חיפוש

עורך דין לדיני משפחה – איתכם לאורך כל הדרך

הכירות את עורך הדין לדיני משפחה. ילווה אתכם משלב הקמת המשפחה ועד לשלבים מצערים יותר כמו פירוק המשפחה או מקרה מוות

ברוב ההליכים המשפטיים, נדרש ליווי של עורך דין, ובאלו שלא חובה לשכור שירותיו של אחד מהם, תיווכחו כי בהחלט מומלץ לבחור שכן. בהמשך לכך, ליווי של עורך דין לדיני משפחה מומלץ ויעיל בהרבה הליכים שתבצעו במהלך חייכם, ואפילו תופתעו כמה רחבות וגדולות היכולות שלו והמקרים בהם הוא יכול לתת מענה. בשונה משאר עורכי הדין, עורך דין לדיני משפחה יהיה אתכם ממש לכל אורך הדרך, החל משלב הקמת המשפחה ועד שבצער רב, אולי תצטרכו אותו בתור עורך דין גירושין.

 

הקמת משפחה – הסכם ממון

תחילת הדרך של משפחה היא בהתחלת חיי שיתוף בין בני הזוג בדגש על השיתוף הכלכלי. על מנת לקבוע כיצד יראו חיי השיתוף הכלכליים, וגם מה יעשו בני הזוג במקרים חריגים (כיצד יתחלק הרכוש והכסף) זוגות רבים פונים להליך הסכם ממון. כאן תפגשו את עורך הדין לדיני משפחה בפעם הראשונה. הניסוח של הסכם הממון והחתימה עליו, מלווים בעורך דין אשר יודע מה כדאי לציין וכיצד וגם המעורבות שלו בניסוח ההסכם, תהיה יעילה מאוד במידה וימומש.

 

ירושות וצוואות

עורך הליך יש לבצע בדרך החיים הוא הליך ניסוח צוואה אשר יקבע מה יעלה בגורל הירושה של האדם שניסח אותה. בדומה להסכם ממון, יש צורך בליווי של עורך דין מנוסה ומקצועי אשר מכיר את חוק הירושה בישראל ויודע כיצד לנסח את הצוואה בצורה שתהיה חזקה (לא ניתנת לשינוי לאחר המוות) וגם כמובן, חוקית. במידה ותעזרו באותו עורך הדין אשר ניסח עבורכם את הסכם הממון, תחסכו את ההכרות שיש לעשות על מנת שיהיה שותף להליך ויהיה זה מיטבי אם הוא, או מישהו ממשרדו, יהיו גם אלו שיהיו אמונים על הצוואה בעתיד.

 

גירושין

שלב זה לא חייב להיות חלק מהדרך אך מחקרים רבים מראים שהוא אכן חלק אצל הרבה מערכות יחסים בישראל. כחלק מהסכם גירושין יש לקבוע המון דברים, להתייחס להסכם הממון שנחתם ולעיתים גם לשנות את הצוואה. שוב תפגשו את עורך הדין שלכם אשר כבר מכיר את הפרטים הקטנים ביותר של חייכם המשותפים עם בן זוגכם. הוא ילווה את הליך חלוקת המזונות, חלוקת הנכסים והרכוש ובמקרה הצורך, גם את הליך הגישור.

עורך דין לדיני משפחה מתעסק במגוון רחב של תחומים ועל כן, עתיד לתת לכם מענה לכל אורך הדרך של חיי המשפחה שלכם. כבר מרגע התחלת החיים המשותפים על ידי חתימת על הסכם ממון, בהמשך בשלב ניסוח הצוואה אשר מגדיר מה יקרה עם הירושה שלכם, ובמקרה שהנישואין יגמרו בגירושין, גם שם תפגשו אותו.

 

פטיש

אולי יעניין אותך גם