר לדעת שמדובר בהשקעה שהיא אמיתית ולא בהשקעה שעלולה להתברר כעוקץ? נכון, זהו חשש הגיוני וקיים מכיוון שקיימת סוגיית המרחק ונמנעת ממנו הבדיקה הבסיסית ביותר והיא לבדוק את אמינות הנכס.

הדרך הכי טובה כדי לדעת האם מדובר בנכס אמין או שלא זה לשים לב לאמינות ושקיפות הנתונים – לגבי מיקומו של הנכס, בעלי הנכס הנוכחיים, המוכר והמתווכים, החוזה וכמובן – הנכס. מומלץ לבדוק את הפרטים שנמסרים לכם לגבי הנכס ולבדוק שאכן מדובר בפרטים אמינים במגוון אתרים של מאגרי נתונים שמתייחסים לנדל"ן אמריקאי. הכי חשוב לבקש את החוזה ולבדוק אותו תוך התייעצות עם אנשי מקצוע. אם משהו לא נראה לכם, אל תמהרו לרכוש.

 

משטר ומיסוי

בכל אחת ממדינות ארצות הברית ישנה חובת מיסוי על משקיעים ומשכירי דירות. מדובר ברגולוציה שמטרתה להסדיר את מערכת היחסים בין השוכר למשכיר וגם להסדיר את משטר המיסוי על המשקיע כאשר הוא ישכיר את הנכס. יש מדינות שנוקטות בגישת פרו – משקיעים ויש מדינות שנוקטות בגישות פרו – שכירים, כתוצאה מכך גם המיסוי המדינתי וגם המיסוי העירוני יהיו שונים, חלק מהמדינות יעניקו פטורים למשקיעים ובחלק מהמדינות יוטל מס גדול.

 

השקעות נדל"ן

לסיכום, חשוב להיזהר ולברר הכל לפני על מנת לא ליפול ולהצטער על זה שבזבזתם את כספכם לחינם. המידע שהובא להלן נכתב בשיתוף עורך דין מקרקעין ישראל אליאב. משרדו של עוה"ד ישראל אליאב שוכן בראשון לציון ומספק מעטפת משפטית מלאה בדיני הנדל"ן, המשרד דוגל במתן ייעוץ בגובה העיניים, בז'רגון נהיר וברור ותוך הקפדה על יחס אישי.

בהצלחה וקנייה טובה ומוצלחת.

 

השקעה פיננסית

אולי יעניין אותך גם

שעון וכסף
נדל״ן
הצד המשפטי של נדל"ן בחו"ל

עם הפיתוחים הטכנולוגיים שהנגישו את המידע והתקשורת לאנשים רבים, עולם השקעות הנדל"ן בחו"ל כבר איננו נחלתם של מתי מעט ויודעי דבר. הדלתות פתוחות לכולם. עם

קרא עוד »
לחיצת יד
נדל״ן
חוזה שכירות מומלץ להורדה

בעלי דירה? מתכוונים להשכיר אותה בקרוב? יש לכם הרבה אחריות כבעלים, וחלק ממנה כולל לדאוג לחוזה השכירות. צריך לוודא שהחוזה מדויק, מפורט ומעניק לכם ביטחון

קרא עוד »