חיפוש

החוק בנוגע לשימוש בפטריות חימום בשטח ציבורי

ייתכן שאתם בעלי מסעדה, ייתכן שאתם עומדים לערוך יריד אומנים בליל חורפי תחת קירוי.

בין אם כך או כך, אתם צריכים לקחת בחשבון את הנושא של השכרת פטריות חימום.

ובמקביל לכך, אנחנו ממליצים לכם גם לברר לגבי החוקיות שבנושא – מה החוק אומר לגבי שימוש בפטריות חימום בשטח ציבורי?

מחפשים אחר השירות של רכישת פטריות חימום, או השכרת מיזוג נייד לאירועים ומסעדות? בין אם ככה או ככה, אנחנו רוצים להגיד לכם שאתם פועלים נכון. הלקוחות שלכם מגיעים אליכם בכדי להוציא את מיטב כספם מכיסם, ככה שאתם צריכים לספק להם את כל הסיבות לעשות זאת ולהרגיש בנועם תוך כדי. לשם כך, בואו נדבר על מיזוג למסעדות, חימום לעסקים, השכרת פתרונות חימום לבתי קפה ומה שבין לבין כל אלו. מעודכן ל-2020:

 

מה החוק אומר לגבי כל הנושא של פטריות חימום בשטח ציבורי?

מבחינת החוק, אתם מחויבים להשתמש בפטריות חימום אשר עומדות תחת תקני הבטיחות הישראליים. בחברת MASTER SALE אתם יכולים גם לשכור וגם לרכוש פטריות חימום לעסקים ולשטח ציבורי.

חשוב לציין, פטריות החימום שבהן חברת מאסטר סייל משתמשת הן פטריות אשר עומדות בתקני הבטיחות המחמירים ביותר. מעבר לכך, החוק מחייב אתכם להשתמש בפטריות אשר עוברות את כל התחזוקה והאחזקה הנדרשות, וזה בדיוק מה שתקבלו מחברת מאסטר סייל. בואו נבין מדוע החוק כל כך מחמיר לגבי השימוש בפטריות חימום.

 

מדוע החוק כל כך מחמיר לגבי שימוש בפטריות חימום?

חשוב לציין, החוק מאוד מחמיר לגבי הנושא הזה של שימוש בפטריות חימום, מאחר שמדובר בסופו של דבר בביטחונם ובחייהם של אנשים. אם חלילה פטריית חימום אינה מתוחזקת כמו שצריך והיא אולי אפילו דולפת גז, הרי שיכול להתרחש אסון מאוד במהרה.

אל תשאירו את חייכם ואת חיי האורחים שלכם ביד הגורל, אל תיקחו צ'אנסים. בבואכם לבחור חברת השכרת ציוד לאירועים ומסעדות או בתי קפה, בחרו בחברה המקצועית ביותר ובעלת המוניטין הוותיק ביותר שתוכלו לאתר.

 

תבדקו את הצעת המחיר שאתם מקבלים ואת הציוד עצמו

גם אם אתם מקבלים הצעת מחיר נמוכה יותר מחברה X, אל תמהרו לרכוש ולשכור ציוד מסוג זה במהרה דרכה. בדקו מדוע הצעת המחיר פחות גבוהה, אל תתפשרו על ביטחונכם ועל חייכם. גם אם פטריית החימום אינה עובדת על בסיס של גז, היא עשויה להיות מסוכנת במקרה שהיא תקולה. בשל כך, וודאו כי הציוד שאתם שוכרים או רוכשים – אכן מתוחזק למשעי.

בכל מקרה שבו אתם צריכים את השירות של השכרת פתרונות חימום לאירועים, או רכישת ציוד חימום למסעדות ובתי קפה, אנו ממליצים לכם על יצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת מאסטר סייל, שם תקבלו מענה מקצועי ומדויק. בהצלחה!

 

כלי של שופט

אולי יעניין אותך גם