חיפוש

איך חקירה פרטית תעזור לכם בקייס בבית משפט

הליך משפטי הוא הליך מורכב, הדורש ראיות מוצקות שיובילו לבסוף לפיצוי כספי.

לא תמיד יש לנו מספיק ראיות, ולכן חקירה פרטית יכולה לסייע לנו.

המאמר ידון כיצד משרד חקירות יכול לעזור לנו בקייס משפטי.

 

באילו מקרים חקירה פרטית תעזור לנו?

בהנחה שפנינו לעורך דין על מנת לתבוע אדם שפגע בנו כלכלית או מעל באמון שלנו וגרם לנו לעוגמת נפש רבה, הוא יכין את תיק התביעה ואנו ניגש להליך משפטי. אך ייתכן ויהיו חסרות לנו הוכחות. במקרה כזה נפנה למשרד חקירות שיעקוב אחר הנתבע ויצלם עדויות שיעזרו לנו במשפט. גם במקרים בהם הנתבע נעלם או שאנו לא מצליחים לאתר אותו על מנת לתבוע אותו, משרד החקירות יסייע לנו. כל שעלינו לעשות הוא למצוא משרד חקירות באזור מגורינו שיעשה את העבודה ויביא לנו את ההוכחות הדרושות. אם אנו גרים באזור המרכז חשוב למצוא משרד חקירות באזור תל אביב. כך יהיה נוח יותר לתקשר איתם ולהגיע לפגישות הקשורות לתיק.

 

דוגמאות לקייס משפטי בו זקוקים לחוקר פרטי

  1. איתור של כתובת אדם שפגע בנו ונעלם
  2. משפט גירושין על מנת לגלות אם לבן/בת הזוג יש נכסים נוספים, חשבונות בנק זרים וחשדות בנושא בגידה
  3. תביעת ירושה על מנת לגלות שאינה מזויפת או גילוי ראיות של רמאות
  4. מהימנות של עובדים שמעלו, גנבו או העבירו מידע קריטי
  5. סכסוך שכנים על מנת לבדוק האם יש לשכן הנתבע הפרעות נפשיות ולבדוק את העבר שלו
  6. תביעות של הוצאה לפועל, העלמת מס והתחזות לנכה בתביעה של ביטוח לאומי

בכל פנייה לחוקר פרטי בה יש קייס משפטי ידכם תהיה על העליונה. הראיות יאספו באופן חסוי על מנת לשמור על דיסקרטיות ויעזרו לכם בהליך המשפטי כך שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם.

 

איך משרד חקירות אוסף ראיות?

כדי שהקייס המשפטי שלכם יהיה בנוי באופן מקיף, משרד החקירות יאסוף ראיות בשיטות חדשניות לצד מעקב ופעולות אסטרטגיות שיועילו לתיק שלכם. משרד החקירות משתמש בציוד טכנולוגי מתקדם, מכשירי מעקב משוכללים ומיניאטוריים, מכשירי מעקב למחשבים, מצלמות, הקלטות ושיטות נוספות כדי להביא כמה שיותר הוכחות. בסוף החקירה המשרד מגיש דוח מפורט ויסודי עם תיעוד וממליץ מה עוד אפשר או אי אפשר לעשות. יש להיוועץ עם המשרד בפגישה הראשונית ולבדוק שאכן הוא מסוגל להביא את ההוכחות והאם אכן יהיה לכם קייס בזכותן. בדרך כלל משרדי החקירות מעניקים ייעוץ חינם, בודקים את הזמינות שלהם ובודקים האם העבודה ניתנת לביצוע. כדי לאתר כתובת למשל, החוקר הפרטי חייב לקבל מכם מידע מפורט על האדם אותו אתם מחפשים. מכך יוצא, שעליכם לשתף פעולה בכל הקשור לתיק התביעה ולתת למשרד החקירות מידע מקיף ורלוונטי שיסייע להם לאסוף בשבילכם את הראיות הדרושות.

 

זכוכית מגדלת

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »